بهترین کوله پشتی کوهنوردی 2021

بازدید: 6,971 بازدید
بهترین کوله پشتی کوهنوردی 2021

روزهایی که حمل کوله‌پشتی کوهنوردی بر روی شانه ها بسیار دردناک بود، گذشته است. گرایش های کوله پشتی های این روزها به سمت مینیمالیسم و ​​طراحی متفکرانه و ارگونومیک حرکت می کند. در ادامه مطلب قصد داریم 13 مورد از بهترین کوله پشتی کوهنوردی 2021 را به شما معرفی کنیم که برندهای کوله پشتی آسپری و گریگوری بیشترین کاندید را در لیست ما دارند. پس بدون توضیح اضافه به سراغ معرفی بهترین کوله پشتی کوهنوردی سال 2021 می رویم.

معرفی 13 مورد از بهترین کوله پشتی کوهنوردی 2021

1- بهترین کوله پشتی کوهنوردی سال:  Osprey Atmos AG 65 (270 دلار)

وزن: 2.220 کیلوگرم
پارچه: نایلون (100D x 630D)
ظرفیت: 50، 65 لیتر
ویژگی بارز: تناسب عالی و تهویه پشتی فوق العاده.
نقطه ضعف: نسبتاً سنگین با بیش از 2 کیلوگرم وزن

Atmos AG بهترین کوله پشتی کوهنوردی ما برای سال 2021 است که به طرز ماهرانه‌ای راحتی، سازماندهی و دوام را متعادل می‌کند. پنل پشتی  این کوله معلق “ضد جاذبه” است، اما موردی که Atmos را دوست داشتنی می کند چیزی بیشتر از یک پیشرفت در تهویه کوله پشتی است. طراحی جیب به‌طور متفکرانه با گزینه‌های زیادی برای تقسیم کردن وسایل طراحی شده است، و مواد ساخت آن همگی درجه یک هستند و به خوبی در برابر برخورد خشن مقاوم می باشند. به طور کلی، Atmos کیفیت ساخت بسیار عالی دارد که برای هر چیزی، از سفرهای سریع شبانه گرفته تا گردش‌های طولانی به داخل کشور، عالی عمل می‌کند.

Osprey Atmos AG 65 backpacking pack

همانطور که در بالا ذکر شد، برجسته ترین ویژگی Atmos AG پنل پشتی مشبک آن است. با توجه به روند فوم بیرون زده که با پشت شما در نواحی خاصی تماس می گیرد، پشت، کمر و باسن در کوله پشتی اسپری Atmos AG یک پانل بزرگ تهویه شده دارد که کل کمر و کمربند لگن را می پوشاند. نتیجه بهترین تهویه و مش انعطاف پذیر است که به خوبی با کمر شما مطابقت می یابد و به طور قابل توجهی، این طراحی می تواند وسایل سنگین را به راحتی قابل حمل کند.

2- بهترین کوله پشتی از نظر وزن : Hyperlite Mountain Gear 3400 Southwest (355 دلار)

وزن: 930 گرم
پارچه: Dyneema (50D & 150D)
ظرفیت ها: 40، 55، 70 لیتر
ویزگی بارز: بسیار سبک اما قوی است و می تواند بار کامل را حمل کند.
نقطع ضعف : سازماندهی گران قیمت و حداقل.

تعدادی زیادی کوله پشتی فوق سبک برای کوهنوردان و مینیمالیست ها طراحی شده است، اما بهترین کوله پشتی کوهنوردی سبک وزن لیست ما Hyperlite Mountain Gear Southwest است. چیزی که Southwest را متمایز می کند ساختار کاملاً Dyneema آن است که استحکام و مقاومت باورنکردنی در برابر آب را در وزن بسیار کم ارائه می دهد. پارچه بدنه ضخیم (5.0 oz/sqyd ) به طور قابل توجهی دوام بیشتری را ارائه می دهد. کوله پشتی کوهنوردی Southwest بارهای سنگین را با سهولت نسبی تحمل می کند. جای تعجب نیست که یکی کوله  از محبوب ترین بسته های UL در مسیر است.

سبک ترین کوله پشتی کوهنوردی

ظرفیت 55 لیتر این کوله پشتی(برای 3400 اینچ مکعب) ظرفیت انجام سفرهای طولانی را دارد و به یک بسته پیشنهادی برای کوهنوردان تبدیل شده است. این کوله پشتی به عنوان یک کوله پشتی یک شبه و چند روزه و همچنین یک کیسه خشک نگهدار وسایل وظیفه خود را به نحو احسن انجام می دهد و تنها با محفظه اصلی و چند جیب بیرونی برای سازماندهی (به ویژه، جیب های کمربند در حال حاضر بزرگتر و سازگار با تلفن هستند) کار خود را به نحو احسن انجام می دهد. از آنجایی که  پارچه Dyneema قابلیت تنفس خاصی ندارد، مناطق استوایی بهترین انتخاب برای پیاده روی در هوای گرم نیست. اما هنوز یکی از بی رقیب ترین کوله پشتی های سبک وزن دنیا است.

3- راحت ترین کوله پشتی برای حمل بارهای سنگین: Gregory Baltoro 75 ($330)

وزن: 2.230 گرم
پارچه: نایلون (210D)
ظرفیت: 65، 75، 85، 95 لیتر
ویژگی بارز: راحتی حمل و نقل تجهیزات سنگین با مجموعه ای عالی.
نقطه ضعف: بسیار سنگین و برای طراحی مینیمالیست زیاده روی است.

گریگوری در طول سال‌ها به خاطر راحتی شهرت پیدا کرده است، و پک‌های مردانه بالتورو و زنانه دووای پرچم‌دار آنها این سنت را ادامه می‌دهند. این کوله پشتی برای حمل بارهای سنگین، با تعلیق قوی، لایه های محکم اما پشتیبانی کننده و سازماندهی عالی در نظر گرفته شده اند. تهویه عالی از طریق یک پنل پشتی مشبک دریافت می‌شود (که نسبت به تکرارهای قبلی بهبود یافته است)، و اتصالات بند شانه و کمربند باسن، هنگام پیاده‌روی در زمین‌های ناهموار، بسته را ثابت نگه می‌دارد. نکته مهم در مورد این کوله پشتی محدوده ذخیره سازی برای بارهای چند روزه، که شامل 10 جیب بیرونی، دسترسی جلویی U شکل به محفظه اصلی، و یک کوله یکپارچه “Sidekick” است که به عنوان یک آستین هیدراتاسیون عمل می کند، که منحصر به فرد می باشد.

کوله پشتی گریگوری بالتورو

بالتورو یکی از راحت‌ترین و پر ویژگی‌ترین کوله پشتی دنیا است، اما با جریمه وزنی همراه است. وزن مدل 75 لیتری در حدود 2.3 کیلوگرم است که مطمئناً به شعار برند گرگوری “همه چیز به جز سینک آشپزخانه” اشاره دارد. به طور خلاصه، اگر قصد دارید در یک سفر کوله‌پشتی، همه چیز را سبک و ساده نگه دارید، احتمالاً این بسته برای شما مناسب نیست. اما اگر قصد دارید 23 کیلوگرم یا بیشتر را حمل کنید، بالتورو بهتر از سایرین بار را به دوش می کشد (و به احتمال زیاد متوجه این 2 کیلوگرم وزن اضافی نخواهید شد).

4- کوله پشتی کوهنوردی Osprey Aether 65 (280 دلار)

وزن: 2.350 کیلوگرم
پارچه: نایلون (210D & 420D)
ظرفیت: 55، 65 لیتر
ویژگی بارز: قابلیت تنظیم عالی و بسیار راحت برای حمل بارهای سنگین.
نقطه ضعف: اکثر بک پکرها مدل Atmos را ترجیح می دهند.

Atmos AG در بالا کوله پشتی پیشرو برند Osprey است، اما برای حمل و نقل سنگین و کوهنوردی سبک، کوله پشتی اسپری Aether از راحتی و ویژگی های بیشتری برخوردار است. این کوله پشتی که در پاییز 2020 به‌روزرسانی شد، سیستم تعلیق AntiGravity (AG) را برای یک پنل پشتی AirScape جدید حذف کرد، که جزئیات کمتری دارد اما همچنان فوم و مش قابل تنفس دارد تا به شما کمک کند خنک بمانید و انواع قابلیت‌های تنظیم را دریافت می‌کنید، از جمله سیستم ریپ و چسباندن که به‌راحتی تسمه‌های شانه و کمربند را تنظیم می‌کند. همراه با تسمه‌های فشرده‌سازی فراوان و نقاط اتصال برای تبرهای یخ، میله‌های چادر و موارد دیگر این کوله پشتی بی رقیب است. آخرین اما نه کم اهمیت، زیپ بزرگ J شکل در جلو است که دسترسی آسان به محفظه اصلی را فراهم می کند.

کوله پشتی اسپری اتر

نقطه ضعف اصلی Aether 65 وزن آن است که کمی کمتر از 2.5 کیلوگرم است. علاوه بر این، سازماندهی در حد متوسط ​​است: شما فقط 5 جیب خارجی دارید (اگر جاهای بطری آب را حساب کنید 7 جیب) و مخفیگاه های کمربند به طرز عجیبی قرار گرفته اند و دسترسی به آنها دشوار است. برای اکثر علاقمندان کوهنوردی که Atmos با 10 دلار (و 6 اونس) کمتر، طراحی همه جانبه کاربردی تر دارد و Gregory Baltoro 75 ظرفیت بیشتری را با همان وزن (البته 50 دلار بیشتر) به شما می دهد. اما از نظر حرفه ای های کوهنوردی، کوله پشتی اتر چیزهای زیادی برای ارائه دارد، و کسانی که بارهای سنگین را حمل می کنند، از ساخت بادوام و مستحکم آن شگفت زده خواهند کرد. البته برند اسپری مدل های Osprey Aether Plus تقویت‌شده و Aether Pro را نیز می‌سازد که بسته به نیاز شما می‌تواند جایگزین‌های عالی باشد.

5- کوله پشتی Granite Gear Blaze 60 (270 دلار)

وزن: 1.360 کیلوگرم
پارچه: Robic نایلون (100D و 210D)
ظرفیت: 60L
ویژگی بارز: ترکیب عالی از حمل آسان، سازماندهی و وزن.
نقطه ضعف: دوام و تهویه پشتی نسبت به کوله اسپری Atmos AG ضعیف تر است.

کوله پشتی Blaze 60 پرچمدار برند Granite Gear است که قابلیت حمل و نقل بار سنگین و سازماندهی عملکردی را با وزن 1.3 کیلوگرم ترکیب می کند. ورقه قاب محکم کوله پشتی و بالشتک قابل توجه روی کمربند لگن و تسمه‌های شانه بار کامل را به خوبی تحمل می‌کند و دهانه زیپ‌دار به محفظه اصلی دسترسی به وسایل را آسان می‌نماید. علاوه بر این، جیب‌های بزرگ جلو و کناری بیرونی بسیار کاربردی هستند (شما می‌توانید دو بطری آب استاندارد را در یک جیب کناری قرار دهید).

کوله پشتی Granite Gear Blaze 60

چه چیزی را با جدیدترین Blaze 60 در رتبه اول بهترین کوله پشتی کوهنوردی قرار نداده است؟ پنل پشتی بالشتک دار راحتی و پشتیبانی را نسبت به تنفس پذیری ترجیح می دهد، و نسبت به طراحی مشبک مانند Atmos، سفت تر و گرم تر است. علاوه بر این، تنظیم بند شانه و کمربند لگن کمی تمرین (و صبر) نیاز دارد. به طور خاص، رسیدن به پشت ورق قاب برای برداشتن و قرار دادن مجدد گیره های بند شانه سخت است. اما این ها نکات کوچکی هستند، و ساختار خوب Blaze آن را به یکی از بهترین کئوله پشتی های کوهنوردی بازار تبدیل کرده است.

6-بهترین کوله پشتی کوهنوردی از نظر قیمت: Osprey Rook 65 (165 دلار)

وزن: 1.6 کیلوگرم
پارچه: نایلون (600D و 1000D)
ظرفیت: 50، 65 لیتر
ویژگی بارز: ارزان، خوش ساخت و نسبتا سبک.
نقطعه ضعف: کمبود راحتی در هنگام سنگینی بار و سازمان دهی محدود

اکثریت قریب به اتفاق کوله پشتی های با کیفیت بیش از 200 دلار یا بیشتر قیمت دارند، اما اگر مایلید برخی از آنها را از نظر راحتی و امکانات فدا کنید، می توانید با طرحی مانند Osprey Rook صرفه جویی کنید. Rook با قیمت 165 دلار مقرون به صرفه ترین مدل در لیست است و اتفاقاً توسط تولید کننده پیشرو کوله پشتی یعنی اسپری ساخته شده است که کاملاً ترکیبی است. علاوه بر این، دارای یک پنل پشتی معلق برای تهویه، خوش ساخت و بسیار سخت است: مواد 600D و 1000D تا حد زیادی ضخیم‌ترین موادی هستند که ما آزمایش کرده‌ایم. آخرین اما نه کم‌اهمیت، اسپری روک وزن مناسبی معادل 1.6 کیلوگرم دارد که بسیار عالی می باشد.

کوله پشتی اسپری روک

کاستی های Rook Osprey چیست؟ هنگامی که یک بار سنگین را به دوش می کشید، حمل راحتی ضربه بزرگی می گیرد. در یک سفر چند روزه با کوله‌پشتی اسپری Rook همیشه خوشحال می‌شوید که هنگام رسیدن به کمپ آن را از پشت تان خارج کنید (این اغلب در مورد بیشتر کوله‌ها صدق می‌کند، اما در مورد این یکی بیشتر). از طرف دیگر، اگر بتوانید آن را سبک نگه دارید (در محدوده 12 کیلوگرم یا کمتر)، لنت و سیستم تعلیق اولیه می تواند این کار را انجام دهد. نگرانی های دیگر این است که کوله پشتی دارای حداقل سازماندهی است، فاقد یک جیب جلویی است، و تنها در یک اندازه (با چهار سطح قابلیت تنظیم بالاتنه) ساخته شده است. علیرغم این مشکلات، Rook به طور مدبرانه طراحی و ساخته شده است تا دوام داشته باشد، و آن را به گزینه ای عالی برای خریداران ارزان قیمت یا کسانی که برای اولین بار بارهای نسبتا سبک حمل می کنند، تبدیل می کند.

7- کوله پشتی REI Co-op Flash 55 (199 دلار)

وزن: 1.190 کیلوگرم
پارچه: نایلون (100D و 420D)
ظرفیت: 45، 55 لیتر
ویژگی بارز: سبک، راحت، و ارزش عالی.
نقطه ضعف: قابلیت تنظیم محدود برای کمربند و بند شانه.

نسل‌های گذشته Flash 55 که به عنوان کوله فوق‌سبک REI معرفی می‌شد، ارزش خوبی داشتند، اما فاقد طرح‌های UL واقعی بودند. نسخه فعلی دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است. اکنون به طور رقابتی با وزن حدود  1.2 کیلوگرم سبک است و REI شامل لمس های متفکرانه ای مانند چهار جیب جانبی بزرگ، چسباندن درز روی درب برای محافظت در برابر آب و یک ابزار راحت است. بسته شدن رول. نکته مهم این است که راحتی به خطر نیفتاد: در سفر های با بار حدود 14 کیلوگرم، سیستم تعلیق و بالشتک آن به راحتی اداره می شود.

کوله پشتی REI FLASH

با این حال، آنچه واقعاً بهترین کوله پشتی برند REI ​​را به قلمرو فوق سبک سوق می دهد، سازگاری آن است. این کوله شامل طیف وسیعی از ویژگی های قابل جابجایی است  که REI آنها را لوازم جانبی Packmod می نامد،که شامل تسمه های فشرده، دو جیب کمربند، یک جیب بند شانه و درب بالایی مقاوم در برابر آب می باشد. بسته به سفر، می‌توانید آن‌ها را برای سازماندهی بیشتر قرار دهید یا آن‌ها را کنار بگذارید و 200 گرم از وزن کوله را کم کنید. یکی از زمینه‌هایی که REI در ان سرآمد است، تنظیمات تناسب است: هر دو کمربند و بند شانه در جای خود ثابت هستند و سفارشی‌سازی محدودی را ارائه می‌دهند.

8- کوله پشتی Gregory Paragon 58 ($230)

وزن: 1.6 کیلوگرم
پارچه: نایلون (100D، 210D، و 420D)
ظرفیت ها: 48، 58، 68 لیتر
ویژگی بارز: طراحی متعادل با مجموعه ای از ویژگی های مفید.
نقطه ضعف: سنگین تر اما راحت تر از مدل Blaze برند گریگوری و شماره 2 لیست ما

کوله پشتی پارگون از بالتورو گرگوری در بالا امتیاز بیشتری دریافت نمی کند، اما می توان برای طراحی مقرون به صرفه تر و سبک تر مانند پاراگون، قاب محکمی ساخت. با وزن 1.6 کیلوگرم و قیمت 230 دلار معقول، Paragon 58 یک گزینه عالی برای بارهای کوچکتر است (در نسخه های 48، 58 و 68 لیتری عرضه می شود) و کسانی که به دنبال صرفه جویی هستند. با تهیه این کوله پشتی شما سطح لایه‌ها یا سازمان‌دهی به اندازه Baltoro دریافت نمی کنید، اما بسته‌بندی آن تنظیمات مناسب را آسان می‌کند. توری زیادی در امتداد پنل پشتی به شما کمک می‌کند تا خنک بمانید، و در کل حسی با کیفیت با زیپ‌های محکم و فوم نگهدارنده ارائه می‌دهد. Paragon با ویژگی‌هایی مانند پوشش باران، جیب مشبک جلویی بزرگ، و شکل عریض مناسب فضای مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد.

کوله پشتی گریگوری پاراگون

9- کوله پشتی ULA Circuit 68 (280 دلار)

وزن: 1.160 کیلوگرم
پارچه: روبیک نایلون (210D)
ظرفیت: 68 لیتر
ویژگی بارز: سازماندهی ساده و در عین حال کاربردی، راحت و نسبتاً بادوام.
نقطه ضعف: وزن آن کمی بیشتر از سایر گزینه های فوق سبک است.

برند ULA مستقر در یوتا تنها در چند سال  از یک برند نسبتاً ناشناس به یکی از بهترین تولید کنندگان کوله پشتی کوهنوردی تبدیل شده است است. کوله پشتی ULA Circuit 68 کاهش بسیار خوبی از وزن، دوام و عملکرد را برای جمعیتی که در حال پیاده روی هستند ارائه می دهد. طراحی بدون شک مینیمالیستی است، اما سازماندهی خوبی را با یک جیب مشبک جلویی بسیار بزرگ، محفظه‌های کمربند زیپ‌دار و یک مخزن امن داخلی حفظ می‌کند. بارگیری، تنظیم و حتی ساده‌سازی آن به عنوان یک پک روزانه در صورت نیاز هر کوهنورد و طبیعت گردی را تحت تاثیر قرار می دهد.

اگرچه کوله پشتی ULA پارچه Dyneema را ندارد، نایلون Robic 210 دنیر آن ثابت کرده است که در برابر سایش بسیار مقاوم است و در واقع کمتر در معرض سوراخ شدن است. علاوه بر این، Circuit با سیستم تعلیق فیبر کربن، پایه آلومینیومی و قاب پشتی فوم سفت و سخت، به طور کامل قادر است از ظرفیت سخاوتمندانه 68 لیتری خود استفاده کند. حتی با وسایل یک شبانه، تجهیزات پخت و پز، وسایل کوهنوردی، لایه‌های اضافی و چند روز غذا، این کوله پشتی راحت و مناسب ماست.

10- کوله پشتی Arc’teryx Aerios 45 (250 دلار)

وزن: 1.07 کیلوگرم
پارچه: نایلون (100D و 210D)
ظرفیت: 15، 30، 45 لیتر
ویژگی بارز: مجموعه ویژگی های عالی برای حرکت سریع.
نقطه ضعف: ظرفیت محدود و تعلیق مینیمالیستی.

Arc’teryx مدت‌هاست در اسکی سبک و کوله‌نوردی فعالیت می کند، اما Aerios نشانه ورود آن‌ها به دنیای کوله‌پشتی بسیار سبک و بهترین کوله پشتی کوهنوردی این برند است. طراحی این کوله پشتی الهام گرفته از بسته بندی سریع هستیم که ویژگی های کوله پشتی و جلیقه دویدن را ادغام می کند. در قسمت جلو، دو جیب مشبک کشدار (برای نگهداری فلاسک) به اضافه جیب های زیپ دار روی تسمه های شانه و کمربند دارید که به شما امکان می دهد در حین حرکت به وسایل ضروری دسترسی داشته باشید. از پشت، Aerios تمام ویژگی‌های یک بسته فوق‌سبک را دارد، از جمله محفظه اصلی با بسته شدن رول، جیب‌های خالی سخاوتمندانه. برای بسته بندی سریع و سفرهای سریع یک شبه، Aerios یک بسته خوب طراحی شده از یک برند قابل اعتماد است و قیمت آن به طور شگفت انگیزی رقابتی در  محدوده 250 دلار است. کوله پشتی Arc'teryx Aerios 45

11- کوله پشتی کوهنوردی Osprey Exos 58 (220 دلار)

وزن: 1.230 کیلوگرم
پارچه: نایلون (100D و 210D)
ظرفیت: 38، 48، 58 لیتر
ویژگی بارز: طراحی فوق سبک مورد علاقه دیرینه و اکنون با نسخه مخصوص زنان.
نقطه ضعف: پارچه های نازک و بدون جیب کمربند.

Osprey یک نیروگاه کوله پشتی است که به دلیل کیفیت ساخت، سازماندهی عالی و راحتی شناخته شده است. Exos 58 برداشت اولیه Osprey از بسته های فوق سبک بود (همچنین در ظرفیت های 38 و 48 لیتری ارائه می شود) و هنوز هم یکی از پرطرفدارترین کوله های این برند است. از زمان آغاز به کار، طراحی با سیستم تعلیق و کمربند پشتی بیشتر تنظیم شده است و مهمتر از همه Osprey یک نسخه Eja مخصوص زنان را نیز منتشر کرد. هر دو مدل راحتی حمل و نقل و ویژگی‌های خوبی را برای کوهنوردان با وزن کمتر از 3 پوند ارائه می‌کند.

کوله اسپری Exos

با خرید Exos چه قابلیت هایی را از دست می دهید؟ دوام مهم‌ترین چیز است. همچنین Osprey جیب های کمربند در طراحی مجدد را حذف کرده است، که به طور مداوم برای ذخیره اقلام کوچک مانند تلفن یا تنقلات مفید هستند. با این حال، جیب های مشبک کافی روی بدنه بسته وجود دارد تا اکثر مینیمالیست ها را راضی نگه دارند. این بسته با کیفیت ساخت و ذخیره‌سازی شما را شگفت‌زده کرد، اما ظرفیت حمل محدود آن، پارچه نازک سیلنایلون 30 بعدی روی بدنه بسته و قیمت نسبتا بالا از نقاط ضعف آن می باشد..

12- کوله پشتی Deuter Aircontact Lite 50 + 10 (200 دلار)

وزن: 1.750 کیلوگرم
پارچه: نایلون (210D)
ظرفیت: 60، 75 لیتر
ویژگی بارز: قیمت و وزن خوب.
نقطه ضعف: فاقد راحتی و تنها در یک اندازه است.

Aircontact Lite (قبلاً ACT Lite) یک پیشنهاد اولیه از سازنده کوله پشتی آلمانی Deuter است. ما با نکات مثبت شروع می کنیم: قیمت آن 200 دلار است و نسبتاً سبک وزن با وزن حدود 1.7 کیلو گرم است. از نظر ظرفیت، “+ 10” در نام به قسمت بالایی قابل افزایش محفظه اصلی اشاره دارد. این به شما این امکان را می‌دهد که در صورت بسته‌بندی سبک و تنها به 50 لیتر، بار را فشرده کنید، یا می‌توانید آن را برای ذخیره کردن وسایل یک سفر معمولی چند روزه افزایش دهید. سازماندهی ساده اما کاربردی و مواد باکیفیت Aircontact را با طراحی جذاب به بهترین کوله پشتی کوهنوردی برند دیوتر تبدیل کرده است.

کوله پشتی دیوتر ایر کانتکت

با این حال Deuter Aircontact Lite نقاط ضعف هم دارد. مهم‌تر نقطه ضعف آن، پنل پشتی آن است که چندان راحت نیست و به‌ویژه قسمت مرکزی سخت تنظیم Vari Quick هنگام پیاده‌روی به پشت ما فشار می‌آورد علاوه بر این، طراحی بلند و نازک آن کار خاصی را انجام نمی دهد. بسته‌بندی و دسترسی به تجهیزات سخت‌تر از مدل‌های دیگری سایر برندها است و باعث نشد Aircontact در مسیر بهتر عمل کند. در نهایت، این کوله پشتی فقط در یک اندازه با قابلیت تنظیم ارتفاع بالاتنه عرضه می‌شود. این باعث می شود که احساس کوچکی داشته باشد. ما معمولاً یک لباس متوسط ​​یا بزرگ می پوشیم و حداقل دو گزینه اندازه را ترجیح می دهیم.

13- کوله پشتی Kelty Coyote 85 (180 دلار)

وزن: 2.2 کیلوگرم
پارچه: پلی استر (420D)
ظرفیت: 65، 85، 105 لیتر
ویزگی بارز: طراحی با ظرفیت بالا مقرون به صرفه و مناسب برای خانواده.
نقطه ضعف: فقط در یک اندازه ارائه می شود، بنابراین تناسب آن دشوار است.

Kelty عموماً سطح ابتدایی طیف کمپینگ و کوله‌پشتی را هدف قرار می‌دهد، اما قیمت‌های مناسب و ساخت‌های مستحکم این برند را در لیست بهترین کوله پشتی های کوهنوردی ما قرار داده است. Coyote پیشنهاد مسافرت های چند روزه طولانی مدت است که در ظرفیت های مختلف از 65 تا 105 لیتر موجود است. مدل 85 لیتری رده متوسط ​​گزینه بسیار خوبی برای سفرهای خانوادگی یا مواقعی است که نیاز به حمل و نقل وسایل حجیم دارید. سازمان این کوله پشتی مانند یک کت و شلوار قوی با تعداد زیادی جیب بیرونی است. فضای ذخیره سازی زیپ دار بزرگ در کناره ها یادآور طراحی قاب خارجی است و با بدنه بسته پلی استر 420 دنیر بسیار سخت است. با قیمت 180 دلار، کلتی به راحتی جایگزین های با ظرفیت بالا مانند بالتورو 85 گرگوری (350 دلار) را کنار می زند.

کوله پشتی کیلتی مدل کایوت

برای سفرهای کوتاه به داخل کشور با خانواده، Coyote به خوبی مجهز است، اما نمی‌تواند با راحتی حمل و کیفیت ساخت یک گزینه برتر برابری کند. مهمتر از همه، این کوله تنها در یک اندازه ساخته شده است و با فوم ارزان‌ قیمت در قسمت کمربند و بند شانه، کوله پشتی Coyote در سفرهای طولانی و مسافت پیموده شده کوتاه می‌آید. ایننقاط ضعف آن را به پایین ترین سطح رتبه بندی ما می برد، اما Kelty جایگاه مهمی را برای کسانی که به دنبال به حداکثر رساندن ظرفیت و ارزش هستند پر می کند.

دسته‌بندی کمپینگ و کوهنوردی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت