قیمت اسکیت بچه گانه دخترانه و پسرانه 1402

بازدید: 1,302 بازدید
قیمت اسکیت بچه گانه دخترانه و پسرانه 1402

هر سال با شروع فصل اسکیت دغدغه والدین پیدا کردن بهترین قیمت اسکیت بچه گانه دخترانه و پسرانه است. متاسفانه با افزایش قیمت دلار و با توجه به وارداتی بودت اکثر کفش های اسکیت بازار خرید اسکیت مناسب با قیمت ارزان بسیار سخت شده است. همچنین والدین همواره دغدغه این را دارند، مبلغی که برای خرید اسکیت پرداخت می کنند در برابر کیفیت این محصول ارزش لازم را داشته باشد. متاسفانه در چند سال اخیر مربیان پیست ها به جای آموزش اسکیت به فروشنده اسکیت تبدیل شده اند و همین امر باعث شده تا با تبلیغات نادرست اقدام به فروش اسکیت های باکیفیت پایین و با قیمت بالاتر از بازار به مشتریان نمایند. اسکیت های بی نام و نشانی که بعضی از مربیان به فروش می رسانند، در صورت سرچ اسم محصولات به انگلیسی هیچ عکسی در اینترنت ندارند و فقط مخصوص بازار ایران تولید شده اند و با سودهای بالا به فروش می رسند. در این مقاله ما قصد داریم، قیمت اسکیت بچه گانه دخترانه و پسرانه در سال 1402 به همراه بهترین مدل ها را در هر رنج قیمتی به شما معرفی کنیم تا بتوانید با هر بودجه ای مدلی مناسب برای انتخاب و خرید داشته باشید.

اسکیت های انتخاب شده لیست ما معیارهای زیر دارند: همگی رویه هارد هستند، زیرا اسکیت هایی که جنس بوت سخت و پلاستیکی دارند در تمام دنیا برای استفاده کودکان بهترین انتخاب می باشد. تمام اسکیت های لیست ما سایز قابل تنظیم دارند و می توانید اسکیت را تا چندین سایز تغییر اندازه داده و تا چندین سال استفاده کرد. تنوع رنگی نیز یکی از مواردی می باشد که در لیست ما مورد توجه قرار گرفته است تا نیاز تمام سلیقه ها را برآرده کنند. شرکت تولید کننده اسکیت نیز از از نکات اساسی است که ما مورد توجه قرار داده ایم. برندهای نامعتبر و غیر استاندارد به هیچ وجه جایی در لیست ما ندارند و تنها اسکیت هابی به شما معرفی می شود، که مورد تایید پیست های معتبر در شهر تهران قرار گرفته اند و از نظر مربیان استاندارد لازم به عنوان اسکیت آموزشی را دارند. و آخرین و مهم ترین نکته توجه به قیمت اسکیت بچه گانه با توجه به کیفیت و ارزش محصول به قیمت آن می باشد. تنها مدل هایی که از نظر کیفیت و قیمت هم خوانی دارند، در لیست ما قرار گرفته اند.

1- بهترین اسکیت بچه گانه ارزان قیمت ایرانی بازار : Cobalt

اگر قیمت اسکیت بچه گانه برای شما در اولویت قرار دارد و دنبال گزینه ارزان قیمت بازار هستید، بی شک بهترین انتخاب اسکیت کبالت است. در حال حاضر قیمت این اسکیت در بازار حدود 2 میلیون تومان می باشد. اسکیت کبالت در مدل سال 1402 در سه رنگ صورتی ، مشکی قرمز و مشکی سبز تولید شده است. به همراه پک این محصول کلاه و لوازم ایمنی با کیفیت متوسط قرار داده شده است که مطابق با کیفیت این اسکیت می باشد. جنس بوت هارد می باشد و بسته بندی معقولی دارد و مورد تایید اکثر پیست های تهران و شهرستان می باشد. در مورد اسکیت کبالت به صورت تکمیلی و به عنوان یک راهنمای خرید موارد زیر می تواند به شما کمک کند.

قیمت اسکیت بچه گانه کبالت

اسکیت کبالت در رده محصولات ارزان قیمت بازار و با رویه هارد است و مورد تایید پیست های آموزش اسکیت می باشد. معایب این اسکیت داشتن کلاه و لوازم باکیفیت پایین و تحمل وزن پایین است و برای افراد بالای 40 کیلو به هیچ عنوان توصیه نمی شود. همچنین خرید این اسکیت فقط برای افرادی توصیه می گردد که فرزندنشان برای یک سال قصد استفاده از این اسکیت را دارد یا کسانی که فکر می کنند فرزندشان قصد ادامه دادن این رشته را برای چندین فصل ندارند، زیرا بعد از مدتی استفاده بوت این اسکیت حالت اولیه خود را از دست می دهد.

2- بهترین اسکیت ارزان چینی : اسکیت کالاری مدل x1

دومین اسکیت لیست ما در رده ارزان قیمت مدل x1 از برند کالاری است. اسکیت کالاری x1در دو رنگ صورتی و آبی تولید می شود و دارای سایزبندی قابل تنظیم می باشد. این اسکیت با بوت هارد تولید می شود و پک محصول فاقد کلاه و لوازم ایمنی همراه محصول می باشد و شما نیاز است لوازم ایمنی را به صورت جداگانه برای این اسکیت بخرید. اسکیت x1 به نسبت کبالت از بوت باکیفیت تری برخوردار است و طرح جورابی، دیزاین و کیفیت بالاتری نسبت به کبالت دارد. قیمت اسکیت x1 بدون کلاه و  لوازم ایمنی در حال حاضر حدود 2.3 تا 2.5 میلیون تومان می باشد و با تهیه کلاه و لوازم ایمنی استاندارد تا حدود 3.2 میلیون تومان نیاز به هزینه کرد دارد.

قیمت اسکیت بچه گانه کالاری

قیمت اسکیت بچه گانه دخترانه و پسرانه کالاری مدل x1 به نسبت کیفیت بسیار مناسب است و بوت باکیفیت مناسب و جورابی خوب به همراه طراحی مناسبی دارد و یک گزینه اقتصادی ایده ال است. از معایب این مدل می توان به نداشتن پک لوازم ایمنی اورجینال همراه محصول و تحمل وزن پایین آن اشاره کرد که این مورد باعث می شود توصیه کنیم در هنگام خرید سایز لارج این اسکیت با اندازه 36-39 در صورتی که وزن فرزندتان بالای 40 کیلوگرم است،خودداری نمایید.

3- بهترین اسکیت میان رده بچه گانه بازار: اسکیت فلایینگ ایگل مدل S5S+

قیمت اسکیت بچه گانه فلاینگ ایگل مدل S5S حدود 3.5 تا 3.8 میلیون تومان به همراه پک کامل لوازم ایمنی می باشد. این اسکیت رویه هارد می باشد و دارای رنگ بندی متنوع شامل رنگ های آبی، صورتی و مشکی است. این کفش دارای فریم آلومینیومی ثابت و رویه هارد می باشد و در سه سایز بندی متغیر ۲۸-۳۲، ۳۳-۳۷ و ۳۸-۴۲ موجود می باشد، که هر کدام تا ۵ سایز قابلیت بزرگ شدن دارند و تا چند سال فرزندان شما به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

اسکیت فلاینگ ایگل s5s+

اسکیت فلاینگ ایگل مدل S5S+ یک اسکیت قیمت مناسب با پک کلاه و لوازم ایمنی اورجینال می باشد که تا سایز پای 42 را نیز ساپورت می کند و بوت آن تحمل وزن لازم تا 60 کیلوگرم را ارائه می دهد. این اسکیت دارای بند ریلی در قسمت ساق و مچ پا می باشد تا در پای کودک شما به خوبی محکم گردد و آسیب رساندن را به حداقل برساند.

4- بهترین اسکیت بچه گانه چینی رده بالا : اسکیت فلاینگ ایگل مدل S7

اسکیت فلاینگ ایگل مدل S7 یک اسکیت رده بالا بچه گانه است که هم طراحی بسیار خوبی دارد و هم فریم و بلبرینگ های بسیار خوب و باکیفیتی برای این اسکیت تعبیه شده است تا لذت آموزش دیدن توسط کودکان را به حداکثر برساند. این اسکیت دارای بدنه ساخته شده از پلاستیک مرغوب برای دوام، مقاومت در برابر ضربه، جلوگیری از پیچ خوردن مچ پا در هنگام استفاده می باشد. جورابی این اسکیت از مواد ضخیم ساخته شده است و سیستم توری قابل تنفس در قسمت بیرونی آن پا را خشک نگه می دارد و باعث ایجاد بو نمی شود. به خصوص پوشش داخلی را می توان به راحتی برای تمیز کردن جدا کرد. همچنین سگک نیمه اتوماتیک در بدنه و بند چسبی در قسمت مچ، پا را ثابت می کند تا اطمینان هنگام استفاده افزایش یابد.  قیمت اسکیت بچه گانه فلایینگ ایگل مدل S7 با پک کامل کلاه و لوازم ایمنی حدود 4.2 تا 4.5 میلیلون تومان می باشد.

فلاینگ ایگل اس 7 مشکی

قیمت اسکیت بچه گانه پسرانه و دخترانه سری S7 با پک کلاه و لوازم اورجینال در برابر کیفیت آن واقعا ارزش پرداخت دارد. این اسکیت دارای بوت فوق العاده باکیفیت، تحمل وزن بالا، طراحی مدرن، کلاه و لوازم ایمنی باکیفیت می باشد و یکی از کامل ترین اسکیت های چینی بازار است و رقیب قدرتمندی برای برندهای رکسا و رولربلید می باشد.

5- بهترین اسکیت بچه گانه ایتالیایی بازار : اسکیت رکسا بیتل

رکسا بیتل همیشه یکی از بهترین اسکیت های بازار ایران بوده است و تنها اسکیتی است که محصول کشور ایتالیا می باشد و مبدا چینی ندارد. برند ایتالیایی رکسا به صورتی تخصصی در زمینه تولید بوت در رشته اسکیت ، اسکی ، اسنوبرد و اسکیت روی یخ فعالیت می کند و محصولات این برند در کل دنیا شناخته شده می باشد. قیمت اسکیت بچه گانه رکسا مدل بیتل در حدود 6 میلیون تومان به همراه پک کلاه و لوازم ایمنی می باشد که برای یک اسکیت اروپایی بسیار قیمت مناسبی می باشد. این اسکیت دارای بوت فوق العاده باکیفیت می باشد و جورابی آن از بوت های اسکی الهام گرفته شده است و شاید مقداری سخت باشد ولی خطر آسیب رسیدن به پا را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. این محصول در 5 رنگ تولید می گردد و سایزبندی قابل تنظیم آن به گونه است که تا چندین سال قابل استفاده می باشد و بیشترین بازه تغییر سایز را در بین برندهای موجود در بازار ایران دارا می باشد.

رکسا بیتل ایتالیایی

 

اگر دنبال خرید اسکیت اروپایی با قیمت بسیار مناسب هستید، قیمت اسکیت بچه گانه ایتالیایی رکسا بیتل قطعا شما را به خود جذب می کند. این اسکیت دارای جورابی به سبک بوت اسکی، چفت های بسیار باکیفیت که برخلاف مدل های چینی بازار به این راحتی ها آسیب نمی بیند و چرخ های بسیار روان می باشد و از همه مهم تر شرکت پشتیبان این برند در ایران گارانتی بسیار عالی را برای این محصول ارائه می دهد و برخلاف برندهای چینی بازار قطعات این اسکیت توسط نمایندگی شرکت و جهت تعمیر اسکیت موجود می باشد و همین امر امکان استفاده از این محصول را تا سال ها فراهم می نماید.

6- بهترین اسکیت بچه گانه : اسکیت رولربلید مدل APEX

رولربلید در سال 2020 وارد تولید اسکیت رویه هارد در بازار شد و با مدل فیوری قدم به بازار رقابت گذاشت. اسکیت رولربلید فیوری آنقدر کیفیت نازلی داشت که تمام اعتبار این برند را در ایران تحت شعاع قرار داد به گونه ای که این برند مدل فیوری را حتی از وب سایت رسمی شرکتش برداشته است. این ضربه سخت باعث شد که تیم طراحی رولربلید با کمک بهترین طراحان دنیا و با صرفه هزینه زیاد اسکیت رولربلید APEX را برای رقابت وارد بازار کند. اسکیت اپکس از نظر طراحی، فریم، بوت و کیفیت چرخ ها بهترین اسکیت بازار است ولی هزینه های طراحی بالای این اسکیت قیمت آن را بسار بالا برده است. قیمت این اسکیت بدون پک کلاه و لوازم حدود 8 میلیون تومان است که با تهیه کلاه و لوازم استاندارد به حدود 10 میلیون تومان می رسد و رقم بسیار بالایی برای یک اسکیت می باشد که قطعا پرداخت این مبلغ برای اکثر والدین مقدور نمی باشد. قیمت اسکیت بچه گانه  رولربلید اپکس بسیار بالا است و خرید آن برای اکثر والدین توجیه اقتصادی ندارد.

رولربلید اپکس

اگر دنبال قیمت اسکیت بچه گانه رویه هارد از برند معتبر رولربلید هستید تنها مدل APEX را به شما توصیه می کنیم. این اسکیت از نظر طراحی، کیفیت جورابی ، فریم مقاوم و تحمل وزن بسیار خوب عمل می کند و در هنگام سواری در پیست حس یک اسکیت اصیل را به شما منتقل می کند. با این حالت تهیه این اسکت با کلاه و لوازم استاندارد حدود 10 میلیون تومان هزینه برای شما دارد که در برابر اسکیت ایتالیایی رکسا با حدود قیمت 6 میلیلون تومان و گارانتی خوب رقم بسیار بالایی است و توجیه اقتصادی ندارد. با این حال اگر برند رولربلید بودن اسکیت برای شما اولویت نهایی نیست خرید اسکیت رکسا بیتل بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. از طرفی رولربلید در حال حاضر تحت لیسانس در چین تولید می شود و کیفیت تولید مقداری کاهش پیدا کرده است.

چه اسکیت بچه گانه ای برای فرزند من مناسب است؟

خرید اسکیت مناسب به بودجه و تمایل فرزند شما در ادامه دادن این رشته بستگی دارد. اگر قیمت اسکیت بچه گانه ارزان ملاک شماست و فرزند شما هم امکان دارد که فقط برای یک فصل از اسکیت استفاده کند، اسکیت های کبالت و کالاری x1 یا x2 برای خرید توصیه می گردد. اگر دنبال یک اسکیت باکیفیت، قیمت مناسب و با طراحی مناسب هستید که فرزند شما را برای ادامه دادن این رشته ترغیب کند و حداقل 2 یا 3 سال از این اسکیت استفاده کند مدل های فلاینگ ایگل s5s+ و با مقداری هزینه کردن بیشتر مدل s7  انتخاب های بسیار عالی هستند. در صورتی که ترجیح می دهید خریدتان را از برندهای معتبر اروپایی مانند رکسا و رولربلید انجام دهید که سال ها در تولید اسکیت فعالیت دارند و محصولات بسیار باکیفیت تولید می کنند و دارای استاندارهای تولید بهداشت و سلامتی اروپا هستند مدل های رکسا بیتل و رولربلید اپکس به شما توصیه می گردد. البته به دلیل قیمت بسیار بالای مدل اپکس خرید اسکیت رکسا بیتل گزینه ای بسیار جذاب تر و مقرون به صرفه تر می باشد و تا 4-5 سال به راحتی دوام دارد و شما را تا سال ها از خرید اسکیت بی نیاز می نماید.

دسته‌بندی اسکیت و اسکیت برد
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت