بهترین اسکیت های دخترانه صورتی سال 1401 بازار کدامند؟

بازدید: 9,762 بازدید
اسکیت دخترانه صورتی

اسکیت دخترانه صورتی پرفروش ترین رنگ اسکیت بازار است و در فروشگاه پر از اسکیت های دخترانه صورتی از مارک های معروف اسکیت و با زرق و برق فراوان است تا دل کودک شما را برباید. برندهای مختلف بازار هر کدام سعی می کنن تا با ترکیب رنگ های مختلف با صورتی، دختر بچه ها را علاقمند به خرید برند خود کنند. اسکیت صورتی دخترانه بیشتر از هر جای دنیا در ایران دارای محبوبیت است به عنوان مثال برند فرانسوی SEBA اسکیت های بچگانه خود را در دو رنگ مشکی و سفید تولید می کند که بر پایه سلیقه مردم در کشور فرانسه است. یا برند ایتالیایی روکسا فقط از چفت های صورتی بر روی رنگ پایه سفید بوت اسکیت استفاده کرده است . همین قضیه در مورد دیگر برندهای اصلی بازار مثال فیلا و رولربلید نیز موجود است و این برندها اسکیت دخترانه  کاملا صورتی تولید نمی کنند و فقط رگه هایی از رنگ صورتی را روی یک پایه مشکی یا سفید مورد استفاده قرار داده اند.

اغلب اسکیت های دخترانه صورتی بازار محصولات چینی هستن که به سفارش بازرگانان ایرانی و مطابق با سلیقه ایرانی ها تولید شده است که اغلب کیفیت و استانداردهای جهانی که در تولید محصولات برندهای اصلی مانند رولربلید،روکسا،روسز، فیلا و سبا استفاده شده است به کار نرفته است. البته در بین برندهای چینی بازار اسکیت های فلاینگ ایگل کیفیت بهتر و قابل قبول تر و نزدیک به برندهای اصلی دارد.

برای این که شما خریدی کاملا درست و منطقی داشته باشید و اسکیت دخترانه مناسب برای فرزندتان انتخاب نمایید ما در فروشگاه وان اسپورت با همکاری پیست های تهران و مشاوره گرفتن از مربیان قدیمی آموزش اسکیت اقدام به تهیه جدولی نموده ایم تا شما را با موارد مهمی که هنگام خرید اسکیت دخترانه باید به آن دقت نمایید آشنا کنیم. با در صورت خرید اینترنتی اسکیت با توجه به جدول امتیاز دهی زیر انتخابی درست داشته باشید زیرا کفش اسکیت نامناسب صدمات جبران ناپذیری را به پای فرزند شما وارد می کند.

کشور سازندهایتالیا(5)تحت لیسانس ایتالیا(4)چین(3)
بوتهارد(5)هارد چینی(4)سافت(3)
فریمکامپوزیت(5)کامپوزیت ساخت چین(4)فلزی(3)
چرخژله ای(5)ژله ای گرید 2(4)فلزی(3)
بلبرینگABEC5 امتیاز (5)ABEC3 امتیاز (4)بلبرینگ چینی(3)
جورابیقابل شستشو و تعویض(5)غیرقابل تعویض (3)
سایز قابل تغییر 5 سایز (5)4 سایز(4)3 سایز (3)

در زیر 8 مورد از بهترین اسکیت دخترانه صورتی بازاررا خدمتتون معرفی می کنیم:

1-اسکیت صورتی دخترانه روکسا بیتلز با لوازم ایمنی کامل

اسکیت بچگانه روکسا بیتل بی شک بهترین کفش اسکیت بازار ایران است و جز کفش اسکیت هایی است که دوست نداری هیچ وقت از پات درش بیاری!!! باور نمی کنی؟ فقط کافیه یک بار امتحان کنید. این اسکیت تنها اسکیت ایتالیایی بازار ایران است که در کشور ایتالیا تولید شده است. روکسا یکی از برندهای اصلی دنیا در تولید کفش اسکیت است و تولید بوت های آن براساس استاندارد و گلوبال می باشد و براساس سلیقه جهانی ظاهر قالب و رنگ بندی انتخاب شده است و به این دلیل کفش صورتی کامل ندارد ولی ترکیب صورتی و سفید را تولید کرده است. این کفش اسکیت در سه سایز متغیر ارائه می گردد. سایز اول ۲۶تا ۳۱ و قطر چرخ ۶۴ میلی متر و سایز های ۳۲ تا ۳۶ و ۳۷ تا ۴۱ با قطر چرخ ۷۲ میلی متر از دیگر سایز های این کفش اسکیت بچگانه عالی است. جورابی این کفش اسکیت  به صورت مش طراحی شده است تا دریچه هایی برای تنفس داشته باشد و باعث حداقل تعرق پا شود. همچنین شما می توانید جورابی را در بیاورید و به راحتی آن را بشورید.  خرید اسکیت صورتی دخترانه روکسا بیتل با بلبرینگ ABEC 5 را می توانید از وب سایت ما انجام دهید.

اسکیت دخترانه روکسا
اسکیت روکسا

براساس سیستم امتیازدهی بالا، امتیازی که کفش اسکیت دخترانه رکسا بیتل کسب می کند مطابق جدول زیر است:

ویژگی هاکشور سازندهبوتفریم چرخبلبرینگجورابیسایز قابل تنظیمامتیاز نهایی
امتیاز555545534

2-اسکیت دخترانه صورتی رولربلید مدل APEX G

دومین پیشنهاد ما در لیست بهترین اسکیت دخترانه صورتی در سال 1401 اسکیت رولربلید Apex G است. رولربلید پس از ناکامی چند سال اخیر در بازارهای جهانی به دلیل عدم معرفی اسکیت رویه هارد باکیفیت سهمی زیادی از بازار فروش خود را به برند رکسا و اسکیت های چینی مانند برند فلاینگ ایگل واگذار کرده است. اما این برند معروف ایتالیایی بیکار ننشسته و امسال با معرفی اسکیت رویه هارد APEX G وارد بازار رقابت شده است. این اسکیت از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار است و بوت هارد با وزن مناسب و کیفیت بسیار بالایی دارد. البته قیمت محصول جدید رولربلید به نسبت رقبا بالاتر است ولی کیفیت خوب این محصول ارزش قیمتی که برای این محصول می پردازیم را دارد. این اسکیت خوش رنگ سفید صورتی دارای جورابی با آستر Premium Jr است و محافظت و پشتیبانی استثنایی را فراهم می کند. طراحی بسیار جذاب و به روز، بندهای تسمه ای قابل تنظیم و طول فریم همراه با چرخ های به کار رفته سیاه و سفید مات، مانور ایده آل را تضمین می کنند. اسکیت رولربلید مدل Apex G در سه سایز قابل تغییر ۲۹-۳۲ , ۳۳-۳۶ , ۳۷-۴۰٫۵ با اندازه قابل تنظیم، ترمز، بلبرینگ SG7 و سیستم ضد شوک پاشنه یک انتخاب عالی برای راحتی بالا و عالی در اسکیت تفریحی و شهری بچه گانه است.

اسکیت رولربلید مدل Apex G

با توجه به معیارهای ما امتیاز این کفش اسکیت به شرح زیر است:

ویژگی هاکشور سازندهبوتفریم چرخبلبرینگجورابیسایز قابل تنظیمامتیاز نهایی
امتیاز454455431

3-اسکیت صورتی دخترانه رولربلید مدل FURY G

اسکیت رولربلید مدل FURY G دیگر مدل رویه هارد از برند رولربلید است که در بازار ایران ارائه شده است. برند اسکیت رولربلید دومین سال است که مدل FURY G را تولید می کند ولی کیفیت این محصول در مقابل اسکیت های دیگر تولیدی این شرکت کیفیت پایین تری داشت. به نظر اغلب مربیان و کارشناس اسکیت ایران، دلیل این امر اولین تجربه این شرکت در تولید اسکیت رویه هارد بچگانه با سایز متغیر می باشد. باز هم با وجود کیفیت پایین تر نسبت به تولیدات دیگر این شرکت، این محصول ارزش خرید بالاتری نسبت به برندهای چینی بازار ایران دارد و به این دلیل رتبه 3 را در لیست ما به خود اختصاص داده است. اسکیت صورتی دخترانه رولربلید مدل FURY G  در سه سایز متغیر 28-32 ، 33-37 و 36-40 با قابلیت تغییر سایز تولید شده است و بدون کلاه و لوازم ارائه می گردد و شما می توانید به دلخواه کلاه و لوازم مورد نیازتان را با یان محصول ست کنید. از ویژگی های این اسکیت می توان به ساختار سبک وزن با رویه هارد ، پشتیبانی جانبی  عالی برای اسکیت بازان تازه کار، چرخ های ۷۲mm / 80A با بلبرینگ SG3 و تعادلی عالی از سرعت و کنترل اشاره کرد.

ROLLERBLADE FURY

ویژگی هاکشور سازندهبوتفریم چرخبلبرینگجورابیسایز قابل تنظیمامتیاز نهایی
امتیاز435553429

4-اسکیت دخترانه صورتی فیلا مدل X2 با لوازم ایمنی کامل

 اسکیت فیلا بچه گانه مدل X2 از قدیمی ترین برندهای ایتالیایی بازار است که تحت لیسانس ایتالیا و در کشور چین تولید می شود و برای مبتدیان و کودکانی است که می خواهند اسکیت سواری را شروع کنند، یکی از گزینه هایی است که همیشه توسط مربیان توصیه می شود. این اسکیت بوت هارد دارد و فریم کامپوزیتی،چرخ ژله ای و داشتن چهار سایز قابل تغییر از ویژگی های بارز این کفش اسکیت است. این محصول تحت لیسانس در ایران و در جزیره کیش مونتاژ می گردد. البته کیفیت محصولات تولیدی برند اسکیت فیلا چند سال است که کاهش پیدا کرده است و همین امر باعث شده تا استقبال مربیان و علاقمندان اسکیت به این برند کاهش پیدا کند ولی هنوز هم انتخاب این برند در مقابل اسکیت های بی نام و نشان چینی که استاندارهای ایمنی اروپا را پاس نکرده اند، انتخاب منطقی تر به نظر می رسد.

خرید اسکیت دخترانه فیلا مدل X2

اسکیت دخترانه فیلا براساس جدول نمره دهی وان اسپورت امتیاز 27 را کسب می کند:

ویژگی هاکشور سازندهبوتفریم چرخبلبرینگجورابیسایز قابل تنظیمامتیاز نهایی
امتیاز435533427

5-اسکیت دخترانه فلاینگ ایگل مدل S6S

بی شک فلاینگ ایگل S6S بهترین کفش اسکیت بچگانه برند فلاینگ ایگل است. این محصول در سه سایز متغیر 28-32 ، 33-37 و 38-42 روانه بازار شده است و در مدت کم حضور در بازار ایران توانسته است طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند. از مشخصات قابل ذکر این اسکیت دخترانه می توان به وجود رنگ فلورسنت در قسمت کاف جهت تابش در هنگام تاریکی، داشتن رویه هارد، تسمه های قابل تنظیم در قسمت مچ و ساق پا جهت داشتن حداکثر ثبات کفش در پا و چرخ های پلی یورتان باکیفیت اشاره کرد.

اسکیت کفشی فلاینگ ایگل مدل s6s
اسکیت کفشی فلاینگ ایگل مدل s6s

 

اسکیت فلاینگ ایگل دخترانه امتیاز 31 را براساس معیارهای نمردهی ما کسب می کند:

ویژگی هاکشور سازندهبوتفریم چرخبلبرینگجورابیسایز قابل تنظیمامتیاز نهایی
امتیاز353555531

 

6-اسکیت صورتی روسز مدل اورلاندو با لوازم ایمنی کامل

اسکیت روسز اصل مدل اورلاندو 4 با لوازم ایمنی کامل با رنگ صورتی دخترانه جز محصولات پرفروش بازار است. کفش اسکیت روسز ذر بازار پر از نسخه های غیراصلی و کپی است که با قیمت های زیر 2 میلیو تومان به مشتریان عرضه می شد. با توجه به نداشتن استانداردهای لازم در این نسخه ها، خسارت های جبران ناپذیری را به پای کودکان شما وارد می کند. پس در هنگام خرید این محصول حتما به اصل بودن آن دقت کنید و فقط از فروشگاه های معتبر اقدام به تهیه آن نمایید. قیمت این کفش اسکیت در سال جدید 1399 افزایش چشم گیری داشته است و با توجه به کیفیت بسیار بالاتر کفش های اسکیت روکسا و رولربلید مدل کیوب 2020 خرید این محصول با قیمت  زیاد توجیه اقتصادی ندارد.  اسکیت روسز اصل دخترانه صورتی ست کلاه و لوازم ایمنی بسیار باکیفیتی دارد. داشتن چهار سایز قابل تغییر،رویه هارد، فریم کامپوزیتی و رنگ بندی متنوع از ویژگی های این کفش اسکیت می باشد.

اسکیت روسز اورلاندو 3

نمره ای که کفش اسکیت روسز دخترانه براساس جدول ما کسب می کند به شرح زیر است:

ویژگی هاکشور سازندهبوتفریم چرخبلبرینگجورابیسایز قابل تنظیمامتیاز نهایی
امتیاز455545433

7-اسکیت دخترانه فلاینگ ایگل مدل NT2

اسکیت فلاینگ ایگل مدل NT2 محصول جدید برند فلاینگ ایگل است که جایگزین مدل قبلی فلاینگ ایگل NT که در بخش بوت و تحمل وزن مشکل داشت، شده است. این اسکیت در دو سایز متغیر ۲۸-۳۲ و ۳۳-۳۷ ارائه شده است یعنی سایز آن تا ۴ عدد قابل تغییر است و در صورتی که سایز پای کودکان در اثر تغییر زمان بزرگ تر شود می توان سایز اسکیت را نیز تغییر داد تا در گذر زمان و برای چند سال قابل استفاده باشد. این محصول دارای دو بست در قسمت مچ و ساق پا و ترمز در قسمت پشتی پای راست می باشد که این مکانیزم سبب افزایش ایمنی کفش اسکیت می‌شود.

اسکیت فلاینگ ایگل مدل NT2

ویژگی هاکشور سازندهبوتفریم چرخبلبرینگجورابیسایز قابل تنظیمامتیاز نهایی
امتیاز344433526

8-اسکیت دخترانه فلاینگ ایگل مدل S5s با لوازم ایمنی کامل

کفش اسکیت فلاین ایگل مدل S5S جز محصولات کیفیت متوسط بچگانه با سایز متغیر می باشد. در صورتی که فرزند شما از کفش های اسکیت روکسا، فیلا و رولربلید استفاده کرده باشد قطعا این محصول به جز ظاهر زیبایش در سایر موارد با این برندها توان رقابت ندارد. این کفش دارای فریم آلومینیومی ثابت و رویه هارد می باشد و در سه سایز بندی متغیر ۲۸-۳۲، ۳۳-۳۷ و ۳۸-۴۲ موجود می باشد، که هر کدام تا ۵ سایز قابلیت بزرگ شدن دارند و تا چند سال فرزندان شما به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. کفش اسکیت فلاینگ ایگل مدل S5S  صورتی دخترانه به همراه ست کامل شامل کلاه، زانوبند،مچ بند و آرنج بند می باشد و تنها نکته مثبت این اسکیت طراحی جذاب آن می باشد.

کفش اسکیت فلاینگ ایگل مدل S5S
کفش اسکیت فلاینگ ایگل مدل S5S
ویژگی هاکشور سازندهبوتفریم چرخبلبرینگجورابیسایز قابل تنظیمامتیاز نهایی
امتیاز343433525

پیشنهاد وان اسپورت برای خرید اسکیت دخترانه صورتی

اگر برای خرید اسکیت دخترانه صورتی نیاز به مشاوره ما دارید، این مورد بسته به بودجه شما و نوع استفاده از اسکیت دارد. این که چقدر بودجه در نظر دارید؟ وزن فرزند شما چقدر است؟ برند خاصی مدنظر شماست؟ در تعیین اسکیت مدنظر شما اثر گذار هستند. ما به شما چند حالت زیر را برای خرید اسکیت پیشنهاد می دهیم.

اگر برای کودک تازه کار قصد خرید اسکیت با قیمت مناسب را دارید :

در این حالت اگر کودک شما  علاقمند به ادامه دادن اسکیت است سعی کنید مدل های برند را برای فرزندتان تهیه نمایید ولی در صورتی که احساس می کنید فرزندتان برای مدت کوتاهی فقط اسکیت سواری می کند  و سنگین وزن نیست تهیه مدل های فلایینگ ایگل S6S و همچنین مدل NT2 انتخاب بهتری است. زیرا این اسکیت قیمت مناسب تری دارند و برای استفاده در بازه کوتاه مدت انتخاب بهتری هستند. در صورتی که وزن فرزند شما بالاست و برای مدت کوتاه هم قصد اسکیت سواری را دارید، خرید اسکیت های چینی توصیه نمی شود زیرا این اسکیت ها تحمل وزن بالایی ندارند و در اثر استفاده تغییر شکل می دهند و سرعت یادگیری مهارت های اسکیت فرزند شما را کاهش می دهند و فرزند شما را در راه یادگیری اسکیت بی میل می کنند. در این حالت توصیه ما به شما تهیه اسکیت رکسا بیتلز و رولربلید Apex G است.

دنبال اسکیت حرفه ای برای استفاده چندین ساله هستید:

اسکیت های تولیدی توسط برندهای معتبر تا چندین سال قابل استفاده است. توصیه ما به ترتیب تهیه مدل های اسکیت رکسا بیتلز ، رولربلید APEX G و روسز مدل اورلاندو 4 است. این سه مدل هم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و هم خدمات پس از فروش خوبی دارند.

دبنال اسکیت هستید که قیمت به نسبت کیفیت آن معقول باشد:

در این حالت که هدف شما تهیه محصولی با رنج قیمتی متناسب با ارزش و کیفیت محصول است پیشنهاد ما به ترتیب تهیه اسکیت های رکسا مدل بیتلز، رولربلید مدل APEX G ، فلایینگ ایگل مدل S6S، فلایینگ ایگل مدل NT2 ، رولربلید مدل FURY G ، فیلا مدل X2  و روسز اورلاندو 4 می باشد.

 

 

 

 

دسته‌بندی اسکیت و اسکیت برد
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت