14 مورد از بهترین چوب های اسنوکر 2022

بازدید: 7,383 بازدید
بهترین چوب اسنوکر

انتخاب یک چوب اسنوکرخوب ممکن است آسان به نظر برسد، اما سختی آن هنگام انتخاب و خرید مشخص می شود.به انتخاب اکثر حرفه ای های اسنوکر چوب CUESOUL Handcraft 3/4 Jointed Snooker Cue  بهترین چوب اسنوکر حال حاضر بازار می باشد. این چوب اسنوکر دارای وزن 18 اونس و طول 57 اینچ است که برای بسیاری از بازیکنان ایده آل است. این چوب کیفیت بالا، چسبندگی عالی و روانی را برای شما در بازی فراهم می کند. شفت آن از چوب Kiln Dried North America Ash ساخته شده است و لبه های آن از گردو گردآوری شده است که دارای چهار اتصال است، پس در نتیجه  بسیار قوی و محکم است. این بهترین چوب اسنوکری است که می توانید با چنین قیمتی دریافت کنید. در زیر به معرفی 14 مورد از بهترین چوب اسنوکر بازار پرداخته ایم.

 14 مورد از بهترین چوب اسنوکر سال 2022

1. بهترین چوب اسنوکر : CUESOUL Handcraft 3/4 Jointed 

این چوب اسنوکر 3/4 برای افراد حرفه ای با تکنیک های منحصر به فرد است، که به شما امکان می‌دهد برای بازی تاکتیکی‌تر، یک اکستنشن را در انتهای آن متصل کنید. وزن 18 اونس و اتصال 9.5 میلی‌متری روی نوک آن باعث می‌شود هنگام بازی با آن احساس یک حرفه‌ای به شما دست دهد. وزن آن متعادل بوده ،و به راحتی امکان جابجایی دارد. لبه های آن از گردو ساخته شده و دارای چهار اتصال است، از این رو، بادوام و مستحکم هستند، در حالی که شَفت آن  با نوعی چوب درخت منحصر به فرد در آمریکای شمالی ساخته شده است که مراحل خشک شده در کوره را برای افزایش مقاومت طی کرده است .برای اطمینان از حداکثر محافظت این چوب را در یک جعبه آلومینیومی با کیفیت بالا بسته بندی می شود.

چوب اسنوکر CUESOUL Handcraft 3/4 Jointed Snooker Cue

ویژگی ها:

  • طول : 57 اینچ
  • وزن: 18 اونس
  • اندازه سرچوب: 9.5 میلی متر
  • نوع اتصال:3/4
  • قسمت انتها: استفاده شده از چوب گردو  و روکش افرا + تزیین شده و چسبانده شده توسط کمپاس.
  • بسته بندی: قرار گرفتن داخل کیف با کیفیت  آلومینیومی
  • سایر تجهیزات: قسمت انتهایی استفاده از اکستنشن 6 اینچی، اکستنشن تلسکوپی آلومینیومی، حوله سرچوب، دستکش و محافظ بند انگشت.

دلایلی که این این محصول بهترین چوب اسنوکر 2022 است عبارت اند از:

سازگار برای بازیکنان حرفه ای که یک چوب صاف و یک دسته بدون عرق و لغزش می خواهند. چون در طول بازی، بازیکن به جای نگرانی در مورد عرق کردن یا سنگینی چوب، قصد دارد بیشتر روی بازی تمرکز کند. این چوب مقرون به صرفه، تمام امکاناتی را که برای بازی های درجه یک نیاز دارید، فراهم می کند.

2- چوب Mark Richard 3/4 Piece Handmade

این چوب نمونه ای از آثار هنری درجه یک، با ترکیبی از سبک مدرن است. طراحی انتهای چوب شامل چهار گچ کمکی با چوب مرمر  و سه لایه روکش برای افزایش زیبایی آن است. با داشتن و حفظ این عنصر زیبایی، احساس کیفیت برتر و راحتی در دست اندازها را به شما القا می کند. این راحتی به دلیل تعادل کامل آن است، زیرا  انتهای چوب دارای آبنوس،که دست ساز پیچیده است. این چوب اسنوکر در وزن های مختلف از 18 تا 19.5 اونس عرضه می شود، بنابراین شما می توانید هر یک از آنها را با توجه به اولویت خود انتخاب کنید.  طول این چوب 57 اینچ است، اندازه نوک آن 9.6 میلی متر است و از یک حلقه ی برنجی جامد و یک دهانه ای برای قفل هوا تشکیل شده است تا اطمینان حاصل شود که هوا به راحتی آزاد می شود. این چوب  دارای یک محور مستقیم و بادوام است که از خشک شدن طبیعی چوب نوعی درخت امریکای شمالی،حتی بعد از سه سال ساخت از تاب برداشتن آن نیز جلوگیری می کند. همه این مزایا پس از ماه‌ها تلاش در آن به دست آورده شده است و همین امر نیز این چوب را منحصر به فرد و قابل اعتماد می‌کند.

چوب اسنوکر Mark Richard 3/4 Piece Handmade Snooker Cue

ویژگی ها:

  • طول چوب: 57
  • وزن چوب: 18-19.5 اونس
  • نوک: 9.5 میلی متر.
  • انتها: گردآوری شده با آبنوس
  • شفت: مستقیم

دلایلی که این سرچوب در لیست بهترین چوب اسنوکر انتخاب دوم است عبارت اند از :

این چوب با طراحی پیچیده، صاف و متعادل است و راحتی را به کل بازی اضافه می کند. از ماده ای ساخته شده است که اگر با احتیاط از آن استفاده شود می تواند سال ها دوام بیاورد. علاوه بر این، حتی مبتدیان نیز می توانند از این چوب استفاده کنند زیرا دارای یک محور کاملاً مستقیم، نوک مناسب و مهمتر از همه، وزن سبک دارد؛ که جابجایی با آن را آسان می نماید.

3- چوب Youse Pool Cue 3/4 Jointed Snooker

شماره 3 لیست بهترین چوب اسنوکر سال 2022 ما چوب اسنوکر Youse Pool Cue 3/4 Jointed Snooker است. این چوب ظاهری هنری دارد و با یک قاب چرمی سیاه و سفید عرضه می‌شود تا  در برابر گرد و غبار و سایر مواد خطرناکی که ممکن است کیفیت آن را کاهش دهند محافظت و ایمنی کامل را فراهم کند. علاوه بر این، طول بیرونی وسیع 115 سانتی متری، سبب جا دادن آسان آن می شود.طول این چوب 57 است و اندازه نوک آن بین 8.8 تا 9.6 میلی‌متر است و شما را آزاد می‌گذارد که هر کدام از موارد دلخواه خود را انتخاب کنید. می توانید با انتخاب گزینه صحیح، از 18 اونس تا 20 اونس، از بازی روان اطمینان حاصل کنید. با این حال، صرف نظر از وزن و اندازه، کیفیت ثابت باقی می ماند. لبه آن با 4 پیوند کمکی با چسب و روکش افرا با کیفیت کانادایی با درجه AAAA طراحی شده است؛ که سبب شده تا کمتر مستعد تاب خوردن شود.برای راحتی شما، یک لبه کوچک برای دسترسی بیشتر شما و جلوگیری از کشش بیش از حد تعبیه شده است، در نتیجه سطح تمرکز شما بهبود می یابد. همچنین دارای یک اتصال تلسکوپی برای حداکثر راحتی است. با تمام منابع مورد نیاز که در اختیار دارید،می توانید بیشتر برای ایجاد یک بازی تاکتیکی تمرکز کنید.

سرچوب اسنوکر Youse Pool Cue 3/4 Jointed Snooker

ویژگی ها:

  •  طول چوب: 57 اینچ
  • وزن چوب: 18 اونس تا 20 اونس.
  • نوک: 8.8-9.6 میلی متر
  • طول خارجی: 115 سانتی متر.

دلایلی که این چوب انتخاب سوم ما  است عبارت اند از :

این چوب در رده سوم قرار دارد زیرا چسبندگی و نوک آن ممکن است به خوبی دو مورد دیگر نباشد. با این حال، استفاده و توسعه مهارت های شما هنوز هم یک نکته بسیار مهم است. کششی که انتهای چوب ارائه می کند اغلب کمک بزرگی است زیرا کشش بیش از حد در طول بازی جریان را مختل می کند و ممکن است به فرد اجازه ندهد که فقط روی بازی تمرکز کند.

4. BCE Two Piece BLUE Mark Cue

این چوب با کیفیت ممکن است چیزی باشد که شما در این لیست بیشتر از همه دوست دارید. مارک سلبی، بازیکن اسنوکر معروف، این چوب را با پوسته ای زیبا که با دانه های خاکستر یکسان پوشانده شده بود، تأیید کرده است. برای راحتی شما  وزن چوب BCE، در اندازه های مختلف از 18 اونس تا 20 اونس موجود است. طول این چوب 57.48 اینچ است، در حالی که شفت آن به طور دقیق  27.95 اینچ است. ویژگی منحصر به فرد این چوب اتصال مرکزی مارپیچ آن است که هم برای اسنوکر و هم بیلیارد مناسب است. علاوه بر این، یک سرچوب چرمی 9.5 میلی‌متری روی نوک آن با یک حلقه برنجی، از چوب در انتهای شفت محافظت می‌شود و به فرد اجازه می‌دهد بدون آسیب رساندن به شفت، نوک آن را عوض کند. شفت خاکستر با کیفیت بالا که در آمریکای شمالی ساخته شده است؛ آن را در نوع خود بی نظیر می کند، و انتهای چهار نقطه ای آن که از آبنوس با ماشین  ساخته شده سبب باعث افزایش انعطاف پذیری و دوام آن شده است. قابلیتی که این سرچوب را نسبت به سایرین چوب های لیست ما متمایز می کند عبارت اند از: محافظ لبه از جنس لاستیکی،که در برابر ضربه ها و لبه های آن را ایمن می کند.

5.سرچوب اسنوکر Riley METALLIC BLUE 2pc Cue

ویژگی ها:

  • طول چوب: 57.48 اینچ.
  • وزن چوب: 18-20 اونس.
  • نوک: 9.5 میلی متر
  • اتصال مرکزی مارپیچی: می توانید هم اسنوکر و هم بیلیارد بازی کنید.
  • محافظ لبه: جنس لاستیکی.
  • کیفیت شفت: ساخته شده از دانه های خاکستر آمریکای شمالی.

5-Riley METALLIC BLUE 2pc Cue

یک چوب دو تکه خاکستری یا ظاهری فانتزی است که با لبه‌های براق ، فلز آبی رنگ و قاب جامد رایلی طراحی و تولید شده است. این چوب دو تکه با اتصال سریع مرکزی  هم برای اسنوکر و هم برای بیلیارد مناسب است و یک چوب چرمی 9.5 میلی متری در نوک آن با شفت خاکستر برنجی قرار دارد. هر قسمت از این چوب نشان دهنده دوام و انعطاف پذیری آن است که نمی توانید هنگام انتخاب بهترین چوب اسنوکر برای خود، از آن غافل شوید. این چوب با طول 57 و شفت 28 به طور مناسب طراحی شده است تا بهترین تجربه را برای کسانی که از آن استفاده می کنند ارائه دهد، بدون اینکه به چسبندگی آن اشاره کنیم، این چوب با دقت ساخته شده است و آرم Riley حک شده در پشت آن، به تنهایی برای اطمینان از کیفیت آن کافی است. علاوه بر این، دارای یک سپر لاستیکی برای محافظت بیشتر در برابر ضربه ها و لبه ها می باشد. این چوب اسنوکر دارای ساختار محکمی است که با وینیل پوشانده شده است تا از تاب برداشتن یا آسیب رساندن به آن جلوگیری کند. این  ویزگی باعث می شود که چوب بسیار محافظت شده و حمل آن آسان باشد. یکی دیگر از ویژگی های این محصول شگفت انگیز، تقسیم کننده داخلی آن برای جدا نگه داشتن شفت و دسته آن ها از یکدیگر است.

5.سرچوب اسنوکر Riley METALLIC BLUE 2pc Cue

ویژگی ها:

  • طول چوب: 57 اینچ
  • وزن چوب: 18-19 اونس
  • اندازه نوک: 9.5 میلی متر
  • اندازه شفت: 28 اینچ
  • محافظ لبه:لاستیکی
  • قاب: برای محافظت در برابر آب با وینیل پوشانده شده است

دلایلی که این این چوب در رده پنجه بهترین چوب اسنوکر های سال 2022 قرار دارد عبارت اند از :

قرار گرفتن این چوب در رتبه پنجم غیرمنصفانه به نظر می رسد. اما حساسیت به رنگ پریدگی و ترک خوردن دارد. اگرچه این چوب اسنوکر به طریق مختلف محافظت می شود، اما نمی تواند در برابر سقوط یا ضربه ناگهانی مقاومت کند.

6. Weichster 3/4 Snooker Cue

این ابزار پیچیده با توجه به ویژگی های عالی می تواند در ارتقای بازی شما بسیار مفید باشد. این چوب اسنوکر دارای یک قطعه ی محافظت قهوه ای مشکی است، که مطمئنا از آن خوشتان خواهد آمد. مانند سایر چوب های موجود در لیست، طول این نوار بسته به معیارهای تعیین شده، 57-1/4 است. نوک هوشمندانه طراحی شده که ممکن است از 9.3 میلی متر تا 9.5 میلی متر متغیر باشد، یکی دیگر از ویژگی های این چوب است که قابل تحسین است. نوک آن به اندازه کافی محکم و ثابت است و علیرغم برخی فرورفتگی های جزئی، بدون آسیب باقی می ماند. مواد باکیفیت مورد استفاده در ساخت آن سبب ایجاد انعطاف پذیری در این چوب اسنوکر می شود که شامل پانزده قطعه روکش گردو و افرا می شود تا از تاب برداشتن یا آسیب به هر طریقی محافظت شود. در هنگام طراحی این چوب راحتی شما در اولویت اول قرارداده شده است، بنابراین اکستنشن تلسکوپی و لبه کوچک آن نیز بخشی از ویژگی های آن هست تا در حین بازی، دسترسی و تمرکز بیشتری داشته باشید. همچنین این محصول با تراشیدن چوب و افزودن رنگ طبیعی که دارد باعث افزایش عمر و استحکام آن می گردد.

6.سرچوب اسنوکرWeichster 3/4 Snooker Cue

ویژگی ها:

  • طول سرچوب: 57-1/4 اینچ
  • وزن سرچوب: وزن بین 17.5 اونس تا 19.5 اونس (برای همه امکان پذیر است)
  • اندازه نوک: 9.3mm-9.5mm

دلایلی که این چوب انتخاب ششم در لیست بهترین چوب اسنوکر ما است عبارت اند از :

این محصول به طور کلی خوب به نظر می رسد، اما با داشتن قیمتی نسبتاً بالا کیفیت مطلوبی را در حد قیمت ارائه نمی کند.

7- Jonny 8 Ball SPIDER

از ضربه های نامناسب ناشی از کمبود فضا ناراحت هستید؟ در اینجا راه حل مناسب برای شما وجود دارد.این چوب را می توان از 57 به 45 اینچ کوتاه کرد تا بتوانید بیشترین ضربات تاکتیکی و کلاسیک را در بازی مدرن اسنوکر / بیلیارد انجام دهید. برای عملکرد نرم‌تر نوک، این چوب دارای حلقه‌هایی از جنس برنج است که هدف‌گیری را به خوبی اجرا می کند، در حالی که شفت از خاکستر با دوام در آمریکایی شمالی با درجه A ساخته شده است. برای کوتاه کردن آن، به سادگی قسمت دستگیره را بردارید و با احتیاط آن را به قسمت مرکزی بکشید، جایی که آرم Jonny 8 Ball روی دسته حک شده است. چوب خاکستر 4 تکه برای چوب بیلیارد باشگاهی مناسب است، اما استفاده از آن در اسنوکر هیچ مشکلی ندارد زیرا برای هر دو طراحی شده است. تنها چیزی که نیاز دارید یک چوب چرمی 8 میلی متری و با داشتن حلقه برنجی است که سبب شده تا حس عالی را بر روی اهداف پیچیده تجربه کنید. دستگیره لاستیکی مشکی در قسمت بالایی، همه چیز را در دستان شما سبک تر و روان تر می کند، بنابراین هرگونه جابجایی یا تلاش اضافی را که ممکن است فرصت آسان را از دست بدهید، از بین می برد. علاوه بر این، شما همچنین می توانید چوبی را انتخاب کنید که با قدرت و بازی شما مطابقت داشته باشد، درحالت کلی و متعادل محدوده وزنی تقریباً 17 تا 20 اونس مناسب است.

چوب اسنوکر Jonny 8 Ball SPIDER

ویژگی ها:

  • طول چوب : 57 تا 45
    وزن چوب: در محدوده وزنی مختلف از 17 تا 20 اونس عرضه می شود
    اندازه لبه: 8 میلی متر
    شفت: ساخته شده از خاکستر درجه یک آمریکای شمالی
    کشسانی بافت: قیطان قابل تغییر اندازه (از 57 تا 45 اینچ)
    حلقه یا بست فلزی: از جنس برنج
دلایلی که این چوب اسنوکر انتخاب هفتم است عبارت اند از :

این محصول برای استفاده بسیار جالب است، با این حال،  قیمت آن در مقایسه با ویژگی های ارائه شده کمی بالاتر است.

8- BCE 2 Piece Ash Pool Snooker Cue

این چوب که ظاهری مدرن دارد، یکی دیگر از چوب هایی است که توسط  مارک سلبی تایید شده است. این چوب دو تکه هم برای اسنوکر و هم برای بیلیارد مناسب است و دارای یک شفت خاکستری با طول 28.35 اینچی و درجه ی A که در کشور آمریکای شمالی  تولید شده است و به دلیل استحکام متناسب شناخته شده است و می تواند به طور ناگهانی روی بازی شما تأثیر زیادی بگذارد. از ویژگی های دیگر می توان به محافظ دسته لاستیکی که کیفیت و محافظت عالی دارد اشاره کرد و نشان لوگوی BCE روی لبه آن نشان می‌دهد هر چه برند بزرگ‌تر باشد معتبرتر است. با یک اتصال سریع، می توان ضربات تیز را با حداکثر دقت و قدرت بهبود بخشید، به همین دلیل است که هم برای اسنوکر و هم برای بیلیارد مناسب است. این کالا در وزن متوسط ​​تا سنگین موجود است و شما می توانید مورد مناسبی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی و با حداکثر راحتی از آن استفاده کنید.

چوب اسنوکر BCE 2 Piece Ash Pool Snooker Cue

ویژگی ها:

  • طول چوب: 57.09 اینچ.
  • وزن چوب: در محدوده وزنی مختلف از متوسط ​​تا سنگین موجود است.
  • اندازه نوک: 9.5 میلی متر
  • شفت: شفت خاکستر درجه «A» آمریکای شمالی 28.35 اینچی
  • محافظت ازلبه: از جنس لاستیک
  • قابلیت استفاده: هم برای اسنوکر و هم برای بیلیارد
دلایلی که این سرچوب انتخاب هشتم است عبارت اند از :

در حالی که این چوب دارای ویژگی‌های شگفت‌انگیزی است ولی از ویژگی های منفی می توان به  تعریق در فصل تابستان اشاره کرد. با این حال، این محصول همچنان بادوام و مقرون به صرفه به نظر می رسد.

9- Grand-Handmade 58″ Cue

 این چوب اسنوکر مدرن با لبه کوچک 6 اینچی به شما دسترسی بیشتری می دهد. این چوب توسط دستگاه با دقت طراحی شده و بی عیب و نقص است، زیرا طراحی  آن فوراً توجه را به خود جلب می کند. به دلیل سبک بودن، قابلیت جابجایی آسانی را به همراه دارد. همچنین دارای شفت خاکستری، محکم و بادوام می باشد و انتهای آن از آبنوس با دسته ی مشکی طراحی شده است که باعث می شود این چوب به راحتی در دست گرفته شود، بنابراین به شما امکان می دهد به اهداف سخت به راحتی ضربه بزنید. مانند چوب های بالا در لیست بهترین چوب اسنوکر 2022 ما، نوک این محصول توسط متخصصان با استفاده از مواد با کیفیت بالا، از جمله پوسته خارجی آن با روکش افرا می باشد. یک نوک 9.5 میلی متری انتهای چوب، امکان ضربه موثر با دقت بالا را تضمین می کند. علاوه بر این، جعبه ی محافظ چوبی جامد یکی از خصوصیت های مهم می باشد؛ که اطمینان حاصل می کند که چوب ها به خوبی محافظت می شوند و در معرض آب باران یا هر ماده خطرناکی که ممکن است در حین انتقال از یک مکان به مکان دیگر آسیب جدی وارد کند، قرار نگیرند. برای راحتی کاربر، اندازه وزن از 18 اونس تا 20 اونس متغیر است، که به علاقه مندان به اسنوکر/بیلیارد در هر سنی اجازه می دهد تا با آن بازی کنند.

چوب Grand-Handmade 58″ Cue

ویژگی ها:

  • طول نشانه: 58 اینچ.
  • وزن نشانه: 18 اونس – 20 اونس.
  • اندازه نوک: 9.5 میلی متر
  • اندازه لبه کوچک : 6 اینچ.
دلایلی که این سرچوب انتخاب نهم است عبارت اند از :

 قیمت این محصول در سطح بالاتری قرار دارد، با این حال، با توجه به ویژگی‌های عالی آن ، قیمت هنوز قابل توجیه است.

10- Riley RONNIE O’ SULLIVAN 2pc Ash Snooker

 این کالا برای کسانی که آن را امتحان کردند بسیار کاربردی واقع شده است و محصولی است که ارزش یک بار استفاده را دارد. خود” رونی اوسالیوان” به طراحی مناسب این چوب کمک کرده است. این چوب 2 تکه ای یا یک اتصال مرکزی که در نوک قرار دارد و به چرم Elkmaster می چسبد که نه تنها محکم و صاف است، بلکه عملکرد عالی را از خود به جای می گذارد. محافظ لبه انتهایی از جنس چرمی نیز بخشی از آن است که در حال حاضر به عنوان یک وسیله ضروری برای ایمنی چوب در نظر گرفته می شود. محصولی که با دقت طراحی شده همه موارد لازم را برای تبدیل شدن به یک چوب قابل اعتماد را دارد که در نهایت به کاربران کمک می کند تا عملکرد و اعتماد به نفس خود را بهبود ببخشند. این چوب اسنوکر بیش از ویژگی‌هایش، دارای یک حلقه یا بست از جنس برنج که اتصال خاکستری در جلوی چوب را آسان کرده است و انتهای آن متشکل از 4 نقطه‌ای است که دوام و زیبایی را افزایش داده است. ناگفته نماند پوسته ی ظاهری کرم و مشکی، جلوه ای عالی به چوب بخشیده و هر یک از این محصولات دارای شماره سریال منحصر به فردی هستند تا آنها را از سایر برندهای مشابه متمایز کند. این چوب ها در طیف گسترده‌ای از وزن‌ها از 17.5 تا 19 اونس وجود دارند.

10.سچوب اسنوکر Riley RONNIE O’ SULLIVAN 2pc Ash Snooker

ویژگی ها:

  • طول چوب: 52 اینچ
  • وزن چوب: 17.5 اونس
  • اندازه نوک: 9 میلی متر
  • محافظ لبه :از جنس چرم
دلایلی که این چوب انتخاب دهم است عبارت اند از :

این چوب رتبه دهم در لیست بهترین چوب اسنوکر های ما را دارد زیرا در صورت افتادن روی یک سطح سخت و شن به سرعت از خود واکنش و حساسیت نشان می دهد و برای برخی از بازیکنان، که شکل صاف تر و سفت تر را ترجیح می دهند،پیشنهاد نمی شود.

11- Powerglide 2 Piece Snooker Pool

این چوب گرافیتی شبیه‌سازی شده تمام سفید که طراحی زیبای آن یکی از جذاب ترین نشانه‌های ظاهری آن است. این چوب Powerglide دارای نشان آرم در پشت چوب است و دارای یک محافظ لبه لاستیکی که بسیار مورد نیاز برای محافظت بیشتر است می باشد. چوب اسنوکر پاورگلید دارای یک نوک صاف می باشد، بنابراین به یک نوک جدید نیاز دارد. علاوه بر این، با داشتن یک چوب چرمی 10 میلی‌متری در نوک آن و با یک حلقه یا بست از جنس برنج سبب شده که هم برای اسنوکر و هم برای بیلیارد مناسب باشد. وزن این چوب در حدود 19 اونس است که برای  استفاده کودکان و بزرگسالان بسیار راحت است، زیرا مواد به کار رفته در آن باعث می شود که در دست شما، بادوام و در عین حال سبک باشد. بنابراین، اگر ترجیح می دهید با چوب های فانتزی و سبک بازی کنید، این چوب می تواند انتخاب عالی باشد.

چوب اسنوکر Powerglide 2 Piece Snooker Pool

ویژگی ها:

  • طول چوب: 57.09 اینچ
  • وزن چوب: 19 اونس
  • اندازه نوک: 10 میلی متر
  • محافظت از لبه: از جنس لاستیکی

دلایلی که این چوب انتخاب یازدهم است عبارت اند از :

همانطور که بالاتر گفتیم ، ظاهر کلی زیبا و شیک به نظر می رسد، اما دارای یک نقطه ضعف نیز می باشد. چوب ممکن است به اندازه کافی قوی نباشد که بتواند ضربه های کوچک را تحمل کند و حتی مقدار کمی آب می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به وارد کند.

12- TIGER Snooker Billiard Pool Cue

این چوب خیره‌کننده که با ترکیب رنگی منحصربه‌فرد مشکی و طلایی پوشانده شده است، طول آن 145 سانتی‌متر است و دارای یک شفت صاف 110 سانتی‌متری خاکستری است که در آمریکای شمالی گردآوری شده است. این چوب نه تنها برای یک نوع بازی مناسب است، بلکه در بیلیارد نیز به اندازه اسنوکر موثر است.نوک 9.7 میلی‌متری از جنس چرم با کیفیت و حلقه یا بست فلزی که از جنس برنج گردآوری شده است؛سبب شده تا به اندازه‌ای قوی باشد که حتی پس از هزاران ضربه مستقیم و محکم باقی بماند. نوک قرمز روی این چوب طلایی مشکی بر ظرافت آن افزوده است. این چوب 3 عددی با یک اکستنشن کوچک به طول حدود 10 سانتی‌متر، با وزنه حدود 19 اونس ارائه می‌شود که به راحتی قابل جابجایی است پس در نتیجه  برای بزرگسالان و کودکان نیز مناسب است. علاوه بر این، برای اینکه بتوانید سرعت بازی خود را افزایش دهید،با استفاده از بست و حلقه ی برنجی که در اختیار دارید به شما امکان قفل/باز کردن اکستنشن را در چند ثانیه می دهد. شما چندین گزینه برای انتخاب دارید زیرا این شرکت چوب های یکسانی را با اکستنشن های مختلف ارائه می دهد و هر چوب اکستنشن های خاصی دارد.

چوب اسنوکر TIGER Snooker Billiard Pool Cue

ویژگی ها :

  • طول چوب: 145 سانتی متر
  • وزن چوب: 19 اونس اندازه
  • نوک: 9.7 میلی متر
  • طول شفت: 110 سانتی متر
  • اکستنشن: اتصالات از جنس برنجی کار را آسان می کند
دلایلی که این چوب انتخاب دوازدهم است عبارت اند از:

شکی نیست که این محصول دارای زیبایی و ترکیب رنگی عالی است. برای خرید محصولی که هم با دوام باشد و همچنین با قیمت پایینی باشد مناسب و سازگار می باشد، اما چند دلیل وجود دارد که آن را در رده 12 قرار می دهد به دلیل لیز بودن و چسبندگی آن، افرادی که پوست چرب دارند در نگه داشتن آن مشکل خواهند داشت.

13- Jonny 8 ball Pool Snooker Cue

طول این چوب بزرگ 58 اینچ است و می توان آن را با پیچ کردن قسمت میانی کوتاه کرد. این چوب به دلیل ویژگی های مناسب برای بازیکنان بیلیاردایده آل است. می توانید طول آن را از 58 به 45 کاهش دهید تا در هنگام نشانه گیری با آن در نقاط تنگ مقابله کنید. این چوب با دقت طراحی شده که دارای یک سر چوب چرمی معمولی 9 میلی متری در نوک خود با بست یا حلقه از جنس برنج است و برای محافظت از آن در برابر آسیب، از یک قاب نرم از وینیل با ترکیب رنگی سیاه و سفید طراحی و تولید شده است. با وجود شفت که از خاکستر ساخته شده و به اندازه کافی با ثبات است می تواند از چند ضربه دوام بیاورد و اگر از آب و سایر مواد مضر محافظت شود، می تواند بیشتر دوام بیاورد. حلقه‌های مسی 4×5 گرمی قابل جابجایی بخشی از این محصول هستند که دقت، نشانه های شما را افزایش می‌دهند. این چوب وزنی بین 17 تا 19 اونس دارد و برای کاربران در هر سنی مناسب است.

چوب اسنوکر Jonny 8 ball Pool Snooker Cue

ویژگی ها:

  • طول نشانه: 45 اینچ (قابل تغییر تا 58 اینچ نشانه)
  • وزن نشانه: 17-19 اونس
  • اندازه نوک: 9 میلی متر
  • حلقه ها: حلقه های برنجی 4×5
  • قاب: روکش وینیل

دلایلی که این چوب انتخاب سیزدهم است عبارت اند از:

از نظر زیبایی، اندازه و وزن چوب مناسب به نظر می رسد. آنها را می توان برای استفاده کودکان و نشانه های باریک کوتاه کرد، اما دلیل قرار دادن آنها در رده 13 قیمت آن می باشد. هنگامی که محصولات بهتر با هزینه ای نزدیک به این محصول در دسترس هستند، برخی از افراد ممکن است ترجیح دهند محصولاتی با ویژگی های مشابه اما با قیمت کمتر خریداری کنند. با این حال، محصول به هیچ وجه بد نیست!

14- BCE Pool Snooker Cue

 این چوب از محصولات دیگری است که  که توسط رونی یا سالیوان تایید شده است.این چوب ترکیبی از طراحی کلاسیک و مدرن است که با دقت ساخته شده است و دارای تمام ویژگی های لازم برای یک تجربه بازی تاکتیکی است. لبه محکم 29.3 توسط یک محافظ لبه لاستیکی ایمن می شود تا از حداکثر محافظت و عمر طولانی اطمینان حاصل شود. دسته شاه بلوطی براق این چوب اسنوکر در عین اینکه به خوبی محافظت شده است، بلکه کاملاً جذاب است. این محصول چه برای اسنوکر و چه بیلیارد مناسب است، زیرا برای اجرای هر دو نوع بازی طراحی شده است. علاوه بر این، شفت از خاکستر با کیفیت بالا ساخته شده است تا مطمئن شوید که این چوب در دراز مدت همراه شما خواهد بود. علاوه بر این، یک چوب چرمی 9.5 میلی‌متری روی نوک آن با بست برنجی، راه را برای ضربه هایهای قدرتمند با کمترین تلاش، همراه با دقت بیشتر و در نهایت بهبود بازی و اعتماد به نفس هموار می‌کند. علاوه بر این، چوب در وزن متوسط ​​17-18 اونس موجود است که تقریباً برای تمام سنین بازیکنان مناسب است.

چوب اسنوکر BCE Pool Snooker Cue

ویژگی ها:

  • طول نشانه: 57.09 اینچ
  • وزن نشانه: 17 اونس – 18 اونس
  • اندازه نوک: 9.5 میلی متر
  • طول دسته: 29.3 اینچ
  • شفت: از جنس خاکستر

دلایلی که این چوب انتخاب چهاردهم است عبارت اند از:

این چوب اسنوکر ظاهر بسیار مناسبی دارد: براق، به خوبی طراحی شده و همچنین دارای محافظ دسته است. با این حال، معیارهایی برای ارزیابی این چوب ها وجود دارد که نه تنها حول ویژگی ها می چرخد، بلکه قیمت گذاری آنها نیز مهم است. جدا از قیمت ها و مسائل پیش پا افتاده،چوب ها کاملاً درجه یک است و می تواند بازی شما را ارتقا دهد.

راهنمای خرید بهترین چوب اسنوکر

جنس: از مواد خوب و پرکاربرد می توان به  خاکستر و افرا برای قسمت شفت و آبنوس برای قسمت پایین (دسته) اشاره نمود.

موارد مشترک: 1 تکه(بدون اتصالات) : ترجیح مردم بیشتر این چوب است زیرا فکر می کنند جامد است اما حمل و نقل آن آسان نیست. 2 تکه (لولا در مرکز یا نزدیک بخش انتهایی): حمل آسان به دلیل جدا شدن دو قطعه. کیف آنها نیز در مقایسه با کیف های بیلیارد یک تکه بلند، ارزان تر است. 3 تکه(چوب با قسمت لولایی) : بازیکنان بیلیارد این نوع را ترجیح می دهند زیرا به اکستنشن طولانی تر نیاز ندارند. در واقع، اگر از این محصول در فضاهای تنگ استفاده می کنید، می توانید انتهای آن را جدا کنید تا چوب کوتاه تر شود.

نوک: قطر نوک چوب باید حدود 9.5  تا 10 میلی متر باشد؛ همچنین از حلقه هایی از جنس برنج یا چوب چرمی ساخته شود بی نظیر می شود.

طراحی: هر چه طرح فانتزی باشد، چوب گران‌تراست.

اتصال: چسباندن روشی است که توسط آن چوب لب به لب به یک بخش شفت متصل یا بریده می شود. دو راه برای انجام این کار وجود دارد: توسط ماشین: ارزان تر، باعث ایجاد نقاط بسیار تیز در بالای لبه چوب می شود. دستی: خیلی گران است،چوب ها نقاط گردتری در چهار بخش اتصال خواهند داشت.

محافظت: یک کیف برای چوب ها برای افزایش ایمنی و محافظت خریداری کنید.

سطح بازی شما:بر اساس نیاز و سطح خود انتخاب وخرید انجام دهید. اگر بازیکن مبتدی هستید، باید روی ویژگی های اساسی مانند وزن و تعادل تمرکز کنید. اکنون که در مرحله یادگیری هستید، بنابراین چوب های با کیفیت متوسط و قیمت ​​ارزان‌ مناسب می باشد. هنگامی که یادگیری را تمام کردید و خواستید پیشرفت کنید، به چوب های سطح بالاتر رجوع کنید. بازیکن حرفه ای یا بازیکن سطح متوسط ​​باید قبل از خرید یک چوب در مورد همه چیز فکر کند زیرا بازی های آنها رقابتی خواهد بود و آنها می خواهند هر بازی که انجام می دهند سبب پیشرفت آنها شود.

دسته‌بندی ورزش های کلابی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت