بهترین راکت های تنیس

بازدید: 11,279 بازدید
بهترین راکت های تنیس

بهترین راکت های تنیس سال 2021 با استفاده از تکنیک های طراحی نوین راکت و فناوری های مفید ساخته شده اند. این راکت ها که بسیار سبک و قدرتمند هستند، توانایی بازی و مهارت تنیسورها را در زمان کمتری ارتقا می دهند. در راین مقاله قصد داریم بهترین راکت تنیس سال 2021 که سرویس نواک جوکوویچ و ضربات انفجاری اندی مورای را به شما می بخشند معرفی می کنیم.

این راهنمای خرید راکت تنیس برای طیف وسیعی از سنین و سطح بازیکنان تهیه شده است. با این حال، ما انرژی خود را بر روی راکت های تنیس در اندازه کامل متمرکز کرده ایم که طول آنها حداقل 27 اینچ است. پس اگر پدر و مادری هستید که بدنبال راکت تنیس بچه گانه هستید (بطور معمول برای کودکان ده ساله و زیر این سن استفاده می شود) ، ما به شما پیشنهاد می کنیم که  راهنمای خرید راکت تنیس بچه گانه را در سایت ما مطالعه کنید. همچنین اگر در این ورزش تازه کار هستید، ممکن است بخواهید راهنمای خرید راکت تنیس برای مبتدیان را مطالعه کنید.

بهترین راکت های تنیس سال 2021

نکاتی مهم برای انتخاب بهترین راکت تنیس

هنگامی که هر راکت تنیس را مرور می کنید ، چند نکته مهم وجود دارد که باید بخاطر بسپارید. در ادامه مطلب به بررسی این موارد می پردازیم. راکت های تنیس به طور معمول در چهار دسته قرار می گیرند : قدرت ، کنترل ، توئینر و فریم های بازیکنان مدرن. هر نوع راکت موافقان و مخالفانی دارد و هدف اصلی آن کمک به ارائه سبک خاصی از بازی با کیفیت منحصر به فرد است که موفقیت بازیکنان را در زمین به حداکثر می رساند. سبک بازیکن می تواند بر نوع خرید راکت برای بازیکن تأثیر بگذارد. اگر دنبال راکت تنیسی هستید که برای هر یک از این سبک ها به خوبی کار کند و بهترین عملکرد را داشته باشند باید مجموعه ای از ویژگی های آن را ارزیابی کنید. به عنوان مثال ، راکتی که امتیاز بالایی از قدرت داشته باشد ممکن است بهترین کنترل را نداشته باشد.

راکت فعلی شما

اگر به دنبال راکت جدید هستید ، ما به شما توصیه می کنم ابتدا کمی وقت بگذارید تا راکت مورد علاقه خود را انتخاب کنید زیرا احتمالاً این موضوع اصلی ترین مورد مقایسه شما خواهد بود. ابتدا راکت فعلی خودتان را بررسی کنید و نقاط ضعف و قوت آن را یادداشت کنید. می توانید از این اطلاعات برای کمک به جستجوی فریم بعدی خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر به دنبال کنترل بیشتر و احساس بهتر هستید ، می توانید از ویژگی نقطه داده برای دقت تصمیم گیری خود استفاده کنید. علاوه بر این ، می توانید مشخصات راکت موجود خود را با راکت جدید مورد نظر خود مقایسه کنید. ما شما را تشویق می کنیم که بیش از حد درگیر مشخصات نشوید زیرا آنچه بیشتر از همه مهم است احساس است.

تفاوت راکت های متوسط ​​و پیشرفته

یک سوال متداول که برای اغلب تنیسورهای تازه کار پیش می آید این است که چه تفاوتی بین راکت های متوسط ​​و پیشرفته وجود دارد؟ حقیقت این است که بسیاری از راکت ها برای هر دو سطح بازی به خوبی کار می کنند. با این اوصاف ، هنگام مقایسه این دو ، راکت های پیشرفته به طور معمول دارای ویژگی های زیر هستند:

  • وزن بیشتر
  • اندازه سر کوچکتر
  • الگوی رشته تنگ تر
  • فریم نازک تر

نحوه گزینش بهترین راکت های تنیس سال 2021

شش ویژگی متداول برای ارزیابی عملکرد هر راکت تنیس وجود دارد که ما برای لیست خود استفاده کرده ایم. قدرت، کنترل، راحتی، لمس، قابلیت مانور و ثبات ویژگی هایی هستند که برای انتخاب بهترین راکت تنیس در نظر گرفته شده اند.

قدرت

بازیکنان عالی بدون توجه به راکتی که در دست آنها قرار می دهید، می توانند ضربه سختی بزنند و از این طریق تکنیک مناسب تولید کنند. با این حال ، برخی از راکت ها سرعت تولید را به طور قابل توجهی آسان می کنند. راکت های قدرتمند دارای اندازه های بزرگتر سر ، قاب های سفت و سخت تر هستند ، و گاهی اوقات بلند تر هستند و به آنها طول بلند گفته می شود.

کنترل

به طور معمول ، هرچه بازیکن باتجربه تر می شود ، کنترل بیشتری را از راکت خود می گیرد زیرا قرار دادن توپ و هدایت آن دقیقاً در جایی که می خواهند ، اهمیت پیدا می کند. علاوه بر این ، بازیکنان باتجربه تر، تکنیک و مهارت مورد نیاز برای تولید سرعت خود را با استفاده از این ویژگی راکت توسعه می دهند. با توجه به این نکته ، راکت های کنترل گرا اغلب دارای فریم نازک تر ، قاب های سفت و سخت تر ، اندازه های سر کوچک تر و الگوهای رشته ای محکم تر هستند.

راحتی

بازیکنان اغلب راحتی را با ضربه وارد شده به بازوی خود هنگام ضربه زدن به توپ یا ارتعاشی که پس از ضربه زدن به توپ احساس می کنند ، مرتبط می دانند. با این حال ، یک بازیکن همچنین ممکن است راحتی را با وزن راکت نسبت به قدرت خود مرتبط سازد. راکت های راحت گرا کمی سنگین تر و انعطاف پذیرتر هستند و برای کمک به جذب شوک ، وزن اضافی را به سمت دسته متمرکز می کنند.

لمس / احساس

لمس یا احساس ، کمی ظریف است و اغلب به احساس کنترل و اتصال مرتبط است. راکت هایی که لمس پیشرفته را ایجاد می کنند، سنگین ترند، دارای اندازه سر کوچکتر و از قاب های انعطاف پذیرتر استفاده می کنند.

قابلیت مانور

راکت هایی که به راحتی مانور می دهند ، احساس سبکی در دست شما می کنند و تغییر جهت سر راکت را آسان می کنند. این احساس غالباً از وزن کلی راکت همراه با توزیع وزن یا تعادل فریم ناشی می شود ، که با عنوان HL نشان داده می شود. به عبارت دیگر ، بخش قابل توجهی از وزن راکت نسبت به سمت دسته پایین می افتد.

ثبات

راکت های تنیس ثابت هنگام ضربه زدن به توپ ثابت می مانند و به ایجاد حس مثبت و قوام کمک می کنند. اغلب راکت های پایدار، کمی سنگین تر ، دارای سرهای کوچکتر و قاب های سفت تر هستند.

بهترین راکت تنیس برای سال 2021 کدام است؟

نوبتی هم که باشه نوبت معرفی بهترین راکت های تنیس سال 2021 است. در زیر 12 مورد از بهترین راکت های سال 2021 را خدمت شما معرفی می کنیم. تنها مورد همیشگی لیست ما هم که برای پنجمین سال پیاپی در صدر بهترین راکت های تنیس جهان قرار دارد راکت Babolat Pure Strike 16 × 19 است. در ادامه مطلب به معرفی این راکت های تنیس می پردازیم.

1- راکت تنیس Babolat Pure Strike 16 × 19

چند دلیل اصلی وجود دارد که Babolat Pure Strike 16 × 19 بهترین راکت تنیس است و این منطق در سال 2021 با نسل 3 این راکت بابولات بیشتر از قبل خودنمایی می کند. ویژگی مشخص Pure Strike و آنچه آن را از بسیاری دیگر از راکت های لیست ما متمایز می کند جذابیت گسترده آن برای طیف گسترده ای از سبک ها و سطح بازی است. با وزن 11.4 اونس و اندازه سر 98 اینچ ، یک راکت تنیس بسیار قابل دسترسی است. اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان این راکت را برمی دارند و از عملکرد قاب لذت می برند ، زیرا در سراسر زمین امتیازات خوبی را کسب می کند. بازیکنانی که احتمالاً از Pure Strike Babolat لذت خواهند برد بازیکنانی هستند که دوست دارند به تور حمله کنند و به دنبال یک راکت تنیس متعادل هستند که به طور مداوم در طیف وسیعی از ویژگی ها و ضربات عملکرد داشته باشد.

Babolat Pure Strike 16×19

فناوری های به کار رفته در راکت تنیس Babolat Pure Strike 16×19

Babolat’s Pure Strike از چند فناوری کلیدی استفاده می کند.

Woofer
طراحی قاب به رشته ها اجازه می دهد تا آزادانه حرکت کنند تا بتوانند با هم برای یک نقطه شیرین سخاوتمندانه ، قدرت اضافی و شوک کمتر کار کنند.

ساخت قاب ترکیبی
این قاب از اشکال مربع و بیضوی در مکان های استراتژیک استفاده می کند تا ترکیبی منحصر به فرد از کنترل و قدرت را ارائه دهد که با احساس و دقت عالی بسیار پاسخگو باشد.

FSI Power
Babolat Pure Strike همچنین از فناوری FSI Power این شرکت استفاده می کند که باعث افزایش فاصله بین رشته های متقاطع می شود. نتیجه آن قدرت ، چرخش و راحتی بیشتر هنگام ضربه زدن به توپ است.

C2 Pure Feel

 در نسل 3 این راکت ماده لاستیکی نازکی وجود دارد که در ساعت سه و نه بر روی قاب اعمال می شود تا احساس آرام و نرم تری به راکت بدهد.

مشخصات Babolat Pure Strike 16 × 19

اندازه سر632.26 سانتی متر مربع
طول 68.58 سانتی متر
تعادل4 points HL
وزن 323 گرم
وزن سویینگ327
سفتی، سختی66
عرض فریم21 میلی متر / 23 میلی متر / 21 میلی متر
الگوی رشته16 اصلی / 19 صلیب

2- راکت تنیس Babolat Pure Aero 2019

راکت تنیس Babolat Pure Aero توسط رافائل نادال پادشاه زمین خاکی محبوب شده است. بدون شک، ویژگی های تعیین کننده راکت حول توانایی آن در تولید تاپسین متمرکز است. در سال 2019 ، Babolat Pure Aero چند تغییر کوچک را تجربه کرد، از جمله کاهش سفتی که به شما کمک می کند تا کنترل بیشتری داشته باشید.

برای رسیدن به این هدف ، Babolat درجه سختی را از 69 به 67 کاهش داد و فناوری Cortex Pure Feel خود را که به کاهش ضربه و لرزش کمک می کند بر روی ساعت 3 و 9 به بالای دسته راکت و لبه های سر راکت اضافه کرد. برای کاهش پیچ و تاب و بهبود کنترل، Pure Aero فناوری تثبیت کننده Carbon Ply را در دسته راکت ادغام می کند. Pure Aero دارای یک الگوی رشته باز 16 × 19 و فناوری FSI Spin Babolat است که فاصله بیشتری را بین سیم های عرضی 5 و 12 به همراه گروت های بیضی وسیع تر قرار می دهد که اجازه می دهد رشته ها آزادانه حرکت کنند و عقب بروند. این ترکیب منجر به افزایش توانایی تولید راکت در افزایش تاپسین می شود. این ویژگی ها را با Woofer Technology Babolat ، اندازه 100 اینچ سر و فریم سفت ترکیب کنید و از بالای تاپسین نیرو بگیرید تا یک ترکیب عالی برای بازی پایه مدرن را بدست آورید.

Babolat Pure Aero 2019

راکت تنیس Babolat Pure Aero از طراحی قاب Babolat 3 Aeromodular نیز بهره می برد که شکل و فرم قاب را در قسمتهای اصلی راکت برای یک پروفیل آیرودینامیکی تغییر می دهد و اجازه می دهد تا راکت به سرعت در هوا بچرخد.

مشخصات Babolat Pure Aero 2019

اندازه سر645.16 سانتی متر مربع
طول 68.58 سانتی متر
تعادل4Point HL
وزن317.51 ​​گرم
وزن سویینگ324
سفتی، سختی67
عرض فریم23 میلی متر / 26 میلی متر / 23 میلی متر
الگوی رشته16 اصلی / 19 صلیب

بازیکنانی که از Babolat Pure Aero استفاده می کنند یا آن را تأیید می کنند

  • Rafael Nadal
  • Catherine (Cici) Bellis
  • Jennifer Brady
  • Danielle Collins
  • Benoit Paire
  • Jo-Wilfried Tsonga
  • Sam Querrey
  • Felix Auger-Aliassime
  • Caroline Wozniacki
  • Bethanie Mattek-Sands
  • Jack Sock
  • Johanna Konta
  • Marco Cecchinato

3- راکت تنیس Wilson Pro Staff 97 v13

طرفدارانی زیادی برای مدت طولانی منتظر معرفی راکت تنیس Wilson Pro Staff 97 v13 بودند ، که استفاده از Countervail را کنار گذاشته است و ارزش انتظار را داشت. همانطور که از نامش پیداست ، این راکت دارای هد 97 اینچ است و از الگوی رشته ای باز 16 × 19 برخوردار است. وزن آن 11.7 اونس سنگین است ، اما با داشتن تعادل فریم 7 pt ، قدرت مانور خود را حفظ کرده و دارای یک چرخش معقول 321 است. همانطور که گفته شد ، ویلسون Countervail را از این راکت کنار گذاشته است، که باعث بهبود راحتی و کاهش لرزش و خستگی شد.

یکی از بارزترین تغییرات قاب Pro Staff 97 استفاده از گرافیت بافته شده و آزمایش Kevlar بافته شده که در کل قاب اجرا می شود، است. ویلسون به عنوان بخشی از تقویت کننده Braid 45 برای بهبود احساس و ضربه زدن توپ ، زاویه بافت را به 45 درجه تغییر داده است و این یک پیشرفت قابل توجه نسبت به نسل قبلی است.

این راکت همچنین از Wilson’s String Mapping Tech برای کنترل بیشتر استفاده می کند ، که باعث می شود شبکه مرکزی برای یک تخت رشته ای متراکم تر و یک نقطه شیرین تقویت شود تا کنترل و احساس بهبود یابد. با این حال ، از آنجا که راکت الگوی رشته 16 × 19 خود را حفظ می کند ، همچنان چرخش کافی را ارائه می دهد. سرانجام ، همانطور که از یک راکت حرفه ای انتظار دارید، این راکت دارای سیستم توزین محیطی ویلسون در ساعت سه و نه است تا با کاهش پیچشی که در اثر ضربه ایجاد می شود، ثبات را بهبود بخشد.

Wilson Pro Staff 97 v13

ویژگی های راکت ویلسون پرو استاف 97

در اینجا سه ​​دلیل اصلی لذت بردن از بازی با Pro Staff 97 آورده شده است.

کنترل
در طول سال ها ، دقت و کنترل از ویژگی های مشخصه راکت های خانواده Pro Staff بوده است و Pro Staff 97 v13 نیز از این قاعده مستثنی نیست. دوز پایداری استثنایی را به آن بیفزایید و Pro Staff 97 یک قاب برتر برای اجرای بازی در زمین است.

لمس و احساس
همراه با كنترل عالی آن، احساس اتصال عالی راكت را خیره کننده است. بدون توجه به ضربه ای که با این راکت به توپ می زنید ، اعتماد به نفس و دقت بیشتری را برای شما فراهم می آورد. در ضربات نزدیک تور ، این راکت عملکرد فوق العاده خوبی دارد.

مانور
مدل های Pro Staff همیشه قدرت مانور فوق العاده ای را حتی با وزن سنگین تری که از طریق تعادل سر فریم ایجاد می شود ، حفظ کرده اند. در راکت Pro Staff 97 v13 ، این امر به ویژه برای ایجاد سرعت سر راکت برای تاپسین و قرار دادن سریع راکت در موقعیت بازگشت بسیار مفید است.

نقطه ضعف

طراحی و مشخصات Wilson Pro Staff 97 v13 برای ارائه حداکثر کنترل و دقت ارائه شده است ، بنابراین جای تعجب نیست که قدرت زیادی را ارائه نمی دهد ، این بدان معناست که بازیکن وظیفه تولید سرعت را در صورت نیاز دارد. البته ، این فرمولی دقیق است که بسیاری از بازیکنان متوسط ​​تا پیشرفته بدنبال آن هستند.

مشخصات Wilson Pro Staff 97 v13

اندازه سر625.81 سانتی متر مربع
طول68.58 سانتی متر
تعادل7 HL
وزن  332 گرم
وزن سویینگ321
سفتی، سختی66
عرض پرتو21.5 میلی متر / 21.5 میلی متر / 21.5 میلی متر
الگوی رشته16 اصلی / 19 صلیب

بازیکنانی که از راکت Wilson Pro استفاده می کنند یا آنها را تأیید می کنند

  • راجر فدرر
  • روبرتو باوتیستا آگوت
  • خوان مارتین دل پوترو
  • گریگور دیمیتروف
  • کایل ادموند
  • فیلیپ کهلشرایبر
  • ریلی اوپلکا

4- راکت تنیس Head Gravity Pro 2021

Head Gravity Pro 2021 یکی دیگر از جدیدترین  و بهترین راکت های تنیس ساال 2021 در خانواده راکت های تنیس Head است که امکان کنترل ، ثبات و راحتی را فراهم می کند. تعداد معدودی از مشخصات با هم ادغام می شوند تا حداكثر كنترل را در اختیار بازیکنان قرار دهند ، از جمله فریم نازك 20 میلی متر ، الگوی رشته تنگ 18 20 ، وزن تر رشته 11.7 اونس و درجه سختی 62. در نهایت ، این راکت برای بازیکنان باتجربه ای که به دنبال تولید سرعت  هستند ایده آل است. در مجموع ، Gravity Pro یک راکت خارق العاده است که بازیکنان خاص را با قدرت و اطمینان برای استفاده از آن راضی خواهد کرد.

Head Gravity Pro 2021

مشخصات Head Gravity Pro 2021

اندازه سر 645.16 سانتی متر مربع
طول 68.58 سانتی متر
تعادل6 HL
وزن 332 گرم
وزن سویینگ332
سفتی، سختی62
عرض پرتو20 میلی متر / 20 میلی متر / 20 میلی متر
الگوی رشته18 اصلی / 20 صلیب

بازیکنانی که از راکت تنیس Head Gravity Pro 2021 استفاده می کنند یا آن را تأیید می کنند

  • الكساندر زورف
  • آندری روبلف

5- راکت تنیس Yonex EZONE 98

برای سال 2021 ، یونکس یک بروزرسانی استثنایی را برای راکت محبوب خود یعنی EZONE 98 منتشر کرد. یونکس EZONE 98 به دلیل همه کاره بودن دارای عملکرد استثنایی در تمام زمین های تنیس است.البته ، هیچ راکت تنیس عالی نیست، اما EZONE 98 عملکرد فوق العاده متعادلی را ارائه می دهد که برای طیف وسیعی از تنیس بازان خوب کار خواهد کرد و نقاط ضعف آن حداقل است.

طرح ایزومتریک یا مربع شکل از راکت های یونکس در مقایسه با شکل بیضی شکل سنتی، اندازه نقطه شیرین را 7٪ افزایش می دهد، که این ویژگی برای سر کوچکتر 98 اینچ بسیار عالی است. اکثر راکت ها پین های خود را با زاویه ای مطابق با قوس سر راکت سوراخ می کنند. با این حال ، با آخرین نسل از EZONE 98 ، یونکس سیستم Linear Tech Grommet خود را با سوراخ های زیادی از شکاف ایجاد می کند تا قدرت و راحتی راکت را بهبود بخشد. تغییر دیگر در مورد سر راکت ، پین های بدون شوک به روز شده در کناره ها و پایین آن است که برای دفع شوک و لرزش هنگام ضربه زدن به توپ وجود دارد. مواد ادغام شده در راکت می تواند به طور چشمگیری عملکرد آن را تحت تأثیر قرار دهد ، بنابراین یونکس یک فیبر کربن به روز شده به نام M40X را برای پایداری مطلوب و انعطاف پذیری برای قدرت کنترل شده ارائه داده است.

مانند نسل قبلی ، EZONE 98 شافت فشرده بیضی خود را حفظ کرده است. با گرد کردن گوشه های این بخش از قاب ، Yonex به دنبال ایجاد انعطاف پذیری ایده آل و در عین حال افزایش زمان سکونت برای کنترل بهتر و چرخش است. نسخه 2020 Yonex EZONE 98 را می توانید از یک شبکه اصلاح شده Vibration Dampening Mesh در دستگیره برای کاهش لرزش و در نتیجه بهبود راحتی و احساس استفاده کنید.

Yonex EZONE 98

ویژگی های راکت تنیس یونکس مدل EZONE 98

براساس نمره Yonex EZONE 98 در ارزیابی ها، در اینجا خلاصه ای از ویژگی های برتر آن آورده شده است.

کنترل
با ضخامت 98 اینچ و درجه سختی متوسط ​​64 ، EZONE 98 این محصول کنترل ویژه ای را ارائه می دهد ، خصوصاً در صورت ترکیب با پلی سفت تر.

حملات زمینی
Yonex EZONE 98 یک راکت سرگرم کننده و بدون دردسر است که می توانید از پشت زمین با آن ضربه بزنید. برای کمک به ارائه تاپسین اضافی به راحتی چرخش می کند و به حفظ دقت کمک می کند در حالی که در موقعیتی که حمله می کنید پاسخ عالی و سرعت بیشتری نیز دارد.

نقاط ضعف

در بعضی مواقع حس می شود که راکت به کمی ثبات بیشتر احتیاج دارد. با این حال، این تنها چیزی است که بازیکنان پیشرفته که با سرعت اضافی ضربه می زنند، متوجه آن می شوند. بعلاوه تنظیم راحت راکت در صورت لزوم با اندکی سفارشی سازی ، به اندازه کافی آسان است. در بیشتر موارد ، عملکرد متعادل Yonex EZONE 98 ما را راضی نگه داشته است. در نتیجه ، مهمترین کاری که با این راکت می توانید انجام دهید این است که حداکثر عملکرد را در هر زمینه خاص مانند چرخش یا کنترل نخواهد داشت.

مشخصات Yonex EZONE 98

اندازه سر 632.26 سانتی متر مربع
طول68.58 سانتی متر
تعادل6 HL
وزن  320 گرم
وزن سویینگ317
سفتی، سختی64
عرض پرتو23 میلی متر / 24 میلی متر / 19 میلی متر
الگوی رشته16 اصلی / 19 صلیب

بازیکنانی که از Yonex EZONE استفاده می کنند یا آن را تأیید می کنند

  • نیک قیرجیوس
  • نائومی اوزاکا
  • استیو جانسون
  • آناستازیا سواستوا
  • کوکو وندوه
  • لورا سیگموند

6-راکت تنیس Babolat Pure Drive 2021

با گذشت سالها ، Babolat Pure Drive به یک راکت تنیس نمادین تبدیل شده است که برخی از بازیکنان برتر بازی از جمله اندی رودیک قبل از بازنشستگی و اخیراً Garbine Muguruza از آن پشتیبانی می کنند. Babolat Pure Drive 2021 که در سپتامبر سال 2020 ارائه شد ، با چند تغییر اصلاح تکراری که نسبت به این قاب همیشه محبوب وفادار مانده ، فاصله زیادی با نسل قبلی ندارد. سطح قدرت بالا و دسترسی آسان بهtopspin  Pure Drive را تعریف می کند و آن را به گزینه ای خارق العاده برای بازیکنان پایه تنیس و سرورهای بزرگ تبدیل می کند. همچنین این یک راکت کاملاً قابل دسترسی برای مبتدیان است.

راکت Babolat Pure Drive دارای ویژگی های مختلفی است تا به شما کمک کند بهترین عملکرد را در زمین بازی داشته باشید. فناوری FSI Babolat ترکیبی از سیستم ووفر آن است که با آزمایش زمان انجام می شود و باعث می شود تا قدرت و اندازه نقطه شیرین افزایش یابد و اجازه می دهد رشته ها با هم کار کنند ، در حالی که الگوی رشته ای محکم تر در نقطه شیرین به کنترل آن کمک می کند.

طرح هندسی بیضوی راکت باعث کاهش انعطاف پذیری و افزایش استحکام کلی قاب می شود و به قدرت بیشتر کمک می کند. برای قدرت بیشتر، بابولت همچنین از فناوری GT فیبر کربن خود در سر استفاده می کند. برای سال 2021 ، Babolat سیستم HTR خود را معرفی می کند که گرافیت قاب را تقویت می کند تا استحکام قاب را تقویت و بهبود بخشد و منجر به بهبود انتقال انرژی و افزایش قدرت می شود. سرانجام  Pure Drive فناوری Pure Feel خود را که یک لایه نازک از لاستیک در داخل گرافیت است، با افزایش پوشش آن در داخل شافت ، برای بهبود احساس قرار داده است.

راکت تنیس Babolat Pure Drive 2021

مشخصات Babolat Pure Drive 2021

اندازه سر 645.16 سانتی متر مربع
طول68.58 سانتی متر
تعادل4HL
وزن 317.51 ​​گرم
وزن سویینگ320
سفتی، سختی71
عرض پرتو23 میلی متر / 26 میلی متر / 23 میلی متر
الگوی رشته16 اصلی / 19 صلیب

بازیکنانی که از Babolat Pure Drive 2021 استفاده می کنند یا آن را تأیید می کنند:

  • فابیو فوگینی
  • لوکاس پوئیل
  • کارولینا پلیسکوا
  • آماندا آنیسیموا
  • جولیا گوگرس
  • سوفیا کنین
  • گاربین موگوروزا
  • دومینیکا سیبولکووا

7- راکت تنیس Wilson Pro Staff RF97 v13

با داشتن یک چرخش مدرن و کلاسیک راکت تنیس  Wilson Pro Staff RF97 v13 Autograph ، نسخه امضا شده راجر فدرر از Wilson Pro Staff 97 v13 است. با توجه به این موضوع ، آخرین نسل RF97 همان مشخصات نسل های قبلی را حفظ می کند زیرا فدرر آنها را تغییر نداده است. با این حال ،طراحی ظاهری آن به روز شده است. این کار به رنگ کاملا سیاه برگشته است و دارای نوارهای مسابقه ای خاکستری و نقره ای است و ساختار گرافیت بافته شده قاب را در زیر روکش رزین صیقلی به نمایش می گذارد.

بدون شک ، ویژگی اصلی و ماندگار این راکت کنترل است که از یک فرمول آزمایش شده با زمان و ویژگی های منحصر به فرد مشترک در مدل های Pro Staff حاصل می شود. راکت از ساختار گرافیت بافته شده ، فریم نازک و تعادل سر فریم استفاده می کند ، سپس با کنترل پیچش کلاسیک یا سیستم وزن سوینگ محیطی ویلسون که در ساعت 3 و 9 وزن اضافی را در کناره های سر راکت قرار می دهد ، در راس آن قرار دارد. به این موارد ضخامت 97 اینچ کوچک و یکی از سنگین ترین وزن های رشته 12.6 اونس اضافه کنید و در نهایت با یک راکت تنیس کنترل گرا روبرو خواهید شد که به بازیکنان متوسط ​​تا پیشرفته پاداش می دهد که با اطمینان می توانند آن را تغییر دهند.

ویزگی های راکت تنیس Wilson Pro Staff RF97 v13

در حالی که Wilson Pro Staff RF97 v13 Autograph یک بازیگر قدرتمند در سراسر زمین است، در اینجا سه ​​دلیل اصلی دوست داشتن آن آورده شده است.

کنترل
بسیاری از راکت های تنیس امکان کنترل را فراهم می کنند با این حال ، Wilson Pro Staff RF97 Autograph آن را با احساسی کاملاً منحصر به فرد و وزنی تحویل می دهد. این راکت احساس فوق العاده پایداری می دهد و به شما اجازه می داد تا با دقت بالایی اقدام به ضربه زدن مداوم کنید.

Volleys
یکی از مکانهای مورد علاقه ما برای ضربه زدن با راکت  Staff’s Pro Staff نزدیک تور است. این احساس در دستان ما خوب است و به ما این امکان را می داد که با کمی تلاش والی های واضح و کنترل شده را بزنیم. با افزایش حس لامسه ، این احساس به ما دست می دهد که وقتی به تور نزدیک می شویم کنترل داریم.

نقطه ضعف

در حالی که ما عاشق Wilson Pro Staff RF97 Autograph هستیم ، اما وزن بیشتر آن باعث می شود که مانور در بعضی مواقع چالش برانگیز باشد ، مخصوصاً اگر از راکت سبک تری استفاده می کنید. از نظر ظاهری سرعت نسبت به راکت های دیگر ضعیف تر است ، زیرا قدرت آن از وزن آن به همراه تکنیک صدا ناشی می شود. Wilson Pro Staff RF97 v13 Autograph مطابق با سبک تنیسور، یک راکت بی انتها است که برای بازیکنانی که توانایی اداره آن را دارند ارائه می شود.

مشخصات خودکار Wilson Pro Staff RF97 v13

اندازه سر625.81 سانتی متر مربع
طول 68.58 سانتی متر
تعادل9 HL
وزن357 گرم
وزن سویینگ335
سفتی، سختی68
عرض پرتو21.5 میلی متر / 21.5 میلی متر / 21.5 میلی متر
الگوی رشته16 اصلی / 19 صلیب

بازیکنانی که از  Wilson Pro استفاده می کنند یا آنها را تأیید می کنند

  • راجر فدرر
  • روبرتو باوتیستا آگوت
  • خوان مارتین دل پوترو
  • گریگور دیمیتروف
  • کایل ادموند
  • فیلیپ کهلشرایبر
  • ریلی اوپلکا

8-راکت تنیس ویلسون کلش 100

راکت ویلسون مدل clash 100 یک راکت تنیس منحصر به فرد است که سفتی آن به طرز چشمگیری پایین است، در حالی که حفظ ثبات عالی و احساس عالی ارائه می دهد. سطح بالای انعطاف پذیری راکت از ترکیبی از فناوری های FreeFlex و StableSmart ناشی می شود. FreeFlex سطح استثنایی انعطاف پذیری را در قاب امکان پذیر می کند ، در حالی که StableSmart برای حفظ قدرت و پایداری با هندسه قاب کار می کند. این فناوری ها با هم ترکیب می شوند تا سختی راکت را کاهش دهند و راحتی را حفظ کنند در حالی که احساس کنترل را حفظ می کند. راکت تنیس ویلسون Clash دارای یک اندازه سر  100 اینچ مربع است که به شما در ایجاد نیروی اضافی نیز کمک می کند و همراه با وزن کم رشته که فقط 11 اونس است، مانور راکت را آسان کرده و گزینه ای عالی برای بازیکنان متوسط است.

Wilson Clash 100

چرا راکت ویلسون clash 100

در اینجا سه ​​دلیل وجود دارد که ما آخرین موارد اضافه شده به راکت های تنیس با عملکرد ویلسون را دوست داریم.

راحتی
با درجه سختی فوق العاده کم 55 ، ویلسون کلش یکی از دوستانه ترین راکت های بازار است. در ابتدا برای لمس احساس بی نظیر کمی برای هماهنگی نیاز به زمان دارید ، اما بعد از 30 دقیقه کار با این راکت یا آن هماهنگ می شوید.

قابلیت مانور
Clash 100 با وزن تعادل فریم 7 نقطه فقط 11 اونس وزن دارد. در نتیجه  راکت قابلیت چرخش و مانور بسیار خوبی دارد.

چرخش
با 100 اینچ  اندازه سر ، الگوی رشته 16 × 19 باز و توازن  سر فریم ، Clash به سرعت چرخش می کند و به شما امکان می دهد تا بدون تغییر ضربات سهمگین به توپ وارد کنید.

مشخصات ویلسون کلش 100

اندازه سر645.16 سانتی متر مربع
طول68.58 سانتی متر
تعادل7HL
وزن312 گرم
وزن سویینگ312
سفتی، سختی55
عرض پرتو24.5 میلی متر / 24.5 میلی متر / 24.5 میلی متر
الگوی رشته16 اصلی / 19 صلیب

 

بازیکنانی که از Wilson Clash استفاده می کنند یا آن را تأیید می کنند

  • نیکول گیبس

9- راکت تنیس Wilson Blade 98 18×20

طی سالهای گذشته ، ویلسون بلید دستخوش چند تغییر و تحول شده است. با این وجود در هسته اصلی خود راکت ویلسون Wilson Blade یک راکت کنترل گرا است که وزن آن  11.4 اونس که نسبت به 11.3 اونس نسل قبلی مقدار جزئی سنگین تر است.

این فن آوری ها شامل یک گرافیت بافته شده و ساخت بازالت است که باعث افزایش انعطاف پذیری راکت، بهبود احساس و در نهایت کنترل بیشتر می شود. بازالت یک سنگ آتشفشانی است که تولید کنندگان می توانند از آن برای تولید الیاف با ویژگی های مشابه فایبرگلاس استفاده کنند. علاوه بر ترکیب منحصر به فرد راکت، اکنون راکت از فناوری جدید ویلسون FeelFlex برای جایگزینی Countervail استفاده می کند و باعث انعطاف پذیری قاب و افزایش پایداری می شود. Wilson Blade 98 18 × 20 همچنین از حفاری موازی بهره می برد ، که به سادگی روند حفاری سوراخ های مخصوص پین های موازی مستقل از قوس قاب است. ویلسون ادعا می کند با در نظر گرفتن این روش تا 27٪ نقطه شیرین افزایش پیدا می کند، که با توجه به اندازه سر کوچکتر ، قاب خوبی است.

Wilson Blade 98 18×20

نقطه ضعف

در حالی که Wilson Blade قدرت قابل احترامی را ارائه می دهد ، ممکن است دسترسی به سطوح بالاتر تاپس پین با الگوی رشته تنگ تر 18 × 20 آن چالش برانگیزتر باشد. البته ، پتانسیل تاپ اسپین وجود دارد ، اما شاید لازم باشد کمی بیشتر برای آن کار کنید.

مشخصات ویلسون تیغه 98 18 × 20

اندازه سر632.26 سانتی متر مربع
طول68.58 سانتی متر
تعادل4HL
وزن323 گرم
وزن سویینگ334
سفتی، سختی62
عرض فریم21 میلی متر / 21 میلی متر / 21 میلی متر
الگوی رشته18 اصلی / 20 صلیب

بازیکنانی که از ویلسون بلید 98 استفاده می کنند یا آن را تأیید می کنند

  • استفانوس تسیتسیپاس
  • دیوید گوفین
  • میلوس راونیک
  • الکس دی مینور
  • دامیر ژومهور
  • کارن خاچانوف
  • پابلو کارنو بوستا
  • سرنا ویلامس
  • سیمونا هالپ
  • کیکی برتنس
  • الینا سویتولینا
  • لورن دیویس
  • جلنا استاپنکو
  • باربارا استریکووا

 

10-راکت تنیس Wilson Burn 100 v4

راکت تنیس Wilson Burn 100 v4 نسخه اصلاح شده Wilson Burn است که برای طیف وسیعی از تنیس بازهای متوسط ​​تا پیشرفته قابل استفاده است. به طور کلی Burn 100 v4 یک راکت تنیس کاملاً متعادل است که تاپسین عالی و عملکرد خارق العاده از ابتدا و با بازده تولید می کند. این نسخه از Burn دارای گرافیت فیبر کربن سفت و سخت ویلسون و یک فریم ضخیم تر با عرض متغیر برای احساس واضح و پاسخگو با قدرت فراوان است. راکت Burn 100 v4 همچنین از حفاری موازی ویلسون بهره می برد که در آن تمام سوراخ های براق به طور موازی با قاب حفاری می شوند تا ضمن ایجاد حس بهتر، اندازه نقطه شیرین را افزایش دهند. یکی از مواردی که در مورد آخرین به روزرسانی Burn وجود دارد، رویکرد مینیمالیستی آن در طراحی راکت است. ویلسون ضد حمله را حذف کرده است و یک راکت عالی که مخصوصاً برای بازیکنان میانی مناسب است، ارائه کرده است.

راکت تنیس Wilson Burn 100 v4

ویژگی های راکت ویلسون BURN 100 V4

این مهمترین دلایلی است که ما دوست داشتیم با Wilson Burn 100 v4 بازی کنیم.

ضربات زمینی
خارج از خط پایه ، Wilson Burn 100 v4 بسیار عالی بود. در مقایسه با Wilson Burn اصلی ، وزن نوسان نسبتاً متعادل است و  یک راکت چرخشی آسان است که به طور مداوم نیرو و تاپسین را تحویل می دهد.

بازگشت
با افزایش قدرت مانور نسبت به نسخه اصلی Wilson Burn ، متوجه شدیم که این نسخه ارتقا یافته، عملکرد خوبی در بازگشت داشته و از ثبات قابل قبولی برخوردار است. این امنیت به ما اعتماد به نفس می دهد تا توپ را بچرخانیم در حالی که به ما اجازه می دهد برخی از سرویس های سنگین تری را که برگردانده ایم مسدود کرده یا آنها را کوتاه کنیم.

Topspin
هم در حرکت زمینی و هم از طریق بازگشت ، از تاپسینی که Burn 100 v4 فراهم کمی می کند واقعا لذت خواهید برد. سر 100 اینچی آن با الگوی رشته 16 × 18 باز امکان چسبندگی فراوان را دارد.

نقاط ضعف

سطح قدرت بالاتر Wilson Burn 100 v4 ممکن است بعضی از بازیکنان را ترغیب کند که بخواهند کمی شرایط را کاهش دهند ، اما این مورد تا حدودی با تاپسین عالی آن جبران می شود بنابراین سبک بازی شما در اینجا یک عامل است.

مشخصات Wilson Burn 100 v4

اندازه سر645.16 سانتی متر مربع
طول68.58 سانتی متر
تعادل3HL
وزن 318 گرم
وزن سویینگ328
سفتی، سختی71
عرض پرتو23.5 میلی متر / 25 میلی متر / 23.5 میلی متر
الگوی رشته16 اصلی / 19 صلیب

 

11- راکت تنیس Wilson Ultra 100 v3

راکت تنیس Wilson Ultra 100 v3 سومین نسل از این سری است. این قاب سبک تر که برای جذابیت طیف وسیعی از بازیکنان طراحی شده است ، با فریم 11.2 اونس سبک تر ، هد 100 اینچی بخشنده را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. همانند مدل قبلی ، نسخه به روزرسانی شده ویلسون اولترا 100 فناوری Parallel Drilling ویلسون را حفظ می کند که باعث افزایش اندازه نقطه شیرین می شود و  رشته ای بخشنده تری را ایجاد می کند. با این حال، راکت دارای چند به روز رسانی نیز هست. برای این مدل ، ویلسون فن آوری Countervail آنها را حذف می کند اما چند قابلیت جدید را اضافه می کند. در ابتدا ، شما یک فیبر کربن با عملکرد بالا را به عنوان ماده اصلی پیدا خواهید کرد ، که همراه با یک فریم ضخیم تر ، قدرت استثنایی را بدون از بین بردن ثبات ارائه می دهد. در مرحله بعدی، راکت از ساختار دنده Wilson Power در داخل راکت برخوردار است و طراحی هندسی منحصر به فرد آن در به حداکثر رساندن ثبات کمک می کند.

همچنین می توانید یک کانال Sweet Spot را ساعت سه و نه روی سر راکت پیدا کنید که طول رشته های مقطع را در قسمت میانی افزایش می دهد و حرکت رشته ها را برای قدرت بیشتر افزایش می دهد. سیستم توزین محیطی ویلسون ، که ثبات بیشتری می بخشد ، در همان قسمت از راکت یافت می شود. سرانجام ، راکت از سیستم Grommet Wilson’s Crush Zone استفاده می کند، که هنگام ضربه زدن به توپ برای قدرت اضافی و زمان سکون ، فشرده و برگشت می دهد. این محصول یک راکت تنیس قابل دسترسی است که برای طیف وسیعی از بازیکنان که به دنبال قاب آسان برای مدیریت هستند حداکثر قدرت و سرعت را فراهم می کند.

Wilson Ultra 100 v3

ویژگی های راکت ویلستون الترا 100 ورژن 3

در اینجا سه ​​دلیل اصلی که ما عاشق Wilson Ultra 100 v3 هستیم.

قدرت
همانطور که ممکن است متوجه شده باشید ، بیشتر این طرح راکت و مجموعه ای از ویژگی های آن در اختیار بازیکنان است تا توانایی تولید حداکثر نیرو با حداقل تلاش را داشته باشند. در زمین ، این قدرت رایج است و مشخص ترین ویژگی راکت است.

Topspin
توانایی Wilson Ultra 100 V3 در تولید تاپسین بسیار عالی است. وزن کمتر از 11.2 اونس سبب چرخش آسان می شود. همچنین الگوی رشته 16 × 19 باز چرخش شما را افزایش می دهد و اجازه می دهد رشته ها حرکت کرده و دوباره در جای خود قرار بگیرند تا باعث بی دردسر شدن تاپسین شود.

Groundstrokes
ترکیبی از قدرت و topspin باعث شده است که ضربه زمین با Ultra 100 v3 عالی باشد. این مانور به راحتی احساس می شد و برای تولید سرعت نیاز به کار سختی ندارد. به طور کلی ، می توانید انتظار داشته باشید که فریم پاسخی ثابت داشته باشد و در عین حال از یک نقطه شیرین بزرگتر بهره مند شوید ، به این معنی که از عکس های العمل های خارج از مرکز خود کمی بیشتر بهره مند خواهید شد.

نقطه ضعف

اگرچه افزایش توان بالقوه ممکن است برای بعضی از بازیکنان مطلوب باشد ، اما ممکن است بازیکنان دیگر را که مایل به کنترل هستند ، اذیت کند. این مسئله در هنگام بازی آزمایشی بیشتر آشکار است ، وقتی که به نظر می رسید با عکس العمل هایمان تهاجمی هستیم. در نهایت ، این امر ما را مجبور کرد که کمی محافظه کار تر عمل کنیم ، تعداد زیادی توپ را بزنیم و اهداف بزرگتری را برای حفظ توپ در بازی هدف قرار دهیم. نکته دیگری که باید به خاطر بسپارید ، درجه سختی بالاتر قاب 73 است که بالا است و ممکن است منجر به تحت فشار قرار گرفتن بازو شود.

مشخصات Wilson Ultra 100 v3

اندازه سر645.16 سانتی متر مربع
طول68.58 سانتی متر
تعادل4HL
وزن 295 گرم
وزن سویینگ296
سفتی، سختی68
عرض پرتو24.5 میلی متر / 26.5 میلی متر / 23.5 میلی متر
الگوی رشته16 اصلی / 19 صلیب

 

بازیکنانی که از Wilson Ultra استفاده می کنند یا آن را تأیید می کنند

  • کی نیشیکوری
  • برنا کوریک
  • فلیسیانو لوپز
  • کلیدهای مدیسون
  • کریستینا ملادنوویچ
  • ویکتوریا آزارنکا
  • ماریا ساکاری

12- راکت تنیس Head Radical MP 2021

Head Radical MP 2021 گزینه خوبی برای بازیکنان متوسط ​​تا پیشرفته است. وزن این راکت 11.2 اونس است و تعادل HL 4pt ارائه می دهد. این راکت با 98 رشته سر و الگوی رشته 16 × 19 تکمیل می شود و تاپسین و کنترل عالی دارد. جدیدترین نسل این مدل از سری Radical برای ثبات و قدرت مطلوب از فن آوری Head’s Graphene 360 ​​در شافت و در ساعت های 3 ، 9 و 12 در سر قاب استفاده می کند.

Head Radical MP 2021

ویژگی های راکت هد رادیکال ام پی 2021

در اینجا برخی از مهمترین دلایلی است که Head Radical MP 2021 امسال لیست ما را فهرست کرده است.

حملات زمینی
اگر بخواهیم منطقه ای را انتخاب کنیم که این راکت در آن برتری داشته باشد ، می توان به ضربه های زمینی اشاره کرد. قاب این راکت به راحتی چرخش می کند و قدرت متوسطی را ارائه می دهد که متکی به مهارت و تکنیک بازیکن است و یک راکت ایده آل برای یک بازیکن متوسط ​​تا پیشرفته است.

Topspin
گرچه مناسب ترین راکت چرخشی بازار نیست ، اما به طرز شگفت انگیزی عملکرد خوبی دارد. الگوی رشته 16 × 19 چسبندگی زیادی را ایجاد می کند.

قابلیت مانور
هرجا در زمین باشید Head Radical MP 2021 به راحتی حرکت می کند تا اطمینان حاصل کند.

نقطه ضعف

اگرچه Head Radical MP 2021 یک راکت سبک وزن نیست ، اما با 11.5 اونس و تعادل 6pt HL ، در دست احساس سبکی می کند که از ثبات کافی برخوردار نیست. همراه با سختی متوسط ​​و فوقانی 68 راحت ترین راکت بازار نیست.

مشخصات Head Radical MP 2021

اندازه سر645.16 سانتی متر مربع
طول68.58 سانتی متر
تعادل4HL
وزن318 گرم
وزن سویینگ326
سفتی، سختی65
عرض پرتو20 میلی متر / 23 میلی متر / 21 میلی متر
الگوی رشته16 اصلی / 19 صلیب

 

بازیکنانی که از رادیکال استفاده می کنند یا آن را تأیید می کنند

  • اندی موری
  • تیلور فریتز
  • دیگو شوارتزمن
  • اسلون استیونز

چه راکتی برای شما مناسب است؟

ما در این مقاله سعی کرده ایم تا بهترین راکت های تنیس 2021 را خدمت شما معرفی می کنیم که تعدادی از این راکت ها در فروشگاه ما موجود است. برای خرید راکت تنیس در صورتی که مبتدی هستید،حتما با مربیاتان مشورت کنید در مرحله بعد بسته به سبک و مهارت تان باید راکت مورد نظر خود را انتخاب کنید. نکته مهم بعدی بودجه شماست که در تهیه راکت بسیار اهمیت دارد. با توجه با تغییرات نرخ ارز قیمت راکت بسیار بالا رفته است که خود به عامل مهمی در هنگام خرید راکت تنیس تبدیل شده است. ظاهر و طراحی راکت هم در بعضی موارد برای تنیسورها اهمیت دارد که این مورد هم می تواند در انتخاب راکت مورد نظرتان اهمیت داشته باشد.

 

دسته‌بندی ورزش های راکتی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط
محصولات مرتبط

0 پاسخ به “بهترین راکت های تنیس”

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت