بهترین بوت اسکی 2021

بازدید: 7,608 بازدید
بهترین بوت اسکی 2021

صرف نظر از سطح توانایی شما، یک بوت اسکی راحت یک ضرورت مطلق است. هیچ چیز مثل پاهای سرد یا دردناک یک روز خوب اسکی شما را خراب نمی‌کند و بوت های نامناسب نیز این خطر را دارند که به درستی انرژی را به چوب اسکی شما منتقل نکنند و در نتیجه به عملکرد شما آسیب وارد کنند. با این حال، این خبر خوشایند است که بوت های اسکی آلپاین هرگز به اندازه امروز پا پسندتر نبوده‌اند. بیشتر بوت های جدید دارای آسترهای قابل تنظیم هستند و برخی حتی با پوسته‌های قابل تنظیم گرما عرضه می‌شوند. در ادامه مطلب  بهترین بوت اسکی سال 2021 را به شما معرفی کرده ایم.

معرفی بهترین بوت اسکی 2021

تعدادی از برندهای مشهور در بازار اسکی همیشه به روز هستند و بهترین تجهیزات اسکی را تولید می کنند. در دنیا برخلاف ایران مرسوم نیست که تمام تجهیزات اسکی از یک برند تهیه شود. بلکه علاقه مندان به این رشته تجهیزات اسکی را با توجه به نیازشان تهیه می کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم 7 مورد از بهترین بوت اسکی 2021 را به شما معرفی کنیم تا علاقه مندان در هنگام انتخاب این محصول با دیدی باز به بازار مراجعه کنند. لازم به ذکر است تمام بوت های معرفی شده در این مقاله توسط وب سایت حرفه ای SKIMAG  که معتبرترین وب سایت دنیا در زمینه تجهیزات ورزش های زمستانی می باشد، بررسی شده اند و این مقاله با توجه به بررسی های این تیم انتشار یافته است.

1- بهترین بوت اسکی سال : Lange XT3

  • رده: بوت اسکی All Mountion
  • فلکس (مردان): 140، 130، 120، 100
  • پهنای کفی کفش اسکیت: 97 میلی متر (LV)، 100 میلی متر (MV)
  • میزان صدا: کم (LV)، متوسط ​​(MV)

بهترین مارک بوت اسکی : لانژ xt3

بوت اسکی Lange XT3 یک ترکیب عالی برای اسکی‌بازانی است که در سراشیبی‌ها اسکی می‌کنند: این بوت آن‌قدر قوی است که می‌توان آن را 130 فلکس کامل در نظر گرفت (حتی یک مدل پرو 140 فلکس نیز تولید کرده است)، بنابراین از نظر عملکرد بالاترین ویژگی را در اختیار دارید، اما با چرخاندن آن به حالت پیاده‌روی، قابلیت‌های کوهنوردی شگفت‌انگیزی برای شما به ارمغان می‌آورد. آخرین مدل بر اساس XT Free متوقف شده، دامنه حرکتی (53 درجه) را بهبود بخشیده و در حالت پیاده‌روی آزاد، انعطاف‌پذیری نرم‌تری دارد. با شکاف 50/50 بین استراحتگاه و بک کانتری، یک بوت کاملاً راحت است. Lange XT3 در سراشیبی فوق‌العاده محکم است، اما با جریمه وزن قابل توجه (تقریبا 13 اونس در هر بوت) همراه است. برای تایم کوتاه اسکی کردن خرید این بوت اسکی بسیار ارزشمند است، اما کسانی که زمان زیادی را در سربالایی سپری می‌کنند احتمالا بوت سبک تری را ترجیح می‌دهند. با این حال، اگر به پهنای کفی بوت اسکی (LAST) مدل پهن تر نیاز دارید، Lange با مدل 100 میلی متری گزینه بهتری است.

XT3 اولین بوت اسکی است که به طور باورنکردنی به ارائه عملکرد واقعی آلپاین در حالت اسکی نزدیک است، اما در حالت پیاده روی نیز بسیار راحت و آسان است. XT3 با یک قفل V ابتکاری فلزی ساخته شده است که به طور موثر هرگونه بازی در حالت سراشیبی را حذف می کند، و همچنین ساختار پوسته دو هسته ای Lange حس تقریباً کاملی را ارائه می دهد و در هنگام فرود سخت و نرم، عملاً بی عیب و نقص است. این برند به طراحی و قابلیت‌های سراشیبی آنقدر مطمئن است که یک مدل بی‌ همتا و کم حجم از بوت اسکی را با امتیاز انعطاف‌پذیری 140 ارائه می‌دهد. همه مدل‌های خانواده XT3 دارای محدوده حرکتی 53 درجه در حالت پیاده‌روی، زیره‌های قابل جابجایی GripWalk هستند، به این معنی که XT3 در هنگام پیاده‌روی از ماشین به سمت پیست بسیار راحت است. صحبت از راحتی شد، آسترهای قابل تنظیم با گرما عالی، احساس لطافت را ایجاد می‌کنند و شامل فوم‌های با چگالی متفاوت برای به حداکثر رساندن عملکرد در سربالایی‌ها و مهم‌تر از همه سراشیبی ها می‌ باشد.

2-بوت اسکی Atomic Hawx Prime XTD

  • پهنای کفی بوت اسکی(LAST): 98 میلی متر
  • فلکس: 130 (اسکی بازان پیشرفته/متخصص)
  • سایر فلکس ها: 95W ، 100،115W ، 120
  • ویژگی ها: یک گزینه متقاطع عالی برای استفاده در پیست و مناطق خلوت.
  • معایب: گران است

بوت اسکی اتمیک هاوک

نگاهی گذرا به Atomic Hawx Ultra XTD نشان می دهد که یک بوت اسکی معمولی در سراشیبی نیست. شکل باریک، اهرم بزرگ پیاده‌روی/سواری و درج‌های سازگار با فن‌آوری در نوک انگشتان پا برای ماجراجویی در منطقه سخت ساخته شده‌اند. اما چیزی که اتمیک را در این فهرست قرار می دهد، ماهیت همه کاره آن است. اگر زمان خود را بین تور و پیست تقسیم کنید، این یکی از بهترین بوت اسکی بازار است. هاوکس بسیار سبک وزن است و در حین پیاده روی آزادانه خم می شود. مانند هر محصولی که هدف آن متعادل کردن اولویت‌های متناقض است ، در مورد وزن و سفتی آن نکات منفی وجود دارد. افرادی که در سراشیبی مسابقه‌گرا هستند، احتمالاً خواهان سواری محکم‌تر و قفل‌تری خواهند بود، در حالی که این بوت بسیار سبک است و دامنه حرکتی رقابتی را ارائه می‌دهد.

Atomic در چند سال گذشته بوت های اسکی خاص و باورنکردنی و همچنین گزینه‌های خاص مناسب تمام کوهستان ها (ALL MOUNTAIN) را عرضه کرده است. Hawx Prime XTD به عنوان بهترین بوت اسکی برند اتمیک با پوسته ۱۰۰ درصد قابل قالب‌گیری حرارتی و آستر Mimic، سوئیچ محکم پیاده‌روی/اسکی و کفی GripWalk می‌تواند تقریباً برای هر اسکی‌بازی راحتی و آسایش را فراهم نماید.

3- بوت اسکی Roxa R/Fit

  • رده: ALL MOUNTAIN
  • فلکس: 130، 120 ، 100، 90 ، 95W ، 85W
  • پهنای کفی بوت اسکی: 102 میلی متر
  • حجم: بالا
  • قیمت: 750 دلار

بهترین مارک بوت اسکی رکسا : R/FIT

سری بوت های اسکی R/FIT از برند رکسا این تصور را برمی‌گرداند که بوت های گشاد درهم و سنگینی هستند، اما کاملا در اشتباه هستید. برند رکسا از فناوری ساخت سبک وزن و با حجم بالا از Grilamid تزریقی در مکان‌های کلیدی پوسته PU استفاده می‌کنند که بدون کاهش عملکرد، وزن را کاهش می‌دهد. با پهنای کفی بوت اسکی 102 میلی‌متری، بوت ها برای اکثر موارد به حداقل اصلاح نیاز دارند، اما در صورت نیاز می‌توان آن‌ها را برای حجم بیشتر قالب‌گیری کرد. پوشیدن آسان و زیره  GripWalk این بوت اسکی را به بهترین گزینه بازار در زمینه راحتی و  عملکرد تبدیل کرده است.

4- Salomon Shift Pro ($700)

  • پهنای کفی بوت اسکی: 100 میلی متر
  • فلکس: 120
  • سایر فلکس ها: 90 زنانه، 100، 110 زنانه، 130
  • ویژگی ها: تناسب سفارشی و راحتی در حالت پیاده روی

بهترین بوت اسکی سالمون

چهارمین بوت هیبریدی سراشیبی/بک کانتری که در لیست ما قرار گرفته، Salomon Shift Pro است. این بوت با داشتن  طراحی محکم چهار سگک، عملکرد برتر در سراشیبی را به ارمغان می‌آورد. حالت پیاده‌روی، زیره‌های GripWalk و وزن مناسب باعث می‌شود تا در مسیر سخت عملکرد قابل قبول باشد. نکته مهم این است که Salomon در ساخت بدنه عملکرد بسیار مناسبی دارد و آخرین آستر با عرض متوسط ​​100 میلی متری، با کیفیت بالا و پوسته بسیار قابل تنظیم، راحتی قابل اعتمادی را برای انواع اشکال پا ارائه می دهد.

Shift Pro 120 برای چه کسانی توصیه می شود؟ ازبوت نظر وزن و راندمان بالا رفتن نمی‌تواند با Atomic XTD رقابت کند و از Lange XT3 تنها چند اونس سنگین‌تر است. همچنین راحتی سری R/FIT رکسا را نیز ندارد،  اما دامنه حرکتی بهتری (53 درجه ) و قدرت در هنگام فرود را ارائه می‌دهد. این باعث می‌شود که سالمون Pro 120 گزینه‌ای مناسب برای پیشبرد افراد متوسطی باشد که بیشتر وقت خود را در پیست می‌گذرانند. در واقع این بوت اسکی با بخش خوبی از بازار اسکی مطابقت دارد، به همین دلیل است که ما کاملاً انتظار داریم که Shift Pro یک انتخاب محبوب برای انجام همه کارها در  زمستان باشد.

5- Tecnica Mach1 MV

  • پهنای کفی بوت اسکی: 98، 100، یا 103 میلی متر (عرض باریک، متوسط، گسترده)
  • فلکس: 120 (اسکی بازان پیشرفته/متخصص)
  • سایر فلکس ها: 90 زنانه، 105 زنانه، 110، 130
  • ویژگی ها: سفارشی سازی مناسب و عملکرد همه جانبه

بهترین بوت اسکی : تکنیکا MATCH1

بسیاری از برندها، سفارشی سازی مناسب را به عنوان یکی از ویژگی های کلیدی بوت های خود اعلام می کنند، اما تعداد کمی از آنها به اندازه Tecnica با مجموعه محبوب Mach1 خود پیش می روند. با خرید این بوت اسکی مطابقت با شکل آناتومیک پای شما، آستر بسیار قابل تنظیم و یک پوسته پلی اتری سخت اما نسبتا سبک را دریافت می کنید. بعلاوه، به لطف تاکید بیشتر بازار بر روی بوت ها با حجم متوسط ​​و بالا، جدیدترین مدل Mach1 120 با دوام پیشرو در کلاس (98 میلی‌متر)، متوسط ​​(100 میلی‌متر) و حجم بالا (103 میلی‌متر) ارائه می‌شود.

عملکرد بوت اسکی آلپاین Mach1 نیز با حالت طبیعی و انتقال قدرت قابل پیش‌بینی هم در مسیر و هم در خارج از مسیر پایین نیست. Tecnica زمستان گذشته طراحی را برای اسکی بازان در سطح متخصص با یک فریم جدید که کاف و پوسته را برای افزایش سفتی و دقت به هم متصل می کند، بهبود بخشید. در مقایسه با Lange RX،تکنیکا مدل Mach1 از نظر کیفیت ساخت، راحتی و عملکرد همه جانبه بسیار بهتر است.

6-بوت اسکی Fischer RC4 The Curv GT

  • پهنای کفی بوت اسکی: 96 میلی متر (عرض باریک)
  • فلکس: 130 (اسکی بازان پیشرفته/متخصص)
  • سایر موارد انعطاف پذیر: 95، 105، 110، 115، 120
  • ویژگی: عملکرد عالی فیشر در سراشیبی.
  • معایب: تناسب باریک و تمرکز بر مسیر.

بوت اسکی فیشر مدل RC4

بوت اسکی Fischer’s RC4 The Curv نام خود را با اسکی بسیار تهاجمی در سراشیبی/مسابقه بر سر زبان انداخته است، بنابراین اهداف آن برای سرعت بالا بسیار واضح است. این بوت کاملاً از نظر قدرت و کنترل در سطح حرفه ای است: با پوسته بسیار محکم، انعطاف پذیری 130 قوی (گزینه های نرم تر در دسترس هستند) و پهنای کفی بوت اسکی (LAST) باریک 96 میلی متری (در اندازه 26.5) ساخته شده است. اما راحتی فراموش نشده است و RC4 دارای یک آستر آناتومیک با تعدادی گزینه های سفارشی سازی است، به علاوه نمای بیرونی آن با سیستم قالب گیری حرارتی وکیوم فیشر سازگار است. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، آخرین مدل 96 میلی متری در مدل GT یکی از باریک ترین هاست که در لیست بهترین مارک بوت اسکی 2021 ما قرار دارد.

7- بوت اسکی آلپاین K2 Recon Pro

  • پهنای کفی بوت اسکی: 98 یا 100 میلی متر (عرض باریک یا متوسط)
  • فلکس: 120 (اسکی بازان پیشرفته)
  • سایر انعطاف پذیری ها: 75 زنانه، 85 زنانه، 90، 100، 105 زنانه، 115 زنانه، 120 زنانه، 130
  • مزایا: سبک وزن و ارزش عالی.
  • معایب: دوام طولانی مدت اثبات نشده.

بوت K2 RECON

K2’s Recon از نظر فنی جایگزین مدل قدیمی تر Spyne شده است، اما بوتی کاملاً متفاوتی است. این بوت آل مونتین از ابتدا تا حد امکان به صورت مهندسی طراحی شده است. نتیجه چشمگیر است: وزن Recon در هر بوت بیش از نیم پوند کمتر از Tecnica Mach1 MV 120 است. درست است که طراحی فوق سبک برای استفاده در سراشیبی به اندازه بک کانتری مهم نیست، اما Recon حس بسیار چابکی در شیب ها دارد که کنترل آن نسبتاً آسان است و در فلکس واقعی 120، هنوز هم برای اکثر اسکی بازان در هنگام حرکت در پیچ های پرسرعت بسیار قوی است.

Recon 120 با قیمت 500 دلار، نسبت به بیشتر رقبای مستقیم خود 100 دلار ارزان تر است. از نقطه نظر عملکرد، شما خیلی چیزها را از دست نمی دهید. اسکی‌بازان سطح متخصص احتمالاً می‌خواهند از Lange برای احساس برتر آن استفاده کنند، اما ریکون در این مورد جایی برای شکایت باقی نمی گذارد. علامت سوال اصلی دوام طولانی مدت است و با توجه به وسعت کاهش وزن، می توان تصور کرد که در این ناحیه برجسته نخواهد بود. اما Recon با قیمت عالی و وزن کم فاکتورهای اصلی در خرید لوازم اسکی را به چالش می کشد، و  آن را به یک گزینه تفریحی جذاب تبدیل می کند.

نتیجه نهایی: نحوه انتخاب بهترین بوت اسکی

بوت اسکی بهترین قسمت برای شروع مونتاژ کیت اسکی شما است. این بدان معناست که شما بوتی را  به دست می آورید که در نهایت به بهترین شکل ممکن برای شما مناسب است. همچنین باید به راهنمایی بقیه ملاحظات خرید شما کمک کند. اگر بوت اسکی پیشرفته انتخاب می کنید، باید یک چوب و فیکس اسکی تهاجمی را انتخاب کنید که می تواند به ارائه عملکردی که بوت قادر به انجام آن است کمک کند. یک بوت اسکی سفت قدرت را بسیار کارآمد منتقل می کند تا زمانی که فیکس و چوب اسکی قادر به پاسخگویی به این ورودی ها باشند.

دسته‌بندی ورزش های زمستانی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت