راهنمای خرید بهترین فلاسک غذا برای کمپینگ و کوهنوردی

بازدید: 5,862 بازدید
بهترین فلاسک غذا

انتخاب بهترین فلاسک غذا برای کوهنوردی، کمپینگ و مسافرت یکی از دغدغه های اغلب دوست داران طبیعت و کوهپیمایی است. اغلب مشتریان در تماس با فروشگاه ما درخواست راهنمای خرید فلاسک غذا را دارند و دنبال محصولی هستند که نیازهای آن ها را به بهترین شکل برآورده نماید. در این مقاله قصد داریم سه مورد از بهترین فلاسک غذای سال 2023 را به شما معرفی کنیم. البته تعداد زیادی فلاسک غذا با ویژگی های مشابه وجود داشت، اما هدف ما در این مقاله این است که بهترین ها را به شما معرفی کنیم و از طرفی تعداد زیاد موارد باعث سردرگمی در انتخاب محصول مورد نظر شما نشود. همچنین پس از معرفی بهترین فلاسک ها ، راهنمای خرید فلاسک غذا را نیز در اختیار شما قرار می دهیم.

شما چه در حال رفت و آمد به دفتر ، مسافرت با ماشین یا گذراندن یک روز در مدرسه باشید ، همیشه خوب است که یک میان وعده یا غذا همراه داشته باشید و فلاسک غذا یک راه ایده آل برای ایمن نگه داشتن غذای شما در هنگام سفر است. نگهداری وعده های غذایی پخته شده در دمای اتاق به مدت طولانی باعث رشد باکتری ها می شود، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که از هر ظرفی که استفاده می کنید غذای شما در منطقه خطرناک دما (4 درجه سانتیگراد تا 60 درجه سانتیگراد) قرار نگیرد. هدف اساسی ما در این مقاله این است که فلاسک غذایی را به شما معرفی کنیم که بتواند غذاها را ایمن نگه دارد و تجربه لذت بخشی از خوردن را تضمین کند ، حتی اگر در سفر هستید از نبودن نشتی، وسایل اضافی دست و پا گیر و شستشوی آسان ظرف غذا برخوردار باشید. در ادامه مطلب به معرفی 5 مورد از بهترین ظرف غذا سال 2023 می پردازیم.

بهترین فلاسک غذا: فلاسک غذای استنلی Food Jar 530ml

این ظرف غذا عایق استنلی در حفظ گرما و سرما بهترین عملکرد را دارد. دوام و کیفیت این ظرف غذا باورنکردنی است.

بهترین ظرف غذای استنلی

استنلی یک برند میراث است که برای دهه ها وسایل کمپینگ بادوامی ساخته است. ظرف غذا استنلی سری ادونچر (که به آن All-In-One نیز گفته می شود) همیشه جز بهترین ها بوده است. این ظرف غذا سوپ را بیش از دو ساعت در دمای 60 درجه سانتی گراد نگه می دارد و یکی از بهترین ظروف در آزمایش احتباس سرما است اما نمی تواند محتویات را به مدت دو ساعت در دمای ایمن غذا  سرد نگه دارد. برای ایمنی در برابر سرما ، فلاسک غذای ادونچر قاشق دار  را در یک کلمن با بسته های یخ بسته بندی کنید. ظرف غذای استنلی در اصل یک کیت پیک نیک قابل حمل و شستشو در ماشین ظرفشویی است. این پک شامل یک ظرف، قاشق، یک درب است که به عنوان یک کاسه عمل می کند و یک حلقه برای حمل آسان است. این ویژگی ها هنگامی که دسترسی آسان به آشپزخانه مجهز ندارید ، آن را به گزینه ای جذاب برای سفر با ماشین یا کمپینگ تبدیل می کند. تنها اشکال آن طراحی نگهدارنده ظروف است: قاشق به قسمت بیرونی فلاسک چسبیده است هر چند استفاده از آن راحت است اما محل قرار گیری آن بسیار بهداشتی به نظر نمی رسد.

بهترین فلاسک غذا برای غذای کودک: فلاسک غذا سانتکو مدل Koge

اگر دنبال یک فلاسک مناسب برای غذای کودکتان هستید، یکی از بهترین پیشتهادات ما به شما فلاسک غذای سانتکو مدل koge است. شاید بپرسید چرا این ظرف غذا را برای کودکان توصیه می کنید؟ مهم ترین دلیل ما برای انتخاب این فلاسک به عنوان بهترین فلاسک غذای کودک، سیاست های ساخت محصولات سانتکو براساس معیار سلامت و استفاده از مواد و متریال گرید غذایی و بدون bpa می باشد. این مورد در محصولات سانتکو به بهترین نحوه ممکن رعایت شده است. مورد بعدی طراحی این ظرف و رنگ بندی متنوع و جذاب می باشد. از دیگر ویژگی های جذاب این ظرف غذای کودک می توان به داشتن قاشق چنگال تاشو، امکان آویزان کردن به بند کوله پشتی و کوچک و جم و جور بودن اشاره کرد.

فلاسک غذا سانتکو مدل Koge

بهترنی فلاسک غذا برای محل کار: فلاسک غذای سیگ مدل Gemstone

معیارهایی که همه ما برای یک فلاسک غذای مناسب برای محل کار در تظر داریم محکم و بادوام بودن،ابعاد کوچک، داشتن فاشق و چنگال و طراحی به روز می باشد. فلاسک غدای نیم لیتری سیگ سری GEMSTONE تمام این ویژگی های را یک جا دارد. این محصول طراحی بسیار مدرنی دارد و با داشتن دو رنگ مشکی و نقره ای انتخاب مناسبی برای بزرگسالان می باشد. قاشق تاشو این محصول به گونه ای است که در قسمت درب تعبیه می شود و در دید نمی باشد. این ویژگی باعث می شود فاشق چنگالی از گردوغبار و آلودگی به دور باشد. درب آن به عنوان لیوان برای نوشیدنی قابل استفاده می باشد و همچنین بدنه بسیار محکم این ظرق غذا که تا چندین ساعت غذای شما را گرم نگه می دارد، تا سال ها نیاز شما به یک ظرف غذای مناسب برای محل کار را برآورده می نماید.

فلاسک غذای سیگ مدل Gemstone 0.5l

 

بهترین فلاسک غذا از نظر قیمت: ظرف غذا MAXSO (480 میلی لیتر)

فلاسک غذای  MAXSO برای حفظ گرما در رتبه دوم لیست ما قرار می گیرد. این محصول امتیاز اضافی را برای ظاهر خوب و کاربر پسند کسب می کند و با داشتن قیمت نسبتاً پایین نسبت به دو محصول قبل به همان اندازه جذاب است.

بهترین ظرف غذا

ظرف غذا عایق بندی شده MAXSO به طرز غیرقابل انکاری زیبا است، اما تنها از نظر ظاهری خوب به نظر نمی رسد. وقتی صحبت از احتباس گرما شد ، MAXSO در رتبه دوم قرار گرفت، اما همچنان برای نگهداری بیش از دو ساعت زیر استانداردهای ایمنی غذا قرار داشت. اگر قصد دارید از آن برای غذاهای سرد استفاده کنید، از بسته های یخ استفاده کنید. همچنین در اثر ضربه محکم و ناگهانی روی زمین ، هیچ آسیب قابل توجهی به کاسه یا درب ظرف وارد نمی شود. این فلاسک غذا قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نیست ، اما دسترسی به داخل کاسه و تمیز کردن آن با دست آسان است.

وقتی نوبت به استفاده از فلاسک غذا در طبیعت رسید ، این محصول عالی است. دسته داخلی باعث می شود که بتوانید این ظرف را بگیرید و با سرعت از در بیرون بیرون بروید ، حتی اگر دستان شما پر باشد. این مدل شامل یک قاشق تاشو و یک درب است که به عنوان یک کاسه عمل می کند. (همچنین واقعاً شبیه یک کاسه است ، با دو سمت شیب دار ). درپوش داخلی از پلاستیک ساخته شده است. در طول تمیز کردن ، کمی تلاش برای پاک کردن چربی لازم است و اگر کاملاً تمیز نشود ، ممکن است به مرور زمان رنگ این درب تغییر کند.

بهترین فلاسک غذا برای مسافرت: ظرف غذا S’well (450 میلی لیتر)

تنها فلاسک غذا لیست ما با قابلیت استفاده در مایکروویو  s’well است. این ظرف غذا با داشتن دسته ی حمل، انعطاف پذیری زیادی دارد و می توانید غذای داغ را در آن نگه دارید ، یا باقی مانده های سرد را از یخچال بسته بندی کرده و در زمان غذا خوردن آنها را دوباره گرم کنید. برای کسانی که در دفتر یا کافه تریا با دسترسی آسان به مایکروویو غذا می خورند ، این فلاسک غذا راهی مناسب برای گرم کردن سریع غذا بدون نیاز به کثیف شدن ظروف است.

راهنمای خرید فلاسک غذا

اگر به دنبال بهترین فلاسک غذا برای حمل در کوله پشتی هستید، این مدل S’well دارای مزایای قابل توجهی است. با داشتن قسمت بیرونی صاف به راحتی در کیف جا می گیرد و نشت نمی کند.این فلاسک غذا دارای یک کاسه بیرونی عایق بندی شده و یک کاسه آماده سازی مناسب مایکروویو است. مهم نیست که در حال چادر زدن هستید یا قصد سفر با ماشین را دارید ، اما اگر فقط امیدوارید که ناهار خود را آماده کنید ، این یک مزیت بزرگ است. می توانید صبح غذای گرم را بسته بندی کرده و آن را داغ نگه دارید (ظرف غذا S’well سوپ را در دمای 60 درجه سانتی گراد به مدت دو ساعت نگه داشت)، یا می توانید بقیه غذاهای سرد را مستقیماً از یخچال خارج کنید. پس از آماده شدن برای خوردن، کاسه آماده را بیرون بیاورید، درب داخلی را تا حدی باز کنید ، آن را در مایکروویو قرار دهید و از یک ناهار گرم لذت ببرید. این ظرف غذا به راحتی قابل نگهداری و حمل است. پس از صرف غذا ، تمیز کردن آن آسان است. این ظرف غذا آماده برای استفاده در ماشین ظرفشویی است.

راهنمای خرید فلاسک غذا

یک فلاسک غذای خوب باید زندگی شما را آسان کند. حداقل ، نباید زندگی شما را سخت تر کند. صدها گزینه برای انتخاب ظرف غذا وجود دارد. آنها ادعاهای جسورانه ای مانند “22 ساعت حفظ گرما” دارند و کلماتی مانند “quadvac” را دور می زنند. اما ما با زنگ ، سوت یا اصطلاحات بازاریابی حواسمان پرت نمی شود. در راهنمای خرید فلاسک غذا مهمترین عوامل در انتخاب شدن ایمنی ، قابلیت اطمینان و دوام است. اینها ویژگی هایی هستند که این محصول را به چیزی تبدیل می کند که می خواهید هر روز غذایمان را داخل ان قرار دهیم. ایمنی هسته اصلی کار فلاسک مواد غذایی است. این محصولات برای حفظ دما طراحی شده اند. اگر صبح بسته بندی شود ، ظرف غذا ایده آل باید بتواند غذا را در دمای ایمن و لذت بخش تا ناهار نگه دارد.از آنجایی که این ظروف باید حمل شوند، یک ظرف غذا نیز باید در حمل و نقل قابل اعتماد باشد. یک ظرف نشت دار می تواند به راحتی روز و کیف شما را خراب کند. همچنین تمیز کردن نباید سخت باشد و یا غذا خوردن در آن آزاردهنده باشد.

راهنمای خرید فلاسک غذا

معیار شماره یک انتخاب بهترین قلاسک غذا : حفظ گرما 

در همه فلاسک غذاها در شرایط دقیق ، حجم زیادی از آب کندتر از حجم کمی آب سرد می شود. برای تست این معیار، هر سه ظرف را با حجم مساوی از غذا پرکردیم. برای آزمایش حفظ گرما، سوپ مرغ را با حجم مساوی در ظرف ریختیم، درپوش ظرف را محکم کردیم و به مدت 2 ساعت آن را نگه داشتیم. دمای اولیه سوپ در تمام ظرف غذاها با 95 درجه سانتی گراد است. در یک اتاق 21 درجه سانتی گراد، هیچ یک از فلاسک های غذا نتوانستند سوپ را به مدت شش ساعت در دمای 60 درجه سانتی گراد نگه دارند ، اما بعضی از آنها بهتر عمل کردند. ظرف شیشه ای MAXSO محتویات را در دمای بالای 60 درجه سانتی گراد برای بیش از دو ساعت نگه داشت و باعث شد در این آزمایش بهترین عملکرد را داشته باشد. فلاسک غذای Stanley Master رده دوم را به خود با یک درجه سانتی گراد کمتر اختصاص داد. حفظ گرما مهم ترین معیار ما در راهنمای خرید فلاسک غذاست.

معیار شماره 2 راهنمای خرید فلاسک غذا : احتباس سرما

برای آزمایش میزان احتباس سرما ، از همان متدی استفاده کردیم که میزان احتباس گرما را ارزیابی کردیم ، اما به جای سوپ از سالاد الویه مرغ سرد استفاده کردیم. پس از شروع در دمای 1 درجه سانتی گراد ، هیچ یک از فلاسک های غذا که آزمایش کردیم نتوانستند سالاد برای دو ساعت زیر 4 درجه سانتی گراد نگه دارند. اما در بازدهی کل فلاسک ادونچر استنلی در نگهداری سرما بهترین عملکرد را داشت.

معیار شماره 3 انتخاب بهترین فلاسک غذا : نشتی

برای آزمایش نشتی ، ظروف غدا را با آب جوش پر کردیم و درب آن ها را محکم بسته و هر کدام را به صورت برعکس روی یک حوله آشپزخانه قرار دادیم. هر دو ساعت ،بر روی حوله ها دست می کشیدم تا رطوبت آن بررسی شود. حتی یک قطره رطوبت می تواند زمینه ای برای رد صلاحیت باشد. هر سه فلاسک غذا در این تست سربلند بیرون آمدند.

معیار شماره 4 راهنمای خرید فلاسک غذا : دوام در شرایط سخت

این فلاسک های غذا تضمین داده اند که در شرایط سخت کار خواهند کرد ، و ما در این راهنمای خرید فلاسک غذا می خواهیم ببینم آیا آنها به این قول خود عمل کرده اند یا خیر. بیرون در حیاط موزاییک کاری شده ایستاده ، هر ظرف غذا را از ارتفاع 1.5 متری سه بار و در زوایای مختلف انداختم. برای گذراندن این آزمایش ، ظرف های غذا باید کم ترین آسیب وارد می شد. هرگونه فرو رفتگی اساسی باعث می شود فلاسک ها در این تست رد شوند. در این آزمایش هم استنلی مدل ادونچر رتبه اول را کسب کرد.

معیار شماره 5 راهنمای خرید فلاسک غذا: شستشو و تجربه کلی 

مهم نیست که یک ظرف غذا چگونه در مسافرت یاری دهنده ماست. اگر تمیز کردن آن سخت باشد، نمی خواهید از آن استفاده کنید. برای ارزیابی سهولت نظافت ، هر  فلاسک غذا را با دست شسته و مدلهای مناسب ماشین ظرفشویی را از طریق ماشین ظرفشویی شستشو دادیم. همچنین در تمام فلاسک ها غذا خوردیم تا آنها را از نظر راحتی ارزیابی کنم و مطمئن شوم که می توانم با قاشق به ته آن برسم. در هر دو این آزمایش ها ، طرح های دهان گشاد بهتر از گزینه های بلند و باریک عمل کردند. دسترسی به فلاسک های دهان گشاد برای نظافت آسان بود و حس غذا خوردن آنها مانند استفاده از یک کاسه معمولی بود. رسیدن به ته شیشه بلند و باریک با قاشق و اسفنج دشوارتر است ، که باعث می شود تجربه غذا خوردن و نظافت کمی ناخوشایند باشد. MAXSO دارای یک درب است که می توانند به عنوان یک کاسه از آن استفاده شود ، که اگر می خواهید از آنها در جایی دور از آشپزخانه مجهز استفاده کنید ، گزینه جذابی است و بهترین عملکرد را در این تست ما داشت.

دسته‌بندی کمپینگ و کوهنوردی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت