بهترین مارک عینک اسکی 2021

بازدید: 3,128 بازدید
بهترین مارک عینک اسکی 2021

صرف نظر از سطح تجربه یا بودجه شما، انتخاب بهترین مارک عینک اسکی نیاز به تحقیق و بررسی دارد. در بازار امروز، لنزهای قابل تعویض با سیستم‌هایی که هر سال سریع‌تر و آسان‌تر می‌شوند، بر سطح بالای بازار تسلط دارند. میدان دید یکی دیگر از حوزه‌های نوآوری است که توسط لنز منحنی منحصربه‌فرد در اسمیت 4D Mag برجسته شده است و اسکی بازان متوسط، مبتدی یا معمولی هنوز هم می توانند یک عینک اسکی خوب  با قیمت 3 میلیون تومان یا کمتر انتخاب کنند. در ادامه مطلب قصد داریم بهترین مارک عینک اسکی 2021 را به شما معرفی کنیم تا با دقت کامل اقدام به خرید این محصول نمایید.

1- بهترین مارک عینک اسکی : Smith I/O Mag ChromaPop (270-300 دلار)

  • اندازه قاب: متوسط
  • تعداد لنزهای همراه: 2 عدد
  • شکل لنز: کروی
  • وبژگی ها: ChromaPop معامله واقعی است. اندازه و تناسب عالی است
  • معایب: سیستم تغییر لنز سریع با عملکرد خوب اما نه عالی.

بهترین مارک عینک اسکی برند اسمیت

اگر اسمیت در ساخت یک مورد تسلط داشته باشد، عینک اسکی است. مدل‌های مختلفی با قیمت‌های متفاوت وجود دارد، اما I/O Mag بهترین مارک عینک اسکی 2021 است. این عینک که به‌ عنوان تغییر سریع ورودی/خروجی کلاسیک عرضه شد، دارای اپتیک عالی است و با دو لنز عرضه می‌شود. عینک SMITH I/O MAG تناسب بسیار راحتی دارد و یکی از بهترین هواکش‌هایی در بین سایر برندهای را دارا می باشد. سیستم تعویض آن سریع‌ترین سیستم تعویض دنیا است اما از آنون M4 مغناطیسی پایین‌تر است، اما I/O Mag با لنزهای عالی ChromaPop خود عنوان بهترین عینک اسکی همه‌جانبه را به خود اختصاص داده است.

ChromaPop که در عینک آفتابی اسمیت محبوبیت دارد، کیفیت رنگی مانند HD را در طیف وسیعی از شرایط (بسته به لنز) با وضوح فوق‌العاده ارائه می دهد. چیزی که واقعاً برجسته است، توانایی لنز برای برجسته کردن جزئیات کوچک، برآمدگی‌ها و ناهمواری‌ها در نور کم است. برای اسکی های سخت یا افرادی که بدون توجه به گزارش آب و هوا به در سراشیبی ها اسکی می کنند، این سازگاری یک مزیت بزرگ است. این عینک اسکی طوفان در سه اندازه مختلف فریم ارائه شده اند: I/O Mag S برای صورت های کوچک است، I/O Mag XL بیشترین تناسب را دارد و I/O استاندارد برای یک چهره با اندازه متوسط ​ است.

2- بهترین مارک عینک اسکی از نظر قیمت: Smith Range Goggle ($60-$80)

  • اندازه قاب: بزرگ
  • تعداد لنزهای همراه: 1
  • شکل لنز: استوانه ای
  • وبژگی ها : راحتی و عملکرد مناسب با قیمت عالی.
  • معایب: لنز در هوای بد و نور چالش برانگیز ضعیف می شود.

ارزان ترین مدل عینک اسکی

تقریباً همه موارد مربوط به اسکی گران است، از تجهیزات گرفته تا بلیط تله کابین. بنابراین ما عاشق یافتن یک قیمت خوب هستیم. با کمتر از یک سوم قیمت عینک اسکی شماره یک لیست ما می توانید smith Range را تهیه کنید. این عینک دارای یک قاب بزرگ است (دریفت زنانه تناسب متوسطی را ارائه می دهد) با دید مناسب از لبه به لبه که جلوه تونلی را در بسیاری از طرح های ارزان پیدا می کنید به حداقل می رساند. علاوه بر این، ارتقاهایی مانند بالشتک فوم چند لایه برای راحتی و پوشش اثبات شده ضد مه اسمیت دریافت می کنید. عینک ارزان قیمت اسکی Range همچنین دارای ظاهری کلاسیک با طراوت، با یک قاب کامل است که لنز استوانه‌ای با مشخصات پایین را در بر می‌گیرد.

با قیمت مناسب Range از چه چیزی صرف نظر می کنید؟ برای شروع، شما فقط یک لنز دریافت می کنید، به این معنی که نمی توانید بر اساس آب و هوا رنگ لنز را تغییر دهید. علاوه بر این، فناوری لنز ChromaPop اسمیت را از دست می‌دهید، بنابراین وضوح و دقت بسیار کمتر از I/O Mag فوق‌العاده است. اگر فقط چند بار در سال بیرون می روید یا سفرهای خود را در شرایط مطلوب برنامه ریزی می کنید، اینها سازش بزرگی نیستند. اما آنهایی که زمان زیادی را در تپه می گذرانند، به ویژه در خارج از مسیر و در آب و هوای نامساعد، با یک مدل رده بالاتر وضعیت بهتری خواهند داشت.

3-بهترین عینک اسکی با سیستم لنز قابل تعویض: Anon M4 Toric MFI (320 دلار)

  • اندازه قاب: بزرگ
  • تعداد لنزهای موجود: 2 عدد
  • شکل لنز: توریک (استوانه ای موجود)
  • ویژگی ها: سریعترین تغییر لنز در بازار و میدان دید عالی.
  • معایب: گران است. همه به سیستم تغییر سریع نیاز ندارند.

بهترین مارک عینک اسکی انون

اسمیت ممکن است پیشگام سیستم لنز قابل تعویض باشد، اما Anon بر آن مسلط است. مانند مدل های قبلی خود، M2 و M3، تعویض لنز مغناطیسی M4 بهترین در کلاس است. این کار به سادگی چرخاندن جزئی قاب برای نمایاندن لنز و دور کردن آن از صورتتان است. آنون به لطف قاب بسیار محکمی که از لنز محافظت می‌کند و آن را در جای خود محکم نگه می‌دارد، با جدیدترین مدل، چیزهای بیشتری را بهبود بخشید. علاوه بر این، ساختار همه کاره M4 به شما امکان می دهد بسته به ترجیحات در سبک و عملکرد، بین لنزهای استوانه ای و توریک انتخاب کنید. البته هنوز هم به دلیل رنگ‌های زنده‌تر و طبیعی‌تر ChromaPop برند اسمیت نمره کمتری به آن می‌دهیم، اما Anon دارای بهترین سیستم تغییر سریع در بازار است.

MFI در نام M4 برای ماسک صورت، دارای گیره مغناطیسی است که با عینک محافظ ترکیب می‌شود و یک سیستم مسدودکننده در برابر باد و برف را بدون مه‌کردن لنز ایجاد می‌کند. نکته مهم ما در مورد ماسک صورت این است که آنقدر نازک است که ساختار محکمی ندارد، بنابراین اگر در حین پیاده روی به شدت نفس می‌کشید، مواد را می‌توان به دهان مکید. اما تمام اجزای کلیدی دیگر با M4 MFI وجود دارد، از جمله فوم سه لایه و گزینه‌های مختلف لنز از روشن تا کدر.

4- بهترین مارک عینک اسکی با فریم بزرگ: Oakley Flight Deck L Prizm ($170-$210)

  • اندازه قاب: بزرگ
  • تعداد لنزهای همراه: 1
  • شکل لنز: کروی
  • ویژگی ها: میدان دید عظیم و اپتیک با کیفیت.
  • معایب: فقط با یک لنز ارائه می شود و سیستم تعویض لنز قدیمی است

Oakley Flight Deck L Prizm

یکی از طرح‌های متمایز عینک های اسکی در کوهستان Oakley Flight Deck L به لطف سبک بزرگ و بدون حاشیه‌اش مورد علاقه اسکی بازان است. لنز کروی بزرگ ظاهر مشخصی را به عینک می بخشد و در ترکیب با شکلی کم حاشیه، یکی از بزرگترین میدان های دید موجود در بازار (به ویژه از نظر قیمت) را به دست می آورید. در مقایسه با اسمیت I/O Mag ، بیشتر کوه را در همه جهات می‌بینید – بالا، پایین و پهلو. قابل توجه ترین نقطه ضعف این است که Flight Deck فقط با یک لنز ارائه می شود (لنزهای اضافی Flight Deck Prizm از 70 دلار شروع می شوند). و اگر روی یک لنز دوم سرمایه‌گذاری کنید، تغییر سریع طبق استانداردها برای اکثر مردم راحت نیست و نسبت به گزینه‌های مدرن نیاز به آموزش می باشد. اما از نظر دید عالی، راحتی تمام روز و کیفیت ساخت بالا فریم این مدل بی رقیب است. اگر دنبال مدل مشابه این مدل برای صورت های کوچک تر هستید مدل Flight Deck M را بررسی کنید.

5-بهترین عینک اسکی برای حداکثر میدان دید : SMITH 4D Mag (300-350 دلار)

  •  اندازه قاب: متوسط/بزرگ
  • تعداد لنزهای موجود: 2 عدد
  • شکل لنز: BirdsEye Vision
  • ویژگی: ساخت با کیفیت بالا با افزایش قابل توجه در دید رو به پایین.
  • معایب: توجیه قیمت نسبت به I/O Mag سخت است.

بهترین عینک اسکی

عینک اسکی اسمیت مدل Mag 4D چند فصل پیش با سر و صدای زیادی منتشر شد. با استفاده از استاندارد I/O Mag در بالا، این عینک دارای سیستم تعویض لنز مغناطیسی بهبود یافته و تناسب اندکی بزرگتر است، اما خبر بزرگ شکل لنز است. قسمت پایینی لنز که BirdsEye Vision نام دارد به سمت داخل منحنی می شود، دید رو به پایین را تا 25 درصد باز می کند (طبق گفته اسمیت). تأیید کامل این ادعا دشوار است، اما تفاوت بلافاصله هنگام امتحان کردن پشت سر هم با گزینه‌هایی مانند I/O Mag و Oakley Flight Deck آشکار می‌شود. برای کسانی که بیشترین میدان دید را دارند، مانند اسکی بازانی که زمان زیادی را در زمین های دشوار خارج از پیست یا در دست اندازها می گذرانند مدل 4D Mag یک گزینه خوب است.

چرا 4D Mag به عنوان بهتر عینک اسکی از I/O Mag سبقت نگرفته است؟ دلیل اصلی قیمت است: شکی نیست که این یک فناوری سرگرم کننده است، اما دید به طور کلی در بین عینک های مدرن و درجه یک موضوع بسیار جذاب نیست. به این ترتیب، بسیاری از اسکی بازان پرداخت هزینه بالا برای این قابلیت را منطقی نمی دانند. علاوه بر این، یک خط ضعیف و مقدار کمی اعوجاج درست در منحنی لنز وجود دارد (اما در حین اسکی، خط قابل توجه نیست).

6- Dragon X2 Goggle (220 دلار)

  • اندازه قاب: بزرگ
  • تعداد لنزهای موجود: 2 عدد
  • شکل لنز: کروی
  • ویژگی: سیستم تعویض لنز با کاربری آسان و دارای فریم سخت.
  • معایب: میدان دید محدود است.

عینک اسکی دراگون x2

دراگون ویژگی های اسمیت یا اوکلی را ندارد، اما عینک ممتاز X2 آنها کاملاً مملو از ویژگی‌ها منحصر به فرد است. با داشتن دو لنز و یک قاب سخت به صرفه بودن از نظر قیمت را نسبت به اوکلی و اسمیت مشاهده می کنید و یک سیستم تعویض لنز برتر دریافت می‌کنید. در واقع، خارج از طرح های مغناطیسی Anon و Smith، این یکی از فناوری های مورد علاقه اسکی بازان برای تعویض لنز است. مشابه Oakley Switchlock، با فشار دادن یک اهرم در هر طرف قاب به سمت بالا کار می‌کند تا آزاد شود (فقط مطمئن شوید که وقتی اهرم‌ها را باز می‌کنید، دست‌هایتان را جلوی عینک قرار دهید، در غیر این صورت لنز فقط بیرون می‌آید). نصب مجدد لنز به  راحتی امکان پذیر است و بدون برداشتن عینک از روی صورت شما قابل انجام است.

چرا Dragon X2s رتبه بالاتری ندارند؟ اندازه این عینک، بزرگ و شبیه به مدل Flight Deck برند اوکلی است، اما این عینک دارای دید تونلی شگفت انگیزی است. فوم غلیظ و بالشتک بینی دراگون X2، میدان دید را هنگام نگاه کردن به پایین محدود می‌کند. فریم پلاستیکی آن نیز ارزان‌تر از قیمت آن به نظر می‌رسد، اما X2s همچنان با قاب نازکی که از لبه‌های لنز محافظت می‌کند، بادوام هستند. از نظر ویژگی، چیز کمی برای شکایت وجود دارد، اما X2 به سادگی نمی تواند با عینک های درجه یک برند اسمیت و اوکلی در عملکرد در برف برابری کند.

7- Julbo Aerospace (250-260 دلار)

  • اندازه قاب: بزرگ
  • تعداد لنزهای همراه: 1
  • شکل لنز: کروی
  • ویزگی ها: سیستم ضد مه ساده و در عین حال بسیار موثر.
  • معایب: فقط با یک لنز و فقط با لنزهای فتوکرومیک فروخته می شود.

Julbo Aerospace

برای سفر در سربالایی، بسیاری از اسکی‌بازان به دلیل مشکلات مداوم مه‌آلودگی، مجبورند عینک‌های خود را کنار بگذارند. Julbo Aerospace و سیستم SuperFlow ساده و در عین حال موثر آنها کمک حال شماست: لنز عینک آن به مجموعه‌ای از لولاهای کوچک متصل است که می‌توان آن را به جلو هل داد تا از قاب جدا شود. این فناوری جریان هوای کافی را ایجاد می کند تا هرگونه تجمع رطوبت را از بین ببرد و مه را از بین ببرد، حتی در حین فعالیت های با خروجی بالا. و بازگرداندن لنز به جای خود (حتی با دستکش) برای فرود سریع و آسان است. برای اسکی بازی در جنگل و از میان درختان، یا حتی کسانی که اغلب در مسیرهای پیاده‌روی طولانی‌مدت در کوه‌نوردی می‌دوند، Julbo Aerospace بهترین انتخاب است.

شما مبلغی معادل 250 تا 260 دلار برای این عینک می پردازید که فقط شامل یک لنز می شود. علاوه بر این، فقط با لنزهای فتوکرومیک فروخته می شود، که به طور کلی کمی تاریک هستند و می توانند در شرایط تغییر نور (مانند داخل و خارج شدن از درختان) مشکل ساز باشند. از سوی دیگر، لنزهای فتوکرومیک در مناطقی که آفتاب زیادی دارند، از جمله پیست های تهران برتری دارند. به طور کلی، Julbo از نظر اپتیکی بیشتر از آن قابل استفاده است و تهویه واقعاً چشمگیر آن را به گزینه ای عالی برای اسکی تبدیل می کند.

8- عینک اسکی Giro Method Goggle ($140)

  • سایز فریم: بزرگ
  • تعداد لنزهای موجود: 2 عدد
  • شکل لنز: استوانه ای
  • ویژگی ها: دید محیطی عالی برای طراحی میان رده.
  • معایب: پیشگیری از مه متوسط

عینک اسکی جیرو

 Giro کمی کمتر از اسمیت، اوکلی و آنون در رده های برتر بازار است، اما در رده زیر 200 دلار بهترین مارک عینک اسکی بازار هستند. روش آنها یک مورد عالی در این زمینه است: قاب بزرگ و در عین حال کم نمای آن دید محیطی عالی را ارائه می دهد، و لایه فوم سه لایه عملکرد خوبی با احساس نزدیکی به پوست و از بین بردن رطوبت دارد. این طراحی همچنین با یک قاب کامل برای محافظت از کناره‌های لنز و به طور کلی مواد ناهموار است. برای مبتدیان  Giro Method یک گزینه خوب است. معایب عینک جیرو متد چیست؟ سیستم تهویه به نظر می‌رسد که حفاظت از اطراف قاب را بر جریان هوا در اولویت قرار می‌دهد، که آن را کمی در معرض مه‌گرفتگی قرار می‌دهد. علاوه بر این، شکل بزرگ و ارتفاع نسبتاً بلند می‌تواند بر سازگاری با برخی از کلاه‌های ایمنی تأثیر بگذارد (اگرچه به خوبی با محصولات Giro جفت می‌شود).

9- عینک اسکی Dragon NFX2 Goggle (180-190 دلار)

  • اندازه قاب: متوسط
  • تعداد لنزهای موجود: 2 عدد
  • شکل لنز: استوانه ای
  • ویژگی: تعویض سریع لنز با قیمت مناسب
  • معایب: پلاستیک ارزان تر، اپتیک ضعیف

عینک اسکی دراگون

فناوری تعویض لنز کاربرپسند Dragon X2 را در بالا بیان کردیم، آن را به عینک های سطح متوسط ​​NFX اضافه کنید و NFX2 را دریافت خواهید کرد. درست مانند X2، تعویض بین لنزها بدون برداشتن عینک آسان است، و NFX2 دارای یک لنز دوم مفید برای استفاده در روزهای کم دید است. بعلاوه، شکل جمع و جور عینک بر روی یک صورت با سایز متوسط ​​خوب و راحت است.

 سیستم تعویض عینک اسکی دراگون NFX2 بدون شک یک ویژگی عالی است و پشتیبانی عینک را کاملاً راحت می کند، اما توجیه قیمت 180 تا 190 دلار سخت است. نمای بلندتر و لنز استوانه‌ای آن حس دید تونلی را به آن می‌دهد، که برای شارژرهای سخت ایده‌آل نیست و پلاستیک‌ها فریم آن کیفیت پایین‌تری دارند. اگر توانایی تعویض لنزها اولویت اصلی است و می خواهید آن را زیر 200 دلار نگه دارید، NFX2 انتخاب خوبی است. اما با در نظر گرفتن فاکتورهای ذکر شده در بالا، پرداخت پول اضافی را برای خرید Dragon X2 یا Anon M3 یا M2 توجیه اقتصادی بیشتری دارد.

10- عینک اسکی Oakley Fall Line Prizm XM (160-200 دلار)

  • اندازه قاب: متوسط
  • تعداد لنزهای همراه 1
  • شکل لنز: استوانه ای
  • ویژگی: اپتیک ممتاز و راحتی با ظاهری جسورانه.
  • معایب: از نظر میدان دید عالی نیست. بسیاری از رقبا شامل دو لنز هستند.

Oakley Fall Line XMعینک اسکی

عینک Oakley’s Fall Line XM فناوری لنز ممتاز خود را به شکلی بریده شده ارائه می دهد. با تناسب مشابه با اسمیت I/O Mag ، این عینک به راحتی با اکثر کلاه های اسکی چفت می شود، اما همچنان با استایل جسورانه و بدون قاب خود جذابیتی باشکوه دارد. همانطور که از Oakley انتظار می رود، این عینک بسیار خوب ساخته شده است و طیف لنزهای Prizm عملکرد همه جانبه قوی دارند. Fall Line XM روند تغییر سریع را کاهش می‌دهد و به سیستم تعویض لنز Ridgelock تا حدی درهم و برهم خود می‌چسبد، اما مهر و موم بسیار محکمی را فراهم می‌کند و جایی برای نفوذ باد ندارد.

عینک اسکی اوکلی Fall Line XM با تناسب اندازه متوسط ، گزینه خوبی برای انتخاب یک نسخه کم‌رنگ از Flight Deck است، اما هنوز هم چند نکته مهم وجود دارد. مهمتر از همه، Fall Line فقط با یک لنز عرضه می شود در حالی که تقریباً هر رقیب دیگری شامل دو لنز است. دوم، قاب قابل توجه باعث می شود که اندازه عینک کمی بیش از اندازه صورت باشد، که به معنای دید محیطی کمتر است. اگر از طرفداران اوکلی هستید و استایل را دوست دارید، مطمئناً Fall Line مایوس کننده نخواهد بود، اما ما فکر می کنیم جایگزین های بهتری وجود دارد. البته Oakley  عینک اسکی مدل Flight Tracker را در سال 2021 ارائه کرده است که دارای یک قاب با مشخصات پایین برای بهبود دید در لبه‌ها است و می تواند جایگزین مناسبی برای Fall Line باشد.

نتیجه کلی انتخاب بهترین عکس اسکی

اغلب برندهایی که در بالا معرفی کردیم در ایران نمایندگی فروش دارند و قابل تهیه می باشند. از طریق فروشگاه ما بهترین مارک عینک اسکی از برندهای اوکلی ، دراگون ، بلیز و … موجود است و شما می توانید با توجه به نیازتان و بودجه ای که در نظر دارید عینک مناسب انتخاب کنید. البته اگر تازه کار هستید عینک های قیمت پایین برند دراگون و بلیز انتخاب مناسبی برای شما هستند. ولی در صورتی که چندین فصل است که به پیست اسکی می روید انتخاب از بین عینک های برند اسمیت، انون و اوکلی توصیه می گردد.

دسته‌بندی ورزش های زمستانی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت