بهترین مارک های اسکیت برد

بازدید: 10,506 بازدید
بهترین مارک های اسکیت برد

در این مقاله قصد داریم بهترین مارک های اسکیت برد موجود در بازار ایران و جهان را به شما معرفی کنیم. هیجان اسکیت بورد برای بسیاری قابل توضیح نیست. کودکان ، نوجوانان و حتی بزرگسالان احساس تخته زیر پای خود را دوست دارند. این ایده که می توانید در هوا پرواز کنید و داخل پیست ها بچرخید بسیار هیجان انگیز است.

با این حال ، همه چیز به حرفه ای بودن شما بستگی دارد. همچنین تخته ای که استفاده می کنید می تواند بر مهارت اسکیت برد سواری شما تأثیر بگذارد. این امر ما را به بخش مهمی از بحث می رساند: چگونه می توان از بین بهترین مارک های اسکیت برد  موجود در بازار ، تخته مناسب انتخاب کرد؟ اگر یک اسکیت برد سوار بزرگسال یا کسی هستید که می خواهد مهارت های سواری خود را افزایش دهد، باید تخته ای متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید. برای کمک به شما در انتخاب بهترین اسکیت بورد ها ما در این مقاله مروری بر 10 مارک برتر اسکیت بورد در جهان می کنیم.

1- اسکیت بورد المنت

 اسکیت برد Element که در ایرواین ، کالیفرنیا مستقر است ، یک مارک اسکیت برد شناخته شده است. این شرکت با ارائه مرتب طراحی های جذاب در تولید اسکیت بورد تبحر خاص دارد. یکی از جنبه های برجسته در این محصولات خوش قیمت بودن آنها است. برخلاف بسیاری دیگر ، هزینه خرید اسکیت برد های کامل المنت برای شما بالا نخواهد بود و این همان چیزی است که باعث می شود در زیر گروه بهترین مارک های اسکیت قرار بگیرد. خرید اسکیت بردهای المنت در فروشگاه وان اسپورت فراهم است.

اسکیت برد المنت

ویژگی های اسکیت برد المنت

تخته اسکیت بردهای المنت از افرا هفت لایه Thriftwood ساخته شده است. این مورد ضخامت تخته ها را اضافه کرده است ، اما انعطاف پذیری آنها را به خطر نمی اندازد. جزئیات اضافه شده استفاده از هوا در این صفحات است. محفظه های موجود در خطوط هلیوم حاوی هوا هستند و این خطوط کل عرشه را پوشانده اند. این مورد باعث افزایش استقامت اسکیت برد می شود. تخته های المان در انواع رنگ ها و گرافیک موجود هستند. هر صفحه از نظر تصویر جدا از بقیه است. هر یک دارای یک نماد و نام تجاری حک شده است، که باعث می شود المنت را در میان دیگر برندها نسبتاً برجسته کند.

داشتن چرخ های مناسب در اسکیت بورد برای اطمینان از سواری راحت ضروری است. در مورد Element Skateboards ، باید بعد از مدتی چرخ ها را تعویض کنید. این مورد برای بهبود تنظیم و پایداری سواری مهم است.  بلبرینگ چرخ اسکیت بردهای المنت سرامیکی ساخته شده از مواد استیل قوی هستند که باعث طولانی شدن دوام آن می گردد، همچنین مواد چرخ ها از لاستیک یورتان قوی است که در رنگ های مختلفی ارائه می شود.

2- اسکیت برد PLAN-B

Plan B  شرکتی است که پایگاه خود را در کالیفرنیا ، ایالات متحده آمریکا مستقر کرده است. این شرکت در سال 1991 توسط جکسون کنتزر ، برایان جانسون و مایک تورانسکی راه اندازی شد. بعداً در سال 2005 ، این مارک توسط کالین مک کی و دنی وی دوباره احیا شد. عمده فعالیت این شرکت در زمینه اسکیت بورد و لوازم آن می باشد.

اسکیت برد PLAN-B

ویژگی های اسکیت برد PLAN-B

پس از مرگ پدر بنیانگذار آن ، صاحبان جدید تصمیم گرفتند به نوآوری هایی در طراحی عرشه دست بزنند. آنها شروع به تولید تخته هایی با تقعر بهتر کردند و این نوعی کمک برای افراد مبتدی و تازه کارها بود. حتی متخصصان ابعاد عرشه را دوست داشتند و این برند در زمان مناسب محبوبیت پیدا کرد.  عرشه اسکیت بردهای پلن-بی از هفت لایه چوب افرا ضخیم با حداقل خم شدن شاخته شده است. تصاویر گرافیکی روی تخته ها از برندهای دیگر جدا است و همچنین در صورتی که ساکن کشوری امریکایی یا اروپایی باشید می توانید طرح های خود را برای چاپ درخواست کنید. ابعاد این تخته ها باعث مقاومت در برابر ضربه می شود.چرخ ها در اندازه های مختلفی ارائه می شوند. آنها در بسته های چهار تایی موجود هستند. سختی و مواد چرخ کاملاً با تراک سازگار است. همه این عوامل این امکان را برای سوارکاران فراهم می کند که به راحتی به گشت و گذار بپردازند.

3- اسکیت برد ZERO

 اسکیت برد Zero یکی از شرکت های پیشرو در کالیفرنیا است. پدر بنیانگذار آن جیمی توماس به دلیل مهارت های قابل توجه اسکیت بورد محبوب است. تا سال 2016 ، شریک توزیع آنها Dwindle Distributions بود. با این حال در اوایل سال 2017 ، توماس اعلام کرد که توزیع مستقل انجام می دهند. در مورد محصولات آنها ، این شرکت به دلیل کاربردهای متنوع و رویکرد متنوع خود مشهور است. عرشه ها نهایت ثبات و کنترل را در اختیار سوارکاران قرار می دهند. این مورد باعث می شود که این ویژگی برای مبتدیان و همچنین حرفه ای ها مناسب باشد. دلیل دیگر قابل اعتماد بودن آن، تیم مالک آن است. افراد حرفه ای اسکیت بورد مانند ویندزور جیمز ، تامی ساندووال ، کریس ویمر و دین برمن در این تیم کار می کنند.

اسکیت برد ZERO

ویژگی های اسکیت برد ZERO

عرض اکثر تخته ها این برد 8 اینچ است و مخصوصاً دارای یک تقعر میان برد جهت اسکیت برد سواری روی خیابان است. در این عرشه از هفت لایه افرا کانادایی متصل شده با چسب اپوکسی استفاده شده است و در نتیجه در برابر ضربات مقاوم است.  یکی دیگر از دلایل بهترین مارک اسکیت برد بودن برند zero گرافیک روی عرشه است که طیف گسترده ای از چاپ را برای انتخاب به شما ارائه می دهد. با این حال، این کیفیت را به خطر نمی اندازد. در واقع ، عملکرد این طرح ها به دلیل ابعاد آن افزایش یافته و آن را به گزینه ای مناسب برای همه کاربران تبدیل کرده است. فاصله دو محور و جنس تراک که در این محصولات به کار رفته است ، انعطاف پذیری آن را فوق العاده ای می کند. اگر قصد شروع کردن اسکیت بردسواری را دارید یا از قبل می دانید چگونه حرکات را اجرا کنید ، می توانید به انعطاف پذیری آن کاملا اعتماد کنید.

4- اسکیت برد ALIEN WORKSHOP

یکی دیگز از بهترین برندهای اسکیت برد کمپانی Alien Workshop مستقر در ایالات متحده است که در سال 1990 به وجود آمد. کریس کارتر ، نیل بلندر و مایک هیل پیشگامان این نام تجاری هستند. Alien Workshop با داشتن دفتر مرکزی در اوهایو ، به دلیل محصولات نوآورانه خود ، مسیری طولانی را طی کرده است.آنها در ساخت اسکیت بورد های کامل تخصص دارند و به طور مداوم در حال تهیه تخته های با کیفیت بالا هستند. این امر باعث افزایش قیمت محصولات آنها نمی شود و همین باعث جذابیت این برند می شود. قیمت چیزی است که باعث می شود آن به عنوان یکی از  بهترین مارک های اسکیت بورد شناخته شود .

این مارک طیف گسترده ای از اسکیت بورد را در دسته های مختلف ارائه می دهد که هر یک از مهارت های مختلف سواران متناسب است. مانند هر مارک دیگر ، این شرکت قطعات یدکی مانند بلبرینگ و نوار چسب را نیز برای مشتریان وفادار خود ارائه می دهد. علاوه بر این ، آنها خط تولید خود را به لباس ورزشی گسترش داده اند.

اسکیت برد ALIEN WORKSHOP

ویژگی های اسکیت بورد Alien Workshop

با پیشرفت تکنولوژی ، این شرکت بسیار سریع با ایده های جدید سازگار شده است. برای پایداری بهتر ، هر یک از تخته های آنها دارای ته و سطوح بالایی ورقه ای عمودی است. گرافیک ریشه دار ارزش زیبایی طرح های این اسکیت برد را افزایش می دهد. چوب استفاده شده در اسکیت برد از هفت لایه افرا ساخته شده است. این کیفیت در برابر ضربه مقاوم است و می تواند در مدت طولانی در برابر سایش مقاومت کند. علاوه بر این ، وزن این نوع چوب نیز سبک تر است ، که باعث سهولت استفاده می شود. اگر طرفدار حرفه ای هستید ، می توانید با حداقل تلاش در اسکیت بردهای این برند حرکات و ترفندهای جدیدی را بیاموزید. در صورتی که تازه کار نیز باشید ، متعادل سازی این صفحه برای شما نیز بسیار آسان خواهد بود. بلبرینگ های استفاده شده برای این اسکیت بورد ها ABEC 3 هستند ، در حالی که تراک آنها کنترل و ثبات بهینه را ارائه می دهند. چندین ابعاد و سختی چرخ در خط تولید این شرکت موجود است که انتخاب مورد دلخواه را برای شما آسان می کند.

5- اسکیت برد BLIND

مارک گونزالس برند اسکیت برد BLIND را در سال 1989 به بازار عرضه کرد.  این برند به سرعت به شهرت چشمگیری در بازار دست یافت. علاوه بر کیفیت برتر طرح ها، ساخت و دوام آنها باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. وقتی در مورد بهترین برند های اسکیت بورد تحقیق می کنید  ، این نام در بالای موتور جستجو قرار می گیرد. این برند اولویت نهایی اسکیت بورد بازهای هاردکور است ، اما این بدان معنی نیست که این اسکیت بردبرای مبتدیان مناسب نیست بلکه سازندگان این برند دائماً در حال اضافه کردن سبد محصولی خود هستند، زیرا هدف آنها تهیه اسکیت برد برای تمام افراد از مبتدی تا حرفه ای است.

اسکیت برد blind

ویژگی های اسکیت برد BLIND

این اسکیت بردها یک قدم جلوتر از اسکیت بردهای مرسوم است. چوب هشت قطعه افرا توسط رزین اپوکسی به هم متصل شده است. این ترکیب باعث می شود در مقایسه با سایر اسکیت بردهای موجود در بازار ، برای مدت طولانی تری در برابر سو  استفاده مداوم مقاوم باشد. هر اسکیت برد دارای یک آرم Grim Reaper و طرح های جذاب است. آنها فوق العاده به نظر می رسند و تنوع تصاویر کاملاً هیجان انگیز است. همچنین می توانید با درخواست طرح های مورد علاقه خود ، عرشه های خود را شخصی سازی کنید. تراک های موجود در این اسکیت برد در اندازه های مختلف ارائه می شوند و مشخصات چرخ برای هر صفحه متفاوت است. با این کار می توانید محصولی متناسب با مجموعه مهارت های خود انتخاب کنید. در این برند نسبت مناسب عرشه و چرخ ها امکان حرکت راحت اسکیت بردسواران را فراهم می کند.

6- اسکیت برد BIRDHOUSE

برند Birdhouse در سال 1992 شکل گرفت. این شرکت زاده ایده Per Welinder و Tony Hawk است. هنگامی که آنها نزدیک به بازنشستگی بودند، این دو متخصص تصمیم گرفتند که علاقه خود را سمت تجارت ببرند. داشتن آوازه و  محبوبیت ، آن را به یکی از  بهترین مارک های اسکیت بورد  در بازار تبدیل کرده است. تجزیه و تحلیل کارشناسان حوزه اسکیت برد نشان می دهد که این اسکیت بردهای کامل بسیار پایدار هستند انعطاف پذیر ، بادوام و دارای برخی از ویژگی های عالی هستند.

BIRDHOUSE اسکیت برد

ویژگی های اسکیت برد BIRDHOUSE

این عرشه ها از طیف گسترده ای از تصاویر سرگرم کننده و متحرک برخوردار هستند. فیگورهای خنده دار ، طرح های پانک و عکس دیدنی از تصاویر بسیاری است که می توانید در این تابلوها پیدا کنید. چوب هفت لایه  افرا مقاومت و دوام آن را تضمین می کند. تخته های آنها یک تقعر جهانی دارد که متناسب با همه اسکیت برد سواران است. همچنین تمرین های حرکات نمایشی را کاملاً ساده می کند. هنگام سوار شدن روی اسکیت بردها آنها کنترل بهتری دارید. تولیدکنندگان مسافت بیشتری را طی می کنند و از فناوری شش سیاه در این تابلوها استفاده می کنند. این  فناوری باعث استحکام و بهبود تعادل می شود. همچنین ، عرشه سنگین تر از تخته های معمولی است تا احتمال خرد شدن چوب را کاهش می دهد.

7- اسکیت برد PUNKED

اسکیت بورد PUNKED به عنوان یکی از بهترین مارک های اسکیت برد محبوبیت زیادی پیدا کرده است. آنها اصالتاً اهل چینو کالیفرنیا هستند و مدتی است که مشغول تجارت هستند. این برند نه تنها به تخته های با کیفیت معروف هستند بلکه محصولات دیگری شامل بلبرینگ یدکی ، چرخ ، تراک و برچسب برای فروش دارند. یک رویکرد متمایز توسط این شرکت تبدیل تخته های اسکیت برد به هنر است. آنها از مواد مختلف برای تبدیل اسکیت بورد به آثار هنری نشاط آور استفاده می کنند. در واقع ، این یک روش منحصر به فرد برای تزئین اسکیت برد شما است.

PUNKED اسکیت برد

ویژگی های اسکیت برد PUNKED

محصولات این برند دارای شهرت کیفیتی چشمگیر هستند. اسکیت بورد ها از قبل مونتاژ می شوند ، بنابراین نیازی نیست که وقت خود را در وسایل و مونتاژ تلف کنید. عرشه های اسکیت بورد از نه لایه چوب افرا ساخته شده است. مواد مورد استفاده برای ساخت تخته بامبو است ، که انعطاف پذیری شگفت انگیز عرشه را ارائه می دهد. همچنین ، تخته ها بسیار سبک وزن هستند و سواری کلی را بسیار آسان می کنند.تولید کنندگان همچنین تصاویر گرافیکی منحصر به فردی را در این اسکیت برد ارائه می دهند. این باعث می شود که آنها برای افرادی که ترجیحات زیبایی زیادی دارند جذاب و جالب توجه باشد.طراحی اسکیت برد آنها روی گردش صاف متمرکز است. می توانید سرعت خود را افزایش داده و با سرعتی باورنکردنی حرکت کنید. چرخ های اسکیت بوردی دارای اشکال ، رنگ و اندازه های مختلف هستند. می توانید چرخ های مورد نظر خود را با توجه به نیازتان انتخاب کنید.  همچنین اندازه بزرگ تراک و سختی مناسب چرخ ها فضای بیشتری برای جابجایی اسکیت بردسواران فراهم می کند.

8- اسکیت برد Enjoi

برند Enjoi توسط Rodney Mullen ساخته شده و توسط Dwindle Distributions توزیع شده است و در بازار کاملاً جدید است. این برند در سال 2000 به ثبت شد و از آن زمان ، آنها به سرعت به خاطر محصولات خارق العاده خود شهرت پیدا کردند. سرعتی که آن ها را تحت عنوان  بهترین مارک های اسکیت بورد قرار داده است، کیفیت استثنایی آن را تضمین می کند. آنها از دیجیتال مارکتینگ برای ارتباط با مردم استفاده می کنند. این مهم ذکر این نکته را ضروری می کند که بازار هدف آنها شامل افرادی با تمام سطح مهارت های اسکیت بردسواری است.

Enjoi اسکیت برد

ویژگی های اسکیت برد enjoi

چوب های روی عرشه افرا آمریکای شمالی است و آنها از چسب رزین اپوکسی برای نگه داشتن آن استفاده می کنند. عرشه آنها دارای تصاویر متنوع و رنگارنگ است. به دلیل چوب عرشه نامتعارف ، این تخته ها از سایر محصولات موجود در بازار قوی تر هستند. آرم پاندا در این تابلوها از فاصله دور قابل مشاهده است که نشانگر هویت این برند است. عرشه ها این برند گسترده و مقعر کامل هستند تا متناسب با نیازهای همه سوارکاران باشد. اگر قصد یادگیری سواری را داردی ، استفاده از این اسکیت بردها بسیار آسان است و می توانید حرکات نمایشی جدیدی را یاد بگیرید.

9- اسکیت برد POWELL

از بین مارک هایی که تاکنون بحث کردیم ، پاول پرالتا قدیمی ترین مارک است. این برند در دهه 70 آغاز به کار کرد و از آن زمان تولیدکنندگان روی ارتقا محصولاتشان به طور منظم کار می کنند. کارخانه پاول پرالتا در کالیفرنیا است و تیم آنها دائماً در تلاش است تا روشهایی را برای بهبود اسکیت بردهای خود پیدا کند.

POWELL اسکیت برد

ویژگی های اسکیت برد POWELL

 پاول به خاطر اسکیت بورد های قوی و بادوام معروف است. جدیدترین اسکیت بردهای آنها سبک تر ، نازک تر و انعطاف پذیرتر از اسکیت بردهای عادی است که در بازار پیدا می کنید. هر لایه چوب در این برند دارای ساختار تقویت شده با الیاف است که توسط رزین اپوکسی تزریق می شود و این مورد باعث افزایش قدرت و دوام عرشه ها می شود. تقعر میان برد فضای زیادی را هنگام یادگیری و تمرین حرکات نمایشی جدید فراهم می کند. با وجود ابعاد عرشه و سبک بودن آن، این تخته ها می توانند استفاده خشن توسط اسکیت برد بازهای حرفه ای را تحمل کنند. چرخ ها و یاتاقان های روی این برد از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اکثر تخته های آنها دارای بلبرین های ABEC 7 هستند که باعث مقاومت در برابر ضربه می شود. آنها همچنین می توانند افراد سنگین وزن را تحمل کنند.

10- اسکیت برد GLOBE

Globe سازنده معروف اسکیت بورد و سایر تجهیزات ورزشی است. در ابتدا ، این برند توسط تیمی از موج سواران ، اسکیت و اسنوبورد به عنوان یک توزیع کننده کوچک کالاهای ورزشی تاسیس شد. با این حال ، در عرض یک دهه ، این شرکت به دلیل کیفیت و اسکیت بورد های سطح بالا به یک مارک بین المللی شناخته شده تبدیل شده است. برخی از محصولات آنها همچنین شامل چرخ ، عرشه و پوشاک متفرقه است که به عنوان قطعات مستقل به فروش می رسانند.

اسکیت برد globe

ویژگی های اسکیت برد GLOBE

این عرشه ها در کارخانه DSM تولید می شوند که سالها در ساخت عرشه های با کیفیت شناخته شده است. اسکیت برد بازهای متخصص این واقعیت را تأیید می کنند که عرشه های تولید شده توسط DSM با دوام و بسیار مقاوم هستند. ویژگی دیگری که مقاومت صفحات آنها را افزایش می دهد استفاده از چسب رزین اپوکسی است که عرشه را سبک و پایدار می کند. این برند همچنین از تکنیک اعمال فشار فردی روی اسکیت بردها استفاده می کند. اسکیت بورد Globe تحرک کاملی را به شما ارائه می دهد. چرخ های موجود در هر تخته متناسب با تقعر عرشه است. به علاوه ، آنها با تراک ها نیز سازگار هستند. بهترین قسمت این است که اسکیت بردها می توانند در برابر انواع آسیب ها در اثر استفاده ها در خیابان مقاومت کنند. فرمان و هندلینگ اسکیت برد GLOBE به دلیل ساخت باکیفیت بسیار آسان می شود. این کار برای ساده کردن انجام ترفندها و شیرین کاری های جدید با این اسکیت برد است. به همین دلیل است که Globe یک برند کامل برای مبتدیان و حرفه ای ها به شمار می رود.

حرف آخر در مورد خرید بهترین مارک اسکیت برد بازار

با مطالعه این مقاله احتمالا دانش خوبی در مورد انتخاب بهترین مارک های اسکیت بورد  موجود در بازار بدست اورده اید. ما به شما توصیه می کنیم مارک هایی را که ممکن است برای شما خوب عمل کنند مطالعه و تحقیق کنید. یادتون باشه؛ شما هرگز نمی توانید به اوج هیجان برسید ، مگر اینکه سوار تخته ای شوید که با مهارت شما مطابقت داشته باشد.

دسته‌بندی اسکیت و اسکیت برد
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت