بهترین مارک صندلی تاشو مسافرتی 2023

بازدید: 2,045 بازدید
بهترین مارک صندلی تاشو مسافرتی

بهترین مارک صندلی تاشو مسافرتی از نظر ما باید معیارهای مهمی مانند وزن سبک، قیمت مناسب، حجم تاشده پایین، راحتی بالا و ساختار محکم برای استفاده در هر شرایطی را داشته باشد. اما آیا بهترین برند صندلی تاشو مسافرتی را می توان با قیمت ارزان تهیه کرد. شاید شما هم صندلی های کمپینگ را در فروشگاه های غیرتخصصی با قیمت های 300 تا 700 هزار تومان دیده باشید. اما آیا این صندلی های به صورت تخصصی برای کمپ تولید شده اند؟ قطعا جواب ما نه می باشد. این مدل صندلی ها فقط برای استفاده بسیار ساده کاربرد دارند و برای کسانی که برای لذت بردن در کمپ دنبال محصولی راحت و استاندار هستند، استفاده از این محصولات قطعا رنج آور خواهد بود. این صندلی های ارزان قیمت معمولا با گیر کردن پایه ها در زمین های گلی ، به احتمال زیاد دچار مشکل می شوند. نشتن بر روی آن ها راحت نیست و در اکثر موارد در این محصولات فضای برای قرار دادن لیوان،کتاب و تلفن همراه تعبیه نشده است. برای لذت بردن از سفر باید استانداردهای خود را بالا ببریم. یک صندلی کمپینگ مناسب نه تنها باید حمل و نقل آسانی داشته باشد، بلکه باید راحت، حمایت کننده و حتی در آب و هوای سخت و شرایط ناهموار ماندگار باشد. در زیر بهترین مارک صندلی تاشو مسافرتی 2023 را معرفی کرده ایم که در تولید محصولاتشان تمام این استانداردها را رعایت می کنند و تعداد متنوعی از صندلی برای تمام کاربردها ، سلایق و وزن ها تولید می کنند.

بهترین مارک صندلی تاشو مسافرتی 2023

بهترین برند صندلی کمپ لیست ما چگونه انتخاب شده اند؟ ما ابندا به سراغ برترین مجلات و وب سایت های کوهنوردی جهان رفته ایم و بهترین مارک های دنیا را شناسایی کرده ایم. در مرحله دوم سعی کرده ایم برندهایی را در لیست مان قرار دهیم که در بازار ایرانی فابل خرید و دست یابی هستند. سپس به سراغ حرفه ای های کمپ و کوهنوردی رفته ایم و از نظریان و تجربیات آن ها در زمینه استفاده از برندهای صندلی بازار ایران سوال کرده ایم. لیست زیر بهترین مارک صندلی تاشو مسافرتی 2023 برای حرفه ای های کمپینگ می باشد.

بهترین مارک صندلی تاشو مسافرتی : برند ALPS

صندلی های برند Alps بی شک جز بهترین های بازار هستند. در بررسی تیم های حرفه ای در زمینه کمپ مانند تیم آزمایشگاه طبیعت گردی همیشه تعداد زیادی از محصولات این برند در لیست بهترین های کارشناسان این تیم می باشد. محصولات این برند به تعداد کم در بازار ایران موجود می باشد و معمولا انتخاب اول حرفه ای های طبیعت گردی است که با خیال راحت اقدام به تهیه این محصول می نمایند. حال به معرفی محبوب ترین صندلی های این برند می  پردازیم.

1- صندلی ALPS King Kong

صندلی کمپینگ آلپ کینگ کنگ یکی از راحت ترین و بهترین مارک صندلی تاشو مسافرتی 2023 لیست ما است. صندلی کینگ کنگ دارای پارچه‌ای است که کمی بالش دارد که آن را برای جلسات طولانی استراحت ایده‌آل می‌کند و خود صندلی فوق‌العاده جادار با چارچوبی فوق‌العاده پایدار است. ظرفیت وزن آن 350 کیلوگرم است و در نتیجه پارچه تقویت شده بسیار بادوامی دارد. استفاده کتندگان از تمام ویژگی‌های ذخیره‌سازی کاربردی، از جمله دو جا لیوانی، دو جیب کناری و یک جیب کوچک اضافی در پشت سر پشتی لذت خواهند برد کردند. تنظیم این صندلی بسیار ساده است و تنها چند ثانیه طول می کشد. این مدل تمام نیازهای شما را برای کمپینگ، ماهیگیری یا هر چیز دیگری برآورده می کند. اگر به یک صندلی راحت نیاز دارید یا به طور منظم از صندلی مخصوص کمپینگ استفاده می کنید و به حجم زیاد اهمیت نمی دهید ما به شدت کینگ کنگ را توصیه می کنیم.

صندلی کمپ برند آلپ کینگ کمگ خاکی عکس در طبیعت

2- صندلی Alps Rendezvous

صندلی‌های با ارتفاع کم صندلی در مکان‌هایی که لازم است، مانند یک کنسرت در فضای باز یا برای مواقعی که بهتر است تا سطح زمین پایین باشند مانند ساحل، عالی هستند. از میان این نوع صندلی‌ها، مدل  Alps Rendezvous از نظر راحتی، صندلی در حالت تکیه دادن برای دراز کردن پاهای شما و کیفیت مواد یکی از بهترین های بازار است. همچنین قیمت مناسبی حدود 50 تا 70 دلار قیمت دارد. در یک کمپینگ صندلی آلپ Randezvous شاید خیلی پایین باشد و در کل به راحتی یک مدل ایستاده نیست و فاقد جا لیوانی می باشد.

بهترین برند صندلی تاشو مسافرتی از نظر قیمت: برند KINGCAMP

برند کینگ کمپ برترین تولید کننده تجهیزات کمپینگ در کشور چین است که در بازار امریکا و اروپا نیز حضور فعالی دارد. تنوع و کیفیت بسیار بالای محصولات این برند یکی از دلایل موفقیت و فروش بالایی این شرکت می باشد. صندلی های کینگ کمپ تنوع بالایی دارند ولی سه مدل انتخابی زیر پرفروش ترین در یازارهای جهانی و حتی ایارن هستند.

1-صندلی کینگ کمپ kc3888

صندلی سفری تاشو کینگ کمپ مدل KC3888 با وزن حدود ۵ کیلوگرم دارای طراحی پشتی کمری قابل تنظیم است تا حداکثری راحتی را داشته باشید و دارای بند کمری قابل تنظیم است تا در افراد با قد های مختلف حداکثر راحتی را فراهم نماید. این صندلی از پارچه آکسفورد ۶۰۰ × ۳۰۰D تقویت شده ساخته شده است که در برابر پارگی و آب مقاوم است. همچنین آب را به خود جذب نخواهد کرد در این صورت احساس خیسی در هنگام نشستن روی آن نیز نمی‌کنید. این صندلی یک ویژگی مناسب برای کاربران دارد و آن داشتن محلی برای قرار دادن بطری یا لیوان شماست. همچنین باز و بسته کردن آن برای حمل آسان و قرار دادن در هر محلی به شما کمک زیادی خواهد کرد. این صندلی کینگ کمپ دارای فریمی از جنس استیل با وزن سبک و ضدزنگ است و دچار خوردگی نخواهد شد درنتیجه در هر شرایط آب و هوایی قابل‌ استفاده است.

بهترین مارک صندلی تاشو مسافرتی کینگ کمپ دارای جا لیوانی و موبایل

2-صندلی کینگ کمپ kc2138

این صندلی بی شک یکی از بهترین صندلی های کینگ کمپ است. در این صندلی  پارچه آکسفورد ۱۲۰۰D، پشتیبانی طبیعی بدون نقاط فشار و با حداکثر راحتی را ارائه می دهد و یک صندلی کمپ راحت برای اوقات فراغت در بیرون با متریال عالی می باشد. میله های ایکس در هر طرف، ثبات را افزایش می دهد. تکیه گاه دستی آلیاژ آلومینیوم، به اندازه کافی برای حمایت از بازو و کمک به شما برای نشست و برخاست عالی عمل می کند. داشتن  جای لیوان و جیب ذخیره سازی برای نگهداری نوشیدنی و تلفن همراه، کشش های پشت و بازوها مستحکم، کشش و راحتی بهینه و پوشش پایه ضد لغزش بادوام مناسب برای شرایط مختلف زمین، از دیگر ویزگی های این صندلی فوق العاده می باشد.

3- صندلی کینگ کمپ مدل kc3989

اگر علاقمند به صندلی های طرح مون هستید این مدل برند کینگ کمپ مناسب سلیقه شماست. صندلی سفری کینگ کمپ مدل KC3989 با طرح نعلبکی مانند و ارگونومیک منحنی، بدن شما را کاملاً در بر می گیرد. جیب تاشو در پشت صندلی به شما امکان می دهد تلفن، لوازم جانبی و وسایل شخصی را ذخیره کنید. همچنین جا لیوانی در سمت راست صندلی فضای لازم را برای نگه داشتن نوشیدنی های شما فراهم می نماید. این صندلی مجهز به یک فریم فولادی با دوام و مقاوم است و همچنین ، پارچه آکسفورد ۶۰۰D جذب کننده رطوبت کارایی این صندلی را دو چندان کرده است. اندازه این صندلی در حالت تا شده فقط  ۸ * ۲۳ * ۲۰  سانتی متر که مناسب برای صرفه جویی در فضا است. وزن آن تنها ۴٫۷ کیلوگرم است. از این صندلی می توانید در کمپینگ ، پیک نیک ، ماهی گیری و انواع دیگر فعالیت های فضای باز و سرپوشیده استفاده کرد.

4- صندلی کینگ کمپ مدل kc3977

علاقمندان ماهیگیری و همچنین نوشیدنی های خنک به هیچ وجه نمی توانند از این صندلی چشم پوشی کنند. صندلی کینگ کمپ مدل KC3977 برای استفاده در داخل خانه یا استفاده برای پیک نیک، کمپینگ، کنار ساحل یا ماهیگیری گزینه ای عالی است و کاربردی چند منظوره دارد. این صندلی قابل حمل کینگ کمپ با ابعاد ۹۳ در ۲۷ در ۱۸ یک گزینه فوق العاده راحت برای کمپینگ است. در کنار دسته صندلی سفری کینگ کمپ مدل KC3977 یک میز قرار دارد که جا لیوانی هم دارد و می توانید لیوان یا غذای خود را روی میز بگذارید. در سمت چپ دستگیره هم یک کیف خنک نگهدارنده وجود دارد که مانند ترموستات دمای داخل خود را ثابت نگه می دارد. شما می توانید غذا یا بطری نوشیدنی خنک خود را داخل آن بگذارید یا اینکه چای یا آب جوش را برای حفظ دمایش داخل کیف بگذارید.

 

قدیمی ترین برند بازار و انتخاب حرفه ای ها : برند COLEMAN

برند کلمن یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان صندلی در دنیا می باشد. صندلی های کلمن از قدیم در بازار ایران وجود دارد و علاقمندان بسیار زیادی برای خود دست و پا کرده است. تولید صندلی های متنوع برای کاربردهای مختلف، قیمت مناسب، کیفیت خوب و طراحی به روز از دیگر ویژگی های صندلی های کمپ کلمن می باشد. در زیر مدل پرطرفدار این برند را در بازار ایران بررسی می کنیم.

1-صندلی Coleman Oversized Quad Chair with Cooler 

صندلی کلمن مدل Oversized Quad تمام ویژگی هایی را که در صندلی کمپ به دنبال آن می گردیم، دارد. صندلی و پنل پشتی آن راحت است، به اندازه کافی جادار است تا بیشتر افراد با انواع وزن را در خود جای دهد، و تا کردن و حمل آن آسان است. اگر مدل‌های صندلی کمپ فوق‌العاده ارزان 15 تا 20 دلاری که در اینترنت وجود دارند وسوسه شده‌اید، به ما اعتماد کنید: پول اضافی ارزشش را دارد. قاب فولادی و پارچه تنومند کلمن سال‌ها از رقبای ضعیف‌تر خود دوام می‌آورد و چشم پوشی کردن از یک خنک‌کننده داخلی در دسته‌ی این صندلی سخت است. البته این مدل کلمن مانند آلپ کینگ کنگ و صندلی کینگ کمپ KC2138 احساس راحتی و اعتماد به نفس ایجاد نمی کند و همچنین متریال خوب هستند اما عالی نیستند (اگر به خوبی از آن مراقبت نکنید، فریم شروع به زنگ زدن می کند.)

بهترین مارک صندلی تاشو کمپ از نظر طراحی: برند Helinox

یکی دیگر از بهترین مارک صندلی تاشو مسافرتی در لیست ما برند هلینوکس است. این برند زیان طراحی متفاوتی در زمینه تولید صندلی دارم و محصولات متفاوتی تری نسبت به برندهای دیگر تولید می کند. از سال 2009 هلینوکس اولین شرکتی است که در زمینه طراحی فعالیت می‌کند و به طور انحصاری بر ایجاد راحتی در فضای باز متمرکز شده است تا بتوانید آسایش در منزل را، در هر کجا تجربه کنید. شعار این برند این است که صندلی باید برای سفر ساخته شود، بنابراین باید طوری طراحی شود که قابل حمل، بادوام و زیبا و همچنین راحت باشد. این بدان معناست که می‌توانید زمانی که در اعماق جنگل هستید، در ویلا و بالکن آن در حال تماشای مناظر هستید، در ساحل استراحت می‌کنید، با ماشین کمپینگ می‌کنید یا به سادگی در حیاط خلوت می‌چرخید، استراحت کنید. آنقدر سبک و جمع و جور که می خواهید صندلی خود را به هر ماجراجویی یا گردهمایی بیاورید. محصولات هلینوکس که از آلیاژ آلومینیوم اختصاصی DAC ساخته شده اند، حداکثر استحکام را با حداقل وزن ارائه می دهند. منسوجات و پارچه‌های باکیفیت برتر با پانل‌های تقویت‌شده و دوخت‌های بادوام ترکیب می‌شوند و صندلی‌هایی ایجاد می‌کنند که در سالیان سال دوام خواهند داشت. حال در ادامه مطلب به سراغ صندلی های محبوب این برند می رویم.

1-صندلی Helinox Chair Zero 

 صندلی هلینوکس مدل Helinox Chair Zero یک صندلی فوق‌العاده سبک و جمع‌وجور است که حمل آن را به داخل جنگل و یا حتی در مناطق ساحلی آسان‌تر می‌کند و بی شک بهترین مارک صندلی تاشو مسافرتی سبک وزن است. هلینوکس با وزن بسیار کم حتی 400 گرم، به لطف ساختار آلومینیومی با قطب های DAC بسیار معتبر (همان DAC که برای بسیاری از چادرهای کوله پشتی میله می سازد) به طرز شگفت انگیزی محکم است. علاوه بر این، طراحی بند ناف به این معنی است که صندلی صفر به اندازه جمع و جور بسته می شود که به راحتی قابل حمل و نقل است و در داخل یا خارج کوله پشتی قرار می گیرد. از نظر قابلیت حمل و وزن کم، پیدا کردن صندلی کمپ بهتر از این مدل سخت خواهد بود.

2-صندلی Helinox Sunset Chair 

صندلی Helinox Sunset Chair بهترین مارک صندلی تاشو مسافرتی ساحلی بازار با پشتی بلند و نشیمن پهن و گهواره‌ای، حداکثر راحتی و پشتیبانی را فراهم می کند. به طور کلی، این یک صندلی کمپ با کیفیت بالا و فوق‌العاده راحت است که برای دوام با قاب آلومینیومی سخت و نشیمنگاه ضخیم پلی استر مشبک ساخته شده است و طراحی دارای طناب ضربه‌ای است که سریع نصب شود و به صندلی اجازه می‌دهد تا نسبتاً کوچک باشد. با وزن حدود 2 کیلوگرم آنقدر سنگین و حجیم است که نمی‌توان آن را در سفرهای یک شبه کوله‌پشتی به همراه برد  اما برای استفاده در کمپ و ساحل رقیبی ندارد و به خوبی ساخته شده است و به راحتی پشت و گردن را برای کسانی که می‌خواهند پشتیبانی می‌کند.

بهترین برند صندلی کمپ از نظر ساختار و وزن: برند NEMO

صندلی های نمو همیشه جز انتخاب های حرفه ای های کمپ و طبیعت گردی می باشد و به راحتی و کیفیت شناخته شده اند. صندل های کمپ گهواره NEMO Stargaze Reclining Camp Chair یکی از بهترین و محبوب ترین صندلی های این برند می باشد. چیزی که Nemo Stargaze را بسیار خاص می‌کند، توانایی آن در خوابیدن و تاب خوردن است، با تقلید از احساس بی وزنی که معمولاً برای ننو محفوظ است . صندلی قادر به تاب خوردن است زیرا صندلی توسط دو نقطه اتصال و یک سری بند به پایه خود متصل است که با جابجایی وزن به جلو و عقب به طور خودکار تنظیم می شود. این بدان معناست که می‌توانید پاهایتان را روی زمین بگذارید و صاف بنشینید تا آتش را خاموش کنید یا یک وعده غذایی بخورید، و وقتی زمان استراحت فرا رسید، می‌توانید به صندلی تکیه دهید و صندلی به حالت افقی نزدیک شود. این صندلی نمو  Stargaze مه تنها به حالت خمیده است، بلکه دارای ویژگی های متعدد دیگری است که باعث می شود بخواهید تمام روز را در حالت نشسته و تاب خوردن بگذرانید. این صندلی دارای بخش بزرگی از مواد مشبک است که از وسط صندلی می گذرد تا بتوانید در هوای گرم خنک بمانید و تکیه گاه های یکپارچه آن راه راحت را برای باز کردن آن تضمین می کند. بالش قابل تنظیم آن را می توان بسته به قد شما بالا یا پایین برد و دو جا لیوانی به راحتی در آن قرار داده شده است تا بتوانید همیشه نوشیدنی خود را نزدیک نگه دارید.

بهترین مدل صندلی برای من کدام است؟

بهترین مارک صندلی تاشو مسافرتی پ برای هر فردی متفاوت است. این که شما صندلی را برای چه هدفی نیاز دارید، مورد تعیین کننده در خرید آن می باشد. اما بهترین مارک صندلی تاشو مسافرتی از نظر ما بستگی به نیازکاربر به شرح زیر می باشد.

1- کسانی که دنبال یک صندلی راحت برای کمپ هستند

صندلی های زیر یهترین انتخاب هستند:

  • صندلی کینگ کمپ kc3888
  • صندلی Nemo Stargaze
  • صندلی کینگ کمپ kc2138

2- کسانی که دنبال یک صندلی سبک برای حمل با کوله پشتی هستند.

بهترین انتخاب گزینه های زیر هستند:

  • صندلی Helinox Chair Zero

3- کسانی که وزن بالایی دارند و صندلی بزرگ نیاز دارند

مدل های زیر انتخاب های عالی هستند:

  • صندلی ALPS King Kong
  • صندلی کینگ کمپ مدل kc3977
  • صندلی Coleman Oversized Quad Chair with Cooler

4-کسانی که دنبال یک صندلی برای استفاده در ساحل می باشند:

گزینه های زیر متاسب استفاده در ساحل هستند:

  • صندلی Alps Rendezvous
  • صندلی Helinox Sunset Chair

در این مقاله سعی کردیم بهترین مارک صندلی تاشو مسافرتی حرفه ای را به شما معرفی کنیم . صندلی هایی که در لیست ما هستند تقریبا تمام نیازهای افراد حرفه ای کمپ را در هر زمینه برآورده می کنند. البته این لیست قطعا کم و کاستی هایی دارد. در صورتی که صندلی مد نظر شماست ولی در لیست ما نیست، خوشحال می شویم که در دیدگاه اعلام بفرمایید تا در صورتی که واجد شرایط باشد به لیست ما اضافه گردد . قطعا این مقاله با نظرات شما عزیران به محتوایی کاربردی تر تبدیل می شود و لیست ما را قوی و به روزتر می نماید.

دسته‌بندی کمپینگ و کوهنوردی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت